Жерлерді мелиорациялау
Сипаттама: Жерді мелиорациялау (мелиорациядан жақсарту) табиғи жағдайды жақсартуға бағытталған шаралар кешені болып табылады. Онда су режимін жетілдіру (дренаждау, суару, өзендердегі су деңгейін реттеу, бөгеттер салу) бойынша жұмыс жүргізіледі. Мелиорация сондай-ақ мәдени-техникалық және орманшылық жұмыстарын, эрозияға қарсы шараларды, құмды, жыраларды, беткейлерді, өзен жағалауларын және хеджирлеу құрылысын күшейтуді қамтиды.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Топырақтану
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| курстық жоба | |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Ауыл шаруашылық жерлері мелиорациясы бойынша дайындық бағдары бойынша әртүрлі теориялық және практикалық білім алу.
Міндет
- «Мелиорация» пәнінің мәнін, принциптерін, мелиоративтік объектілерді салу және оларды пайдалануды жобалау әдістері мен ерекшеліктерін түсіну. Кез келген жерлердің мелиоративтік жағдайын, олардың қоршаған ортаға әсерін бағалай білу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Мелиорация бойынша жұмыстарды орындау әдістемесін білу: суару, құрғату, гипстеу, әктеу және т.б.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Құқықтық және нормативтік техникалық құжаттамаларды білу негізінде мелиорциялық жұмыстар саласында кәсіби мәселелерді шешу үшін бар білімдерін қолдану қабілеті.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Ақпаратты сараптау, әртүрлі мелиоративтік жұмыстар өндірісінің әдістері туралы дәйекті қорытындылар жасау және дәйекті пайымдауды айту.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Ұжымда ұйымдастыру басқару қызметін атқаруға қабілет
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Жерлерге мелиорациялық жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыру және орындау қабілеті
Оқыту әдістері
1. Жерді мелиорациялау бойынша материалды ұсынудың неғұрлым тиімді нысандарына мультимедиялық тұсаукесерлерді жатқызу қажет. Бұл нысан оқу материалын жарқын тірек бейнелер жүйесі ретінде ұсынуға мүмкіндік береді. Оқу ақпаратын берудің мақсаты - оқушылардың ойлау жүйесін қалыптастыру. Мультимедиялық тұсаукесер түрінде оқу материалын беру оқу уақытын қысқартады, балалардың денсаулық ресурстарын босатады; есте сақтау, назар аудару, ойлау қызметі, білім беру мазмұнын ізгілендіру психологиялық тұрғыдан дұрыс жұмыс істеу режимдері негізінде оқу-тәрбие процесін құруға мүмкіндік береді. Мультимедиялық презентацияларды қолдану тақырыпты зерделеудің кез келген кезеңінде және сабақтың кез келген кезеңінде орынды. Жаңа ақпараттық технологиялар оқушылардың зерттеу қызметіне де белсенді енгізілуде. Көптеген оқушылар кестелерді, схемаларды, суреттерді, диаграммаларды салыстыра отырып, жер мелиорациясы және экология бойынша зерттеу және жобалау жұмыстарын қуана орындайды. Мысалы, кейбіреулерін қорғау үшін
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- 1
Негізгі әдебиет
- 1 Колпаков В.В., СухаревИ.П. Сельскохозяйственные мелиорации
- 2 Марков Е.С. Сельскохозяйственные гидротехнические мелиорации
- 3 Ануфриев В.Е. Городские гидротехнические сооружения
- 4 Костяков А.Н. Основы мелиорации
- 5 Астапов С.А. Мелиоративное почвоведение