Мәліметтерді жүйелік талдау
Сипаттама: Ақпаратты өңдеу кезінде Data mining және мәліметтер массивін талдау; жаңа таныс емес жағдайларда зерттеу есептерін шешу үшін жүйелік талдаудың қазіргі заманғы теорияларын зерттеу бойынша білімді интеграциялау; ақпараттық-аналитикалық аспектілер, қазіргі ақпараттық технологияларды тарту арқылы ақпараттық-библиографиялық жұмыс.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Машина жасаудағы квалиметрия
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Получить совокупность знаний и пониманий о базовых категориях, связанных с анализом данных, управления знаниями. знать: - о типах числовых и нечисловых данных, различиях, методах работы с ними; - методы и средства повышения эффективности и качества научных исследований
Міндет
- получить навыки выполнения задач посредством рассуждения, заключения, расчета
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- формирование у студентов знаний и навыков в области системных исследований, системного дизайна и системных аналитиков
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- применять знания и понимание, а также способность решать проблемы в новых и незнакомых контекстах в более широких (междисциплинарных) контекстах, связанных с их областью исследования
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- критически анализировать существующие концепции, теории и подходы к анализу процессов и событий во время проектирования и исследовательских задач
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Осуществлять решение части общей задачи при групповой работе
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- вести информационно-аналитическую и информационно-библиографическую работу с привлечением современных информационных технологий
Оқыту әдістері
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| 1 рейтинг | 0-100 | |
| 2 рейтинг | 0-100 | |
| Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
Негізгі әдебиет
- 1. Системный анализ и аналитические исследования: руководство для профессиональных аналитиков /А.И.Ракитов, Д.А.Бондяев, И.Б.Романов, С.В.Егерев,А.Ю.Щербаков. - М. - 2009. 2. Курносов Ю.В., Конотопов П.Ю. Аналитика: методология, технология и организация информационно - аналитической работы. - М.:Русаки, 20о4. - 512 с. http://coollib.eom/b/223786/read 3. Толковый словарь по искусственному интеллекту / Авт.-сост. А.Н. Аверкин, М.Г. Гаазе- Рапопорт, Д.А. Поспелов. - М.: Радио и связь, 1992. - 256 с. http://www.raai.org/librarv/tolk/aivocDred.html 4. А.В. Палагин, Н.Г. Петренко Системноонтологический анализ предметной области. // URL: htto://www.aduis.com.ua/books/1.Ddf 5. Онтологический реинжиниринг бизнеспроцессов оператора связи. //
- URL: http://ubs.mtas.ru/uDload/librarv/UBS3301.Ddf 6. Лившиц В.Н. Основы системного мышления и системного анализа. - М.: Институт экономики РАН, 2013. // URL: http://www.inecon.org/docs/2013/Livshits.pdf 7. Горчинская О. Анализ больших данных. 2012. http://www.oracle.com/ru/corporate/bigdata-analytics- 1915803-ru.pdf 8. Сьюзен Тиндал. Большие данные: все, что вам необходимо знать, 2012. http://www.pcweek.ru/idea/article/detail.php?ID=14196 9. Журнал СИО №9 сентябрь 2012 - http://www.computerra.ru/cio/wp- content/uploads/2012/09/CIQ 09-12.pdf