Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)

Попова Галина Владимировна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: АКТ компьютерлік жүйелер туралы түсінік береді, олардың жіктелуі мен ұйым негіздерін қарастырады, бағдарламалық қамтамасыз етудің түрлерін сипаттайды, операциялық жүйелерді, олардың эволюциясы мен жіктелуін қарайды, деректер базасының концепциясымен, олардың архитектурасымен, модельдерімен таныстырады, компьютерлік желілерді, деректерді беру модельдерін зерттейді, Интернеттің концепциясымен және дамуымен таныстырады, Интернеттегі қауіпсіздік қатерлерін және қарсы әрекет етуін қарастырады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Информатика. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Тестілеу

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Болашақ мамандардың ақпараттық технологиялар негіздері бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру, Есептеу міндеттерін шешу, жоғары пайдаланушы деңгейінде дербес компьютермен жұмыс істей білуін дамыту, ақпараттық технологиялар саласында ғылыми-техникалық әдебиетпен және техникалық құжаттамамен жұмыс істеуге оқыту
Міндет
  • Білім алушылар заманауи есептеуіш техниканың архитектурасын білуі, қойылған міндеттерді шешуде заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана білуі, Компьютерлік желілер туралы мәліметтерді білуі, ақпаратты қорғау негіздерін білуі тиіс
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • қазіргі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың даму тенденциялары мен перспективаларын білу; - ақпараттық үрдістердің теориялық негіздері туралы түсінікке ие болу;;; - ақпаратты өңдеу әдістерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • офистік қосымшаларды қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру; - белгілі бір міндетті шешу алгоритмдерін әзірлеу үшін практикалық дағдыларды меңгеру;; - белгілі бір міндеттерді орындау үшін заманауи компьютерлік технологиялар мен қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгеру; - ғаламдық Интернет желісінде жұмыс істеу мүмкіндігін алу; - әртүрлі ақпарат түрлерін жинау, талдау және өңдеу дағдыларын меңгеру;; - Ақпараттық технологиялар саласында оқу, арнайы және мерзімді әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • кәсіби міндеттерді шешудің қазіргі заманғы ақпараттық технологиялары және оларды таңдау әдістері туралы
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ақпараттық технологиялар саласында кең ой-өрісінің болуы және оларды кәсіби салада қолдану; - шешім қабылдау әдістерін қолдану бойынша топта жұмыс істей білу; - компанияда шешім қабылдау әдістеріне оқыту процесін ұйымдастыру үшін коммуникативтік дағдыларды дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Интернет желісінде, ғылыми және мерзімді әдебиетте ақпаратты талдау, ақпаратты жүйелендіруді жүзеге асыру
Оқыту әдістері

интерактивті дәріс (проблемалық дәріс, пікірталас дәрісі, дәріс-конференция, дәріс-кеңес, "Пресс-конференция" дәрісі, "сұрақ-жауап-талқылау" дәрісі);

Жоба әдісі (өз тәжірибесі мен құзыреттілігін өңдеу және түрлендіру)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 1 Зертханалық жұмысы: байланыс технологиясының тарихын зерттеу 0-100
2A зертханалық жұмысы: MS Word architecture архитектурасымен танысу
2b зертханалық жұмысы: Microsoft Word бағдарламасындағы макростармен жұмыс
2C зертханалық жұмысы: WYSIWYG онлайн редакторларымен жұмыс
3-Зертханалық жұмысы: мультимедиялық презентациялар жасау үшін Google Slides пайдалану
4A зертханалық жұмысы: электрондық кестелермен жұмыс
4B зертханалық жұмысы: Microsoft Excel бағдарламасында диаграммалар құру
Аралық тест
2  рейтинг 5A зертханалық жұмысы: Pivot Tables & Conditionals and Lookup Tables диаграммалары мен кестелері 0-100
5B зертханалық жұмысы: шартты пішімдеу, тізімдер және динамикалық диаграммалар
6A зертханалық жұмысы: Microsoft Access көмегімен мәліметтер базасының Тұжырымдамалары
6B зертханалық жұмысы: мәліметтер базасының кеңейтілген тұжырымдамалары
7 Зертханалық жұмысы: Веб-сайт құру
8Зертханалық жұмысы: 7-Zip көмегімен файлдарды шифрлау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Қоғамның негізгі секторларындағы акт рөлі; акт стандарттары
  • Компьютерлік жүйелерге кіріспе; жүйелер архитектурасы
  • Бағдарламалық жасақтама және операциялық жүйелер
  • Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі
  • Дерекқор жүйелері
  • Деректерді талдау; деректерді басқару
  • Желілер мен Телекоммуникациялар
  • Киберқауіпсіздік
  • Интернет технологиясы
  • Бұлтты және мобильді технологиялар
  • Мультимедиялық технологиялар
  • Ақылды технологиялар (IoT, үйді Автоматтандыру және ақылды желілер)
  • Электрондық қызметтер
  • Кәсіби саладағы ақпараттық технологиялар; өнеркәсіптік акт
Негізгі әдебиет
  • 1 June J. Parsons, New Perspectives on Computer Concepts 18th Edition—Comprehensive, Thomson Course Technology, a division of Thomson Learning, Inc Cambridge, MA, COPYRIGHT © 2016; ISBN-10: 1-4239-0610-1, ISBN-13: 978-1-4239-0610-0.
  • 2 Reema Thareja Fundamentals of Computers. – Oxford University press: Oxford, 2014. - 288p
  • 3 Shynybekov D.A., Uskenbayeva R.K., Serbin V.V., Duzbayev N.T., Moldagulova A.N., Duisebekova K.S., Satybaldiyeva R.Z., Hasanova G.I., Urmashev B.A. Information and communication technologies. Textbook: in 2 parts. Part 1, 1st ed. - Almaty: IITU, 2017. - 588 p., ISBN 978-6017911-04-1 (A textbook in English with the stamp of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan)
  • 4 Urmashev B.A. Information and communication technology: Textbook / B.A. Urmashev. – Almaty, 2016. - 410 p., ISBN 978-601-7940-02-7 (A textbook in English with the stamp of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan) 5
  • 5 Nurpeisova T.B., Kaidash I.N. ICT, Almaty, Bastau, 2017. 241 p.
Қосымша әдебиеттер
  • 6 Roqers Y., H. Sharp, J. Preece. Interaction design beyond human - computer interaction - Third Edition.- Italy: WILEY & Sons Ltd, 2011.- 585 р.
  • 7 Vijay K. Vaishnavi, Vijay K. Vaishnavi, William Kuechler Design Science Research Methods and Patterns: Innovating Information and Communication Technology, 2nd Edition 2015 by CRC Press 2
  • 8 Stephen P Borgatti, Martin G. Everett, Jeffrey C. Johnson Analyzing Social Networks Paperback. ISBN: 978-1446247419 – 30 Apr 2013
  • 9 Hans J Schnoll E-Government: Information, Technology, and Transformation: Information, Technology, and Transformation (Routledge, March 12, 2015 - Political Science - 343 p.)
  • 10 Doing Business 2016 Measuring regulatory Quality and Efficiency / World bank Group Flagship Report, 2016. Usha Rani Vyasulu Reddi. Primer Series on ICTD for Youth. Primer 1: An Introduction to ICT for Development A learning resource on ICT for development for institutions of higher education, 235 p.
  • 11 Maximizing Mobile //2012 Information and Communications for Development. World Bank, Washington D.C., 2012, 244 p.