Ғимараттар мен үймереттердің негіздері

Айтказина Аяжан Калелхановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Негіздер мен іргетастарды жобалаудың жалпы принциптері. Табиғи негіздегі ашық қазаншұңқырлардағы іргетастар. Қада іргетастары. Негіз топырағын жасанды жақсарту әдістері. Қазаншұңқырларды жобалау. Терең қалаудың іргетастары. Тереңдетілген және жерасты құрылыстары. Құрылымдық тұрақсыз, жартасты, элювиальды топырақтарда және парсталған және өңделетін аумақтарда құрылыс салу. Динамикалық жүктеме кезіндегі іргетастар. Іргетастарды қайта құру және негіздерді күшейту.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Топырақ механикасы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны ауызша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Әр түрлі ғимараттар мен құрылыстардың іргетастары мен негіздерін тиімді жобалау, құру және қайта құру үшін қажетті маманның қазіргі заманғы дүниетанымының базасын қалыптастыру.
Міндет
  • Жоба бойынша жұмыс барысында инженерлік талдау дағдыларын дамыту. Ғимараттың немесе құрылыстың іргетасының түрін өз бетінше таңдау қабілетін және қабылданған шешімді қорғай білу қабілетін дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Құрылыс алаңының инженерлік-геологиялық жағдайын, топырақтың құрылыс қасиеттерін дұрыс бағалай білу; құрылыстар мен құламалар негізінде топырақтың орнықтылығын, қоршау конструкцияларына топырақ қысымын бағалау.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Жасанды жақсартылған негіздерде күрделі инженерлік-геологиялық және сейсмикалық жағдайларда ұсақ және терең қалану іргетастарын, негіздер мен іргетастарды жобалаудың және есептеудің қазіргі заманғы әдістерін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Топырақ массивтерінің тұрақтылығын және қоршау конструкцияларына топырақ қысымын бағалау әдістерін, негіздер мен іргетастарды жобалау мен есептеудің негізгі ережелерін білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Өндірістік жағдайларда өндіріс жағдайында ұйымдық, басқарушылық және инженерлік шешімдерді табу мүмкіндігі
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Ғылыми-техникалық, нормативтік және анықтамалық әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу.
Оқыту әдістері

Дәрістерді оқу мультимедиялық құралдардың көмегімен суреттерді, фотосуреттерді, диаграммаларды, сызбаларды көрсетумен қатар жүреді, олардың кейбіреулері динамикалық қойылымда орындалады. Дәріс материалын игеру деңгейін арттыру және жобалаудың практикалық дағдыларын игеру үшін оларды кейіннен қорғай отырып, жеке тапсырмалар түрінде практикалық сабақтарды өткізудің белсенді нысаны көзделеді. Студенттердің өзіндік жұмысы дәрістер мен оқу құралдарымен жұмыс жасауды, курстық жобаны орындауды қамтиды.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Топырақтың түзілуі және құрамы. Топырақтың физикалық қасиеттері. 0-100
Негіз топырағының есептік кедергісі.
Есептеу және жобалау және таспалы іргетас.
Таспалы іргетастың ықтимал жауын-шашынын есептеу.
Бақылау жұмысы.
2  рейтинг Қадалы іргетасты есептеу. 0-100
Техникалық-экономикалық көрсеткіштер. Іргетастарды салыстыру.
Бақылау жұмысы.
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Негіздер мен іргетастарды жобалаудың жалпы ережелері
  • Іргетастардың түрлері
  • Шұңқырларды жобалау
  • Негіздер мен іргетастарды есептеу
  • Іргетастарды жобалау
  • Құрылымдық тұрақсыз топырақтарда құрылыс
  • Динамикалық әсер ететін іргетастар
  • Іргетастарды қайта құру және негіздерді нығайту
Негізгі әдебиет
  • 1 С.Б.Ухов, В.В. Семенов, В.В. Знаменский и др. Механика грунтов, основания и фундаменты / Учебное пособие: - М.: Издательство Ассоциации строительных вузов, 2015 г. 528 с. 2 Берлинов М.В. Основания и фундаменты: Учебное пособие для строительных специ-альностей вузов. – 3-е издание., стер. – М.: Высш. Школа., 2013. – 319 с.: ил. 3 Берлинов М.В., Ягупов Б.А. Расчет оснований и фундаментов. -М.: Стройиздат, 2011.-272 с. 4 СП РК 5.01-101-2013 Земляные сооружения, основания и фундаменты 5 СП РК 5.01-102-2013 Основания зданий и сооружений. - Астана, 2015 6 СП РК 5.01-103-2013 Свайные фундаменты. - Астана, 2015