Ұйымдағы коммуникациялар
Сипаттама: Адамдар арасындағы өзара іс-қимыл ақпарат алмасу және жеке тұлғалар немесе олардың топтары арасында ақпарат алмасу процесі ретінде қарастырылады. Командадағы қарым-қатынас басшылық пен орындаушылар арасында байланыс орнату, әріптестермен тиімді өзара әрекеттесуді қалыптастыру және осылайша ақпараттық және уақытша шығынсыз тиімді және дәл деректер алмасуды қамтамасыз ету үшін қажет.
Кредиттер саны: 4
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 60 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Мамандықты игерудің мақсаты кәсіпорынның бәсекелестік стратегиясында заманауи технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік желілерде маркетингті басқарудың теориялық тәсілдері мен практикалық дағдыларын оқыту болып табылады. Мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет: - әлеуметтік медианың дамуы мен жұмыс істеуінің заманауи үлгілерін меңгеру; - әлеуметтік медиада маркетингті жоспарлау және бағалау құралдарын қолдану тәжірибесін алу; - әлеуметтік медиадағы маркетингтің қазақстандық тәжірибесін талдау; - қазақстандық жағдайлар үшін әлеуметтік медиада маркетингтің қазіргі шетелдік тәжірибелерін бейімдеу.