Контент-маркетинг
Сипаттама: Бұл курс студенттерге контент-маркетингтің заманауи моделі - резонанс, дифференциация, сенімнің болжаушылары талаптарына жауап беретін бірегей ақпараттық өнімді жасау бойынша практикалық дағдыларды ұсынады. Курста қосымша ақшалай қаражат ағыны үшін сайттың және басқа да ақпараттық сайттардың мазмұнын құруға негізделген медиа-маркетингтің өзара байланысты практикалық әдістері жиынтығын қамтиды.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- студенттерге маркетингтің кәсіпкерлік қызметтегі орны мен рөлі туралы түсінік беру; студенттерді кәсіпорынды басқару бойынша шешімдерді қабылдау мен талдауды нарық пен сыртқы ортаның барлық маңызды факторларымен байланыстыруға үйрету; студенттерге адамдардың сау қажеттіліктерін және қоғамның ұзақ мерзімді мүдделерін анықтауға және жақсы қанағаттандыруға бағытталған ойлау стилін үйрету; студенттерге маркетингтік талдау және маркетингтік шешімдер мен шараларды негіздеу дағдыларын беру.