Аз қабатты тұрғын үйлердің құрылымдары

Азангулова Айнур Орынбаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Көркем құрылыс негіздері, аз қабатты тұрғын үйлердің жеке бұйымдары мен құрылымдық элементтері, құрылымдық элементтердің мақсаты мен өзара байланысы, оларды пайдаланудың нақты жағдайларын ескере отырып, ғимарат элементтеріне қойылатын талаптар қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан: теориялық сұрақтар, берілген критерийлер бойынша графикалық сызбалар.

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пайдаланудың нақты жағдайларында олардың конструктивті шешімдерін ескере отырып, аз қабатты тұрғын үйлерді жобалау үшін қажетті білімді меңгеру.
Міндет
  • - Ғимараттың сәулет-құрылыс бөлігін және олардың құрамдас элементтерін жобалауға үйрету; неғұрлым үнемді нұсқаларға қол жеткізу мақсатында студенттерге прогрессивті материалдар мен тиімді конструктивті шешімдерді таңдау дағдыларын үйрету; құрылыс конструкцияларының түрлерімен және есептік схемаларымен таныстыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - ғимараттарға, сондай-ақ олардың жеке бөліктеріне сәйкес келетін талаптарды ескеру;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - ғимараттардың ұтымды құрылымдық жүйелері мен схемаларын, құрылыс конструкцияларының элементтерін таңдау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - құрылыс жабдықтары, технологиялар, конструкциялар мен материалдар саласындағы негізгі ғылыми-техникалық жетістіктерді пайдалану;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - аз қабатты тұрғын үйлер үшін сәулет, құрылыс және жоспарлау шешімдерінің қағидаттарын қолдану;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - кеңістікті жоспарлау мен дизайн шешімдері арасындағы байланысты түсіну.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: инновациялық білім беру технологияларымен ұштастыра отырып дәрістер өткізудің дәстүрлі нысаны, оның ішінде интерактивті дәрістер (оқытудың мынадай белсенді нысандарын қолдану: жетекші (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Аралық бақылау 0-100
Практикалық жұмыс 1 Нормативтік әдебиеттермен жұмыс
Практикалық жұмыс 2 Сызбалар бойынша жұмыс
Практикалық жұмыс 3 Орындалған сызбаларды тапсырма талаптарына сәйкес ресімдеу
2  рейтинг Аралық бақылау 0-100
Практикалық жұмыс 1 Нормативтік әдебиеттермен жұмыс
Практикалық жұмыс 2 Сызбалар бойынша жұмыс
Практикалық жұмыс 3 Орындалған сызбаларды тапсырма талаптарына сәйкес ресімдеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық (семинарлық) сабақтарда жұмыс істеу Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, суреттерді, сызбаларды, графиктерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. Жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. Жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Бір отбасына арналған аз қабатты тұрғын үйдің сәулеттік-жоспарлау құрылымының ерекшеліктері
  • Құрылыс ауданына байланысты бір пәтерлі тұрғын үйлердің түрлері
  • Функционалдық процесс және ғимараттың функционалдық схемасы
  • Тұрғын үйді жоспарлауға қойылатын талаптар
  • Тұрғын үйдің жекелеген элементтеріне қойылатын сәулеттік-жоспарлау талаптары
  • Жобалау және құрылыс кезіндегі нормативтік құжаттар
  • Құрылыстағы өлшемдерді модульдік үйлестіру
  • Іргетастар
  • Ғимаратты жер асты ылғалынан қорғау
  • Қабырғалар
  • Тас қабырғаларды байлау ережелері
  • Сыртқы қабырғаның жылу техникалық есебі
  • Төбе жабыны
  • Ағаш жабындар
  • Шатыр жабынының жылу техникалық есебі
Негізгі әдебиет
  • 1. Ю.А. Дыховичный З.А. Казбек-Казиев, А.Б. Марцинчик и др. Архитектурные конструкции. Книга I. Архитектурные конструкции малоэтажных жилых зданий. М., изд. «Архитектура-С», 2016. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://books.totalarch.com/n/1099
  • 2. Л.А. Мунчак. Конструкции малоэтажного жилого дома (курсовое проектирование) М., изд. «Архитектура –С», 2012. [Электронный ресурс]. – Режим доступа:http://books.totalarch.com/constructions_of_low-rise_residential_building_course_design
  • 3. Е.В. Сысоева Архитектурные конструкции малоэтажных зданий. М., изд. «Архитектура-С», 2012 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://books.totalarch.com/constructions_of_low-rise_residential_building_course_design
  • 4. Шерешевский И.А. Конструирование гражданских зданий. – М.:Архитектура-С, 2014. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://books.totalarch.com/construction_of_civil_buildings_shereshevsky
  • 5. Будасов Б.В., Георгиевский О.В., Каминский В.П. Строительное черчение. Учеб.для вузов/Под общ. ред. О.В. Георгиевского – М.: Стройиздат, 2012 – 456с., ил [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://science.totalarch.com/book/0539.rar
Қосымша әдебиеттер
  • 6. Маклакова Т.Г., Нанасова С.М. Конструкции гражданских зданий. – М.: Ассоциация строительных вузов, 2012
  • 7. Бендер М.П., Бендер О.А. Многофункциональные общественные здания. Методические указания по курсовому проектированию. ВКГТУ.- Усть-Каменогорск, 2010г.- 116с.
  • 8. Бендер М.П., Бендер О.А. Конструкции зданий и их чертежи. Методические указания по оформлению чертежей зданий. Усть-Каменогорск, ВКГТУ, 2008. – 140с.
  • 9. Под редакцией М.В. Лисициана и Е.С. Пронина. Архитектурное проектирование жилых зданий. − Москва, Архитектура-С, 2006
  • 10. Ә.Ш. Тәтіғұлов., Ақбердин Т.Ж., Тәтіғұлов А.А. Архитектура мен жобалау негіздері. 5 томдық. Алматы, 2005 – Режим доступа: http://lib.ektu.kz/
  • 11. Шерешевский И.А. Жилые здания. Конструктивные системы и элементы для индустриального строительства. – М.:Архитектура-С,2005
  • 12. Разақов Н. «Ғимараттар мен имараттардың құрылымдары», Астана: Фолиант, 2010
  • 13. Разақов Н. «Азаматтық ғимараттарды жобалаудың оқу құралы», Астана: Арман ПВ, 2011
  • Нормативтік әдебиеттер
  • 14. ҚР ЕЖ 2.04-107-2013. Құрылыстық жылу техникасы
  • 15. ҚР ҚЖ 2.04-01-2017*. Құрылыс климатологиясы