Электрондық медиа өнімдерін әзірлеу және жарнама

Варавин Евгений Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: сандық мультимедиалық өнімдер мен жарнамалық өнімдерді дамытудағы тәжірибелік дағдылар. Веб-медиа саласындағы жарнамалық коммуникациялар жүйесін құрастырудың мазмұны мен ерекшеліктері, ұйымның медиа өнімі тұжырымдамасы, компанияның медиа өнімін жасау мен жетілдірудің практикалық әдістері мен әдістері қарастырылды.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • баспа баспасөзі нарығының тұрақсыздығы, бәсекелестіктің қатаңдығы және сату мен жарнама көлемінің төмендеуі салдарынан баспа БАҚ-тарын ілгерілету әдістерін жетілдіру қажеттілігінен туындап отыр.