Су ресурстарын кешенді пайдалану
Сипаттама: Пән су ресурстарын жоспарлау және пайдалану принциптерін, олардың саны мен сапасын басқару әдістерін, экономиканың әртүрлі салаларының су режимі мен сапасына қойылатын талаптарын, осы талаптарды болжау әдістерін, су және басқа да табиғи ресурстардың ластануы мен сарқылу себептерін, суды үнемдеу және су шаруашылығы жүйелерінің қоршаған ортаға теріс әсерін азайту жолдарын оқытады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Су ресурстарын интегралды пайдалану
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Су ресурстары қорларын сапалы және сандық бағалау және су шаруашылығы кешенінің құрылыстарын жобалау ісінде студенттердің кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыру.
Міндет
- Пәнді оқытудың міндеті – студенттерді су ресурстарын тиімді пайдалану су шаруашылық кешендерін жобалау тәсілдері мен негізгі есептеріне, суды үнемсіз пайдалануды азайту шараларын ойластырып, су объектілерін ластанып, тартылудан сақтау шараларын дұрыс іске асыруға үйрету
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Табиғатты қорғаудың негізгі заңдарын, су ресурстарын пайдалану мен қорғаудың заңдары мен ережелерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Су шаруашылығы жүйелерін, су ресурстарын жедел басқарудың технологиялық тәсілдерін басқару дағдыларына ие болу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Су шаруашылығы жүйелерін басқару, су ресурстарын қорғау міндеттерін тиімді шешу, Су шаруашылығы балансын жасау әдістерін қолдану қабілеті
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Команда мүшесі немесе басшы ретінде су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау міндеттерін тиімді шешу қабілеті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Ғылым мен техниканың соңғы жетістіктері негізінде су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау міндеттерін тиімді шешу қабілеті
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді:: - Қызметті жандандыру әдістері: пікірталас; командада жұмыс істеу; озыңқы СӨЖ; жеке оқыту; - Тәжірибе негізінде оқыту; проблемалық оқыту; іздеу әдісі; зерттеу әдісі; Оқытуды ұйымдастыру формалары: практикалық сабақтар; СӨЖ. Дәрістерде: ақпараттық дәріс; проблемалық дәріс
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| 1 рейтинг | Тәжірибелік сабақ 1-2 | 0-100 |
| Тәжірибелік сабақ 3-5 | ||
| БӨЖ | ||
| Рубеждік бақылау | ||
| 2 рейтинг | Тәжірибелік сабақ 6-7 | 0-100 |
| Тәжірибелік сабақ 8-10 | ||
| БӨЖ | ||
| Рубеждік бақылау | ||
| Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Тақырып 1
- Тақырып 2
- Тақырып 3
- Тақырып 4
- Тақырып 5
- Тақырып 6
- Тақырып 7
- Тақырып 8
- Тақырып 9
- Тақырып 10
- Тақырып 11
- Тақырып 12
- Тақырып 13
- Тақырып 14
- Тақырып 15
Негізгі әдебиет
- Маркин В.Н., Раткович Л.Д., Соколова С.А. Комплексное использование водных ресурсов и охрана водных объектов. Учебное пособие -М.:МГУП, 2015.
- Зәуірбек Ә.К. Су шаруашылық кешенін жобалау: оқу құралы құралы / Ә. К. Зәуірбек, М. Маханов ; Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі. - Тараз : Тараз университеті, 2013. - 340 б
- Водный кодекс Республики Казахстан от 9 июля 2003 года (с изменениями и дополнениями), Астана
- Экологический кодекс Республики Казахстан от 9 января 2007 года, Астана
- Impact of climate change to water resourses in central Asia. Consolidate Report. Almaty, 2009
Қосымша әдебиеттер
- Санитарно-эпидемиологические правила и нормы "Санитарно-эпидемиологические требования по охране поверхностных вод от загрязнения" № 3.02.003-04 от 28 июня 2004 года N 506
- Комплексное использование водных ресурсов: Учебник для вузов по специальности «Водоснабжение и водоотведение»/ С.В. Яковлев, И.Г. Губий, И.И. Павлинова, - М: Высшая школа, 2008;
- РДС РК 1.04-11-2002. Правила приема сточных вод в системы канализации населенных пунктов.- Астана, 2002