Дизайн объектілерін құрастыру және өндіру
Сипаттама: Көркем ойлауды қалыптастыру және жобалау объектілерін жобалау дағдыларын меңгеру. 3D модельдеу дағдыларын дамыту. Берілген тақырыптар бойынша әртүрлі нысандарды жобалау. Дизайн объектілеріне арналған графикалық және пластикалық шешімдердің эскиздері.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Эргономика
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- - әртүрлі жобалау объектілерін жобалаудың теориялық білімдерін, практикалық дағдылары мен дағдыларын меңгеру.
Міндет
- - құрастырылған жобалау объектілерінің әлеуметтік-функционалдық бағдарламасын анықтауды үйрену;
- - құрастырылған жобалау объектілерінің негізгі көркемдік және технологиялық ерекшеліктерін зерттеу;
- - құрастырылған жобалау объектілерін жетілдіру әдістерін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- жобалау объектілері туралы ақпаратты жинап, жүйелей білу;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- конструкторлық есептерді өз бетінше шешу үшін алған білімдерін (жобалау объектілерінің технологиялық және конструкторлық ерекшеліктері) пайдалана білу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- конструктивті және жобалық шешімді талдай білу; жобалау объектілерінің көркемдік бейнесіне жобалау және дайындау технологиясының әсерін білу;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- жобалау процесінде кәсіби ауызша коммуникация дағдыларының болуы; жобаны және конструктивті шешімдерді ұсыну әдістерін меңгеру;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- игерілген білімді логикалық және жүйелі түрде жеткізе білу.
Оқыту әдістері
Ұсынылған сілтемелер арқылы дәрістер, бейнефильмдер көру, интернетте жұмыс істеу; оқу тақырыптары бойынша зертханалық жұмыстар; оқу үрдісіндегі студенттердің өзіндік жұмысы.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | 1.Глоссарий құру. | 0-100 |
2.Соматографиялық шаблондарды өндіру. | ||
3.Белгілердің дамуы. | ||
4.Буманы сканерлеуді құрастыру. | ||
2 рейтинг | 5.Мерекеге декорация жасау. | 0-100 |
6.Тасымалдау үшін телестудия дизайнын әзірлеу. | ||
7.Мерекеге орай қаланы безендіруді әзірлеу. | ||
8.Ас үйге арналған шкаф жиһазының жиынтығын әзірлеу | ||
9.Практикалық жұмыстың альбомын жасау. | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе сабақ
- Антропометрия
- Ақпаратты кодтау
- Пакет
- Театр декорациясы
- Телестудияларды жобалау және безендіру
- Мерекелік қалалық безендіру
- Жиһазды жобалау, құрастыру және өндіру негіздері
Негізгі әдебиет
- Жангужинова, М. Е. Основы художественной графики [Текст] : учеб. пособие / М. Е. Жангужинова ; Министерство образования и науки Республики Казахстан, АТУ. - Алматы : ТОО "Лантар Трейд", 2020. - 106 с. : цв. ил. - Библиогр.: с. 94. - ISBN 9965-19-339-8 : 2750 т.
- Адамс Ш. Словарь цвета для дизайнеров / Ш. Адамс. — М.: КоЛибри, 2018. — 272 c.
Қосымша әдебиеттер
- Рунге, Владимир Федорович. Основы теории и методологии дизайна [Текст] : учеб. пособие / В.Ф.Рунге, В.В.Сеньковский. - М. : МЗ-Пресс, 2001. - 251 c. : ил. - Библиогр.: с. 247-251. - ISBN 5-94073-011-6 : 515.00 т.
- Нартя В.И., Хасенов М.М., Суиндыков Е.Т. Дизайн и конструирование: краткий русско-казахский терминологический словарь-справочник. Караганда: КарГУ, 2003
- Шимко В.Т. Архитектурно-дизайнерское проектирование. Основы теории. М.: Архитектура- С. 2006 - 296 с.
- Барташевич А.А. Конструирование изделий из древесины. Основы композиции и дизайна / А.А. Барташевич. — Рн/Д: Феникс, 2017. — 48 c.
- Нартя В. И., Суиндиков Е. Т. Основы конструирования объектов дизайна. Учебное пособие. — М.: Инфра-Инженерия, 2019. — 264 c.