Өткізу саясаты және кәсіпорынның сату құралдары

Закимова Альфия Манарбековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнде маркетинг бөлімінің қызметкерлерінің күшімен, сондай-ақ үшінші тараптың жарнамалық агенттіктерінің қатысуымен ұйымдағы сауда жүйесін құрудың теориялық және тәжірибелік негіздері көрсетілген. Кәсіпорынның заманауи тактикалық құралдарын тәжірибелік қолдануға ерекше көңіл бөлінеді.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер