Контент-маркетинг

Варавин Евгений Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл курс студенттерге контент-маркетингтің заманауи моделі - резонанс, дифференциация, сенімнің болжаушылары талаптарына жауап беретін бірегей ақпараттық өнімді жасау бойынша практикалық дағдыларды ұсынады. Курста қосымша ақшалай қаражат ағыны үшін сайттың және басқа да ақпараттық сайттардың мазмұнын құруға негізделген медиа-маркетингтің өзара байланысты практикалық әдістері жиынтығын қамтиды.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • студенттерге маркетингтің кәсіпкерлік қызметтегі орны мен рөлі туралы түсінік беру; студенттерді кәсіпорынды басқару бойынша шешімдерді қабылдау мен талдауды нарық пен сыртқы ортаның барлық маңызды факторларымен байланыстыруға үйрету; студенттерге адамдардың сау қажеттіліктерін және қоғамның ұзақ мерзімді мүдделерін анықтауға және жақсы қанағаттандыруға бағытталған ойлау стилін үйрету; студенттерге маркетингтік талдау және маркетингтік шешімдер мен шараларды негіздеу дағдыларын беру.