Ұйымдағы коммуникациялар

Варавин Евгений Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Адамдар арасындағы өзара іс-қимыл ақпарат алмасу және жеке тұлғалар немесе олардың топтары арасында ақпарат алмасу процесі ретінде қарастырылады. Командадағы қарым-қатынас басшылық пен орындаушылар арасында байланыс орнату, әріптестермен тиімді өзара әрекеттесуді қалыптастыру және осылайша ақпараттық және уақытша шығынсыз тиімді және дәл деректер алмасуды қамтамасыз ету үшін қажет.

Кредиттер саны: 4

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 60
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Мамандықты игерудің мақсаты кәсіпорынның бәсекелестік стратегиясында заманауи технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік желілерде маркетингті басқарудың теориялық тәсілдері мен практикалық дағдыларын оқыту болып табылады. Мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет: - әлеуметтік медианың дамуы мен жұмыс істеуінің заманауи үлгілерін меңгеру; - әлеуметтік медиада маркетингті жоспарлау және бағалау құралдарын қолдану тәжірибесін алу; - әлеуметтік медиадағы маркетингтің қазақстандық тәжірибесін талдау; - қазақстандық жағдайлар үшін әлеуметтік медиада маркетингтің қазіргі шетелдік тәжірибелерін бейімдеу.