Жалпы физика (толқындар және оптика)

Сегеда Тамара Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән жаратылыстану-ғылыми модульге кіреді және студенттердің құзыреттілігін қалыптастырады. Қазіргі жаратылыстану-ғылыми дүниетаным және ғылыми ойлау. Осы пән аясында студенттер аспаптармен және жабдықтармен жұмыс істеу дағдысын/іскерлігін меңгереді.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 45
СӨЖ 15
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәнді игерудің мақсаты студенттерге белгілі эксперименттік фактілер мен теориялық көзқарастарды қолдана отырып, қоршаған әлемнің құрылымы туралы көзқарастардың тұтас жүйесін қалыптастыру, ойлаудың ғылыми әдісін қалыптастыру, әлемді тану процесінде физиканың жетекші рөлін көрсету, физикалық заңдардың әмбебаптығын және олардың тірі және жансыз табиғаттағы әділеттілігін көрсету болып табылады.
Міндет
  • физикалық мәселелерді шешу, физикалық мәселелерді шешу әдістерін талдау және табу білігін қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студенттердің толқын физикасы және оптика бөлімі бойынша негізгі физикалық құбылыстар мен заңдарды меңгеруі
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Студенттерді өлшеу құралдарымен таныстыру, эксперименттік зерттеулер жүргізу, эксперимент нәтижелерін өңдеу және оларды талдау қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Студенттерде ғылыми ойлау мен диалектикалық дүниетанымды қалыптастыру, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шектерін дұрыс түсіну және зерттеудің эксперименттік немесе математикалық әдістерін қолдана отырып алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау мүмкіндігі
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Өз еңбегін ұйымдастыра білу, өз қызметінің нәтижелерін үлкен дербестік дәрежесімен бағалау, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; кәсіби қызметте базалық білімді қолдана білу; практикалық жұмыстың теориясы мен дағдыларын меңгеру; алынған нәтижелерді талдау, қажетті қорытындылар жасау және ұсыныстар тұжырымдау; зерттеулерде алынған нәтижелерді есеп түрінде ұсыну
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Сапалық және сандық физикалық мәселелерді шешу, физикалық мәселелерді шешудің әдістерін талдау және табу, тәуелсіз ойлау мен шығармашылық белсенділікке қабілеттілік пен қызығушылық дамиды.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; жаңғырту; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісіндегі студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
Негізгі әдебиет
  • 1. A Student's Guide Through the Great Physics Texts : Volume III: Electricity, Magnetism and Light, Cham: Springer International Publishing, 2016 2. Волновые процессы. Основные законы : учебное пособие, Москва: Лаборатория знаний, 2015 3. Задачи по общей физике : , Москва: Лань, 2016 4. Задачи по общей физике : учебное пособие для вузов, Москва: Бином. Лаборатория знаний, 2012 5. Основы физики Т.2 , Москва: Лаборатория знаний, 2017 6. Волновые процессы : основные законы: учебное пособие для вузов, И. Е. Иродов, Москва: Бином. Лаборатория знаний, 2013
Қосымша әдебиеттер
  • 7. Виртуальная образовательная лаборатория (http://www.virtulab.net/) 8. Видеозаписи и текстовый материал публичных лекций известных ученых мира (http://elementy.ru/lib/lections)