Копирайтинг және журналистика
Сипаттама: Бұл пәнді оқу барысында студенттер копирайттың негіздерімен , жарнама (соның ішінде «сату», сурет және презентация) мәтіндерімен танысады. Пәндерді меңгеру нәтижесінде келесі құзыреттер қалыптасады: өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; - бұқаралық ақпарат құралдарының жұмыс істеуінің психологиялық және әлеуметтік-психологиялық компоненттерін, әсіресе кәсіби қызметте, журналистің осы аспектісіндегі жұмысы; - бұқаралық ақпарат құралдарының сипаттамаларын білуге негізделуі, журналистік материалдық және құрылымдық-композициялық ерекшеліктері баспа басылымдары, оларды жасау технологиялары, медиа-мәтіндерді жасау кезінде инновациялық тәсілдерді қолдануға дайындық; - қоғаммен байланыс негіздерін білу және кәсіби қызметте жарнаманы қолдану.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- студенттерге копирайтингтің негізгі бағыттары туралы білім беру, Тиімді практикалық жарнамалық қызмет үшін қажетті маркетингтік коммуникацияларды вербалды қамтамасыз ету бойынша дағдылар.