Арнайы сурет
Сипаттама: Суреттегі абстрактілі-аналитикалық бағыт кеңістік объектілерін бейнелеудің композициялық, конструктивті-кеңістіктік, графикалық тәсілдер мен әдістерін іс жүзінде игеруге негізделген сәулет шығармашылығының бір түрі ретінде қарастырылады.
Кредиттер саны: 4
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 45 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 60 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Шығармашылық емтихан Тақырыбы «Сынып интерьерінің суретін салып шығу» |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пәнді оқу мақсаты: реферат-аналитикалық сурет салу дағдыларын меңгеру қиял арқылы кеңістік объектілері. Шығармашылық ойлауды, білім мен конструктивті құру әдістерін қалыптастыру сурет. Көркемдік, графикалық және композициялық дайындықты қамтамасыз ету сәулетшілер, дизайнерлер,
Міндет
- - атақты сәулетшілердің шығармашылық мұрасын зерттеу (эскиздер, кәсіби сызбалар және т.б.); - абстрактілі ойлауды және графикалық іске асыру дағдыларын дамыту кеңістіктік концептуалды формалар мен объектілер; - конструктивті-реалистік және абстрактілі форманы талдау дағдыларын дамыту; - графикалық дағдылар мен эстетикалық талғамды қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Іздеу қасиеттеріне ие болу көркемдік ерекше құралдар, үшін жаңа бейнелі пластикалық шешімдер әрбір шығармашылық сынақ.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- объективті дүниенің шынайы бейнесінің принциптерін түсіну
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- өз ойын және шығармашылық идеяларын графикалық түрде жеткізе білу, жаңа бейнелер мен композициялық идеяларды жасай білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- 1. - әріптестермен және тұтынушылармен қарым-қатынаста өз пікірін, пайымдауын сауатты, еркін және кәсіби түрде айта білу. 2. - графикалық бейнеде сауатты түрде көрсетуге ықпал ету жоба идеясы 3. - барлық шығармашылық пәндер бойынша алған дағдыларын еркін пайдалану
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- конструктивті және жеңіл-тоналды сызбаны салудың әдістемесі мен графикалық техникасын меңгеру
Оқыту әдістері
Оқыту сабақтарын өткізу кезінде төмендегілерді қолдану білім беру технологиялары: - әдістемелік көрнекі құралдарды, үздік студенттік жұмыстарды көрсету бөлім қаражаты, слайд-шоу және басқа да техникалық құралдарды пайдалану; - іздену және зерттеу (өз бетінше зерттеу қызметі студенттер оқу процесінде); - жобалар әдісі; - шығармашылық «портфолионы» инновациялық қалыптастыру әдісі
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | «Ритм» тақырыбына шығарма іздеу | 0-100 |
«Ритм» тақырыбына сурет салу | ||
«Қалалық ортадағы ырғақ» тақырыбына сурет салу | ||
2 рейтинг | Қоғамдық ғимараттың «Интерьер» тақырыбына сурет салу | 0-100 |
«Фурустикалық интерьер» тақырыбына фантастикалық сурет | ||
«Болашақтың қаласы» тақырыбына фантастикалық сурет салу | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Практикалық сабақтардың тақырыптары
- Тақырып 1 Кіріспе әңгіме: Шығармашылықтағы концептуалды сурет атақты сәулетшілер
- Тақырып 2 Формальдің жеңіл-тоналды сызбасын жасау тақырып бойынша геометриялық пішіндердің кеңістіктік құрамы «Ритм», FA2
- Тақырып 3 Интерьердің сызықты-конструктивті сызбасын орындау кеңістіктік элементтерді пайдаланып қиялдау арқылы (аркалар, фермалар, баспалдақтар және т
- Тақырып 4 Қиялға сәйкес жеңіл-тоналды суретті орындаңыз тақырыбы «Табиғи ортадағы үй», ҚБ2
- Тақырып 5 «Қала және табиғи ландшафт», FA2
- Тақырып 6 «Ішкі болашақ қаласының кеңістігі»
Негізгі әдебиет
- 1. Николай Ли: Рисунок. Основы учебного академического рисунка. Учебник., Эксмо, М., 2015. 2. Рисунок для архитекторов / Магали Дельгадо Янес, Эрнест Редондо Домингез ; Перевод с испанского Ю. В. Севостьяновой; Научный консультант О. Б. Антоненко. — М.: АртРодник, 2005. — 191 с. 3. Осмоловская О. В., Мусатов А. А. Рисунок по представлению в теории и упражнениях от геометрии к архитектуре. Учебное пособие. 3-е издание. –М.: Архитектура-С, 2015. – 412 с
Қосымша әдебиеттер
- 4. Максимов О. Рисунок в профессии архитектора. – М.:Либроком, 2020. – 416 с.5. 5. Сайты: https://architime.ru/, http://competitions.archplatforma.ru/