Сәулет формасының негіздері

Борисова Татьяна Михайловна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Тарихи ескерткіштер мен қазіргі заманғы сәулет-қала ансамбльдерінің мысалдарында сәулет өнеріндегі кескіндеменің негізгі әдістері мен тәсілдері зерттеліп, көлемді формалардың жасалу және даму логикасы қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Основы архитектурной графики и макетирование

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны шығармашылық емтихан (композиция макети)

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Сәулет өнеріндегі пішіндеу ерекшеліктерін талдау және зерделеу, көлемдік-кеңістіктік формаларды құру әдістері мен тәсілдерін меңгеру, осы әдістер мен әдістерді кәсіби қызметте пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Міндет
  • -исследование основных законов композиции в архитектуре; -выявление основных факторов, влияющих на создание архитектурных форм; -изучение формообразующих связей объемно-пространственных форм; -issledovaniye osnovnykh zakonov kompozitsii v arkhitekture; -vyyavleniye osnovnykh faktorov, vliyayushchikh na sozdaniye arkhitekturnykh form; -izucheniye formoobrazuyushchikh svyazey ob"yemno-prostranstvennykh form; -сәулет өнеріндегі композицияның негізгі заңдылықтарын зерттеу; - сәулеттік формаларды жасауға әсер ететін негізгі факторларды анықтау; -көлемдік-кеңістіктік формалардың пішін құраушы байланыстарын зерттеу;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • -үшөлшемді құрылымдардың құрылуы мен дамуының негізгі заңдылықтарын білу; - архитектуралық пішіндеу логикасын түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • -шығармашылық жұмыста сәулеттік формаларды жасау әдістері мен тәсілдерін қолдану; - архитектурадағы форма құрушы байланыстардың логикасын түсіну.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • -сәулет нысандарын талқылауда және кәсіби бағалауда өзіндік сыни позициясын қалыптастыру; - зерттелген материалдан қорытынды және қорытынды жасай білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - кәсіби тақырыптар бойынша пікірталас пен пікірталас жүргізу қабілеттерін қалыптастыру; -кәсіби тәжірибе алмасу мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - зерттелетін материалды өз бетінше зерттеу және талдау қабілеті; - ақпараттық кеңістікте шарлау мүмкіндігі.
Оқыту әдістері

-оқытудың техникалық құралдарын пайдалану; -көрнекі құралдарды пайдалану; - әдістемелік қордан студенттердің жұмыстарын көрсету; -интернет ресурстарын пайдалану.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Формалау туралы түсінік. Графика. 0-100
Архитектуралық пішіндерді салудағы композиция заңдылықтары. Орналасу.
Жалғастыру схемасы.
Архитектурадағы фигурацияға әсер ететін факторлар. Графика.
Пішін және дизайн. Орналасу.
Жалғасы. Орналасу.
Архитектурадағы бионикалық құрылымдар. Орналасу.
2  рейтинг Жалғасы. Орналасу. 0-100
Пішін және стиль. Пішін және сурет. Орналасу.
Жалғасы. Орналасу.
Пішін және түс. Орналасу.
Жалғасы. Орналасу.
Кеңістіктік құрылымдардың өзара әрекеттесуі.
Жалғасы. Орналасу.
Жалғасы. Орналасу.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
практикалық жұмыстар 1.Жұмыстағы (композицияда/макетте) Үйлесімділік.Компози-цияның/макеттың жеке элементтері бір-бірімен органикалық түрде үйлеседі. 2.Жұмыста қолданылатын әдістердің әртүрлілігі тұтас композицияны құрайды. 3.Жұмыстың көркемдік бейнесі(композиция/макет)бар және айқын көрінеді 5.Жұмыс (композицияда/макетте) қажетті құралдар мен материалдарды пайдалана отырып, жоғары деңгейде, сапалы орындалды. 1. Жеке элементтер бір-бірімен үйлеседі, жалпы үйлесімділікті аздап бұзатын элементтер бар. 2.Жұмыста қалыптау әдістері толық көлемде қолданылмайды, бірақ композицияның тұтастығы қалыптасады. 3.Көркем образ бар, бірақ жеткілікті түрде айқын емес. 5.Жұмыс (композиция/макет) қажетті құралдар мен материалдарды қолдана отырып жақсы орындалды 1.Композицияның/макеттың жеке элементтері бір-бірімен органикалық түрде үйлеспейді, композицияның/орналасудың жалпы үйлесімділігі аздап бұзылады. 2.Жұмыста қалыптау әдістері толық қолданылмайды, композицияның тұтастығы аздап бұзылады. 3. Көркем образ жоқ, бірақ эстетика элементтері бар, бұл жұмыстың жалпы қабылдауына айтарлықтай зиян тигізбейді. 5.Жұмыс сапасы (композиция/макет) қанағаттанарлық. 1.Композицияда/ макетіңде үйлесімділіктің болмауы. Композицияның/орналасудың жеке элементтері бір-біріне сәйкес келмейді. 2.Жұмыста оқытылатын қалыптау әдістері қолданылмайды . 3.Көркем образ жоқ,жұмыста эстетика жоқ, бұл жұмыстың жалпы қабылдауына үлкен зиян келтіреді. 5.Орындалған жұмыстың (композицияның/макеттің) сапасы тәртіп талаптарына сәйкес келмейді .
шығармашылық емтихан (композиция макеті) Жұмыс уақытында орындалды және аяқталды. Жұмыстың құрамы үйлесімді, элементтері бағынышты және бір-бірімен үйлесімді. Шығарманың құрамы белгілі бір көркемдік бейнені білдіреді, эстетикалық жағымды және жоғары сапа деңгейінде орындалады.Студент емтихан мәселесін шешуде пәнді оқу кезінде алған әдістер мен дағдыларды қолданған жөн Жұмыс уақытында орындалды,мүмкін толық аяқталмады, бірақ жұмыстағы кемшіліктер өте аз. Жұмыстың құрамы үйлесімді, элементтер бір-бірімен үйлеседі. Шығарманың құрамы көркемдік бейнені білдіреді, эстетикалық жағымды және сапалы деңгейде орындалады. Студент емтихан мәселесін шешуде пәнді оқу кезінде алған әдістер мен дағдыларды көбірек қолданған жөн Жұмыс уақытында орындалды, мүмкін толық аяқталмады, жұмыстағы кемшіліктер айтарлықтай. Жұмыстың құрамы үйлесімді емес, элементтердің үйлесімі аздап бұзылған. Шығарманың құрамы көркемдік бейнені білдіреді және сапаның қанағаттанарлық деңгейінде орындалады. Студент емтихан мәселесін шешуде пәнді оқу кезінде алған әдістер мен дағдыларды көбірек қолданған жөн Жұмыс аяқталған жоқ, жұмыстағы кемшіліктер айтарлықтай. Жұмыстың құрамы үйлесімді емес, элементтердің үйлесімі қатты бұзылған. Шығарманың құрамында көркемдік образ жоқ және оның орындалу сапасы қанағаттанарлықсыз. Студент емтихан мәселесін шешуде пәнді оқу кезінде алған әдістер мен дағдыларды қолданған жөн емес
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Архитектуралық пішіндерді салудағы композиция заңдылықтары
  • Архитектурадағы фигурацияға әсер ететін факторлар – функционалдық, технологиялық және эстетикалық
  • Пішін және дизайн
  • Архитектурадағы бионикалық құрылымдар
  • Пішін және стиль
  • Пішін және түс
  • Кеңістіктік құрылымдардың өзара әрекеттесуі
Негізгі әдебиет
  • 1 Алонов Ю.Г., Мелодинский Д.Л. композициялық модельдеу. Архитектурадағы көлемдік-кеңістіктік пішіндеу курсы. Ред. Академия. М., 2015. -224 б. [Электрондық ресурс]. - Қол жеткізу режимі: https://www.centrmag.ru/catalog/product/kompozicionnoe-modelirovanie-kurs-obemno-prostranstvenn/ 2. 1. Потаев, Г.А. Сәулет және қала құрылысындағы композиция [Электрондық ресурс]: Оқу құралы / Потаев Г.А. - М .: Форум, SIC INFRAM, 2015. - 304 б. – [Электрондық ресурс].-- Қатынас режимі: http://znanium.com/catalog/product/478698. - 3. Бейнелеу өнеріндегі пішіндеу теориясы: оқу құралы / В.Г. Власов. - Санкт-Петербург: Санкт-Петербург баспасы. Университет, 2017. - 264 б. [Электрондық ресурс]. — Қол жеткізу режимі: http://www. http://znanium.com/bookread2. php?book=1001460.html
Қосымша әдебиеттер
  • 4. Г.Л. Леденева Архитектуралық композиция теориясы. ТТТУ, 2010 ж. 5. Н.А.Рочегова, Е.В.Барчугова. Сәулет композициясының негіздері. Виртуалды модельдеу курсы. Баспагері: Академия, 2010 ж. 6. А Степанов, В.Малыгин, Г.Иванов және т.б.Көлемді-кеңістіктік композиция: М, «Архитектура-С» 2004 ж. 7. Курило Л.В., Смирнова Е.В. Архитектуралық стильдердің тарихы: Оқу құралы Ресей халықаралық туризм академиясы, 2011 http://www.iprbookshop.ru/14281.html 8. Иконников А., Степанов Г., «Сәулет композициясының негіздері». - М: Өнер, 1981 ж. 9 .. Арауджо I. «Композиция негіздері». - М.: Жоғары мектеп, 1982 ж. 10. Ю.С. Лебедев сәулет бионикасы. Стройиздат, М., 1990. -269с. [Электрондық ресурс]. - Қол жеткізу режимі: http://books.totalarch.com/architectural_bionics