Электрондық медиа өнімдерін әзірлеу және жарнама
Варавин Евгений Владимирович
Сипаттама: сандық мультимедиалық өнімдер мен жарнамалық өнімдерді дамытудағы тәжірибелік дағдылар. Веб-медиа саласындағы жарнамалық коммуникациялар жүйесін құрастырудың мазмұны мен ерекшеліктері, ұйымның медиа өнімі тұжырымдамасы, компанияның медиа өнімін жасау мен жетілдірудің практикалық әдістері мен әдістері қарастырылды.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- баспа баспасөзі нарығының тұрақсыздығы, бәсекелестіктің қатаңдығы және сату мен жарнама көлемінің төмендеуі салдарынан баспа БАҚ-тарын ілгерілету әдістерін жетілдіру қажеттілігінен туындап отыр.