Инновациялық өнім маркетингі

Гранецкий Владимир Николаевич

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Қызмет көрсету секторында көптеген инновациялық өнімдер мен инновациялардың пайда болуына байланысты әрбір кәсіпорынның маркетингтік саясатын сауатты жүргізу қажет. Онсыз, еуропалық елдер деңгейінде ұлттық экономиканың дамуы мүмкін емес. Сондықтан, осы пәнде маркетингтің инновациялық технологиясының ерекшеліктерін зерттейміз.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер