Жерлерді пайдлану мен қорғауға мемлекеттік бақылау

Жангирханова Альмира Аиткалиевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән мемлекеттік жер бақылауының міндеттерін қарастырады, олар жер заңнамасының сақталуын, жерді қорғау және пайдалану талаптарын бақылайды. Пәнді оқу студенттің әкімшілік, қылмыстық жер құқық бұзушылықтарын анықтаудың, тексерулерді жүзеге асырудың, тексеру жоспарларын құрастырудың, бақылауды жүзеге асыратын органның нұсқамасын құрастырудың, ұйымдар мен азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерін сақтаудың теориялық негізін қалыптастырады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Жерлерді мемлекеттік тіркеу және есепке алу

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Жерді пайдалану мен қорғауға мемлекеттік бақылау жүргізудің теориялық негіздерін зерделеу
Міндет
  • жерді пайдалану мен қорғауды мемлекеттік бақылаудың мазмұнын, негізгі мақсаттарын, қағидаттары мен міндеттерін зерделеу
  • Мемлекеттік бақылауды жүзеге асыратын органдардың құрылымы мен функцияларын зерделеу
  • Практикалық мәселелерді шешуде жер заңнамасының нормаларын қолданудың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Жер заңнамасын, жерлерді қорғау және пайдалану мемлекеттік бақылау саласындағы НҚА білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Құқықтық және нормативтік техникалық құжаттамаларды білу негізінде жер қатынастарын мемлекеттік реттеу саласындағы мемлекеттік органдардың құзыреттерін орындау үшін бар білімдерін қолдану қабілеті.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Жер қатынастары саласы бойынша ақпаратты сараптау, дәйекті қорытындылар жасау және дәйекті пайымдауды айту.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жер қатынастары саласы бойынша ақпаратты сараптау, дәйекті қорытындылар жасау және дәйекті пайымдауды айту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жерлерді қорғау және пайдалану мемлекеттік бақылауды жүргізу қабілеті
Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық жұмыс 0-100
Практикалық жұмыс
Практикалық жұмыс
Практикалық жұмыс
СӨЖ орындау, қорғау
СӨЖ орындау, қорғау
Ауызша сұрау
Тестілеу
2  рейтинг Практикалық жұмыс 0-100
Практикалық жұмыс
Практикалық жұмыс
Практикалық жұмыс
СӨЖ орындау, қорғау
СӨЖ орындау, қорғау
Ауызша сұрау
Тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық сабақтар, СӨЖ тапсырмалары, презентация қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты, рефератты, презентацияны толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кесте, сурет, сызбалар мен графиктер, есептеуді дұрыс және ұқыпты орындайды; қате жауапты талдауды дұрыс орындайды. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен жұмыс жасайды; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды
Ауызша сұрау Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен жұмыс жасайды; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; қателігі бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес. Сұраққа жауап беру барысында көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды
Тестілеу Тест сұрақтарының 90%-на дұрыс жауап берген, алған білімін нақтылай, саралап түсіндіре алады. Қатемен жұмыс жасай алады. Тест сұрақтарының 75%-на дұрыс жауап берген, жіберген қателерімен жұмыс жасау барысында 1-2 сұрақтардың жауабын толықтай негіздеп, қатесін түзеп, қорытындылай алады. Тест сұрақтарының 50%-на дұрыс жауап берген. Сұрақты түсінеді, бірақ теориялық және практикалық сабақтардан алған білімін пайдаланып жауап бере алмайды. Қатемен жұмыс жасағаннан, бағасы айтарлықтай қатты өзгермейді. Сұраққа жауап беру көрсеткіші 50%-дан аз, оқытылған бағдарла-маны игере алмаған. Қосымша қойылған сұрақтың мазмұнын түсінбейді, жауап бере алмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Жерді пайдалану мен қорғауға мемлекеттік бақылаудың түрлері және әдістері
  • Жерлерді қорғау мен пайдалануды мемлекеттік бақылауды жүргізудегі жерге орналастыру қызметтерінің ролі мен функциялары
  • Жерді пайдалану мен қорғауды мемлекеттік бақылау
  • Жерді пайдалану мен қорғауға мемлекеттік бақылауды жүзеге асыратын органдар жүйесі және функциялары
  • Жер қатынастарын реттейтін нормативтік құқықтық актілер
  • Мемлекеттік бақылау және қадағалау
  • Жердi қорғау мен пайдалануды мемлекеттiк басқару
  • Жерді пайдалану мен қорғауға мемлекеттік бақылаудың мақсаты, міндеттері, түрлері және әдістері
Негізгі әдебиет
  • Романова Г.В. Земельное право. -М.: Юстиция, 2016
  • Земельный кодекс Республики Казахстан от 20.06.2003. №442-II (с изменениями и дополнениями от 12.09.2023 г.) - URL.: https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=1040583
  • Быковский, В. К. Правовые и организационные основы государственного управления лесами : учебник и практикум для среднего профессионального образования / В. К. Быковский ; ответственный редактор Н. Г. Жаворонкова. — 7-е изд., перераб. и доп. — Москва : Издательство Юрайт, 2023.
  • Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 шілдедегі № 235-V Кодексі (2023.12.09. берілген өзгерістер мен толықтырулармен) URL.: https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=31577399
  • Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2020 жылғы 17 қаңтардағы № 7 Ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлерді ұтымды пайдалану қағидаларын бекіту және Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы бұйрығы - URL.: https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000019893
Қосымша әдебиеттер
  • Экологическое нормирование почв и управление земельными ресурсами : учебное пособие для самостоятельной работы студентов / Т. С. Воеводина, А. М. Русанов, А. В. Васильченко [и др.]. — Оренбург : Оренбургский государственный университет, ЭБС АСВ, 2017. — 186 c. — ISBN 978-5-7410-1761-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/71350.html (дата обращения: 27.09.2023)
  • Липски, С. А. Управление земельными ресурсами и объектами недвижимости : учебник / С. А. Липски. — Саратов : Ай Пи Ар Медиа, 2019. — 306 c. — ISBN 978-5-4497-0036-0. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/86680.html (дата обращения: 27.09.2023).