Инновациялық қызмет және патенттану
Сипаттама: Пәндер инновацияны дамыту, шығармашылық жұмыс нәтижелерін құқықтық қорғау бойынша қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды береді. Қазақстан Республикасының патенттік жүйесі, патенттік құжаттардың көздері, зияткерлік меншік саласындағы халықаралық конвенциялар қарастырылады.
Кредиттер саны: 3
Пререквизиты:
- Кәсіпкерлік және бизнестің құқықтық негіздері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 45 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Шығармашылық емтихан. Зияткерлік меншік объектісіне сипаттама, өтінім жасау. |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- "Инновациялық қызмет, Патенттану" пәнінің теориялық және практикалық негіздерін меңгеру және оларды кәсіби қызметте қолдану.
Міндет
- - кәсіпте одан әрі қолдану мақсатында Инновациялық менеджмент, Патенттік құқық және патенттану саласындағы білімді игеру.
- - зияткерлік өнеркәсіптік меншіктің барлық объектілері (Өнертабыстар, пайдалы модельдер, өнеркәсіптік үлгілер, тауар белгілері және т. б.) бойынша Қазақстан Республикасының заңдарын білу
- - зияткерлік меншікті, оның ішінде өңірлік патенттік корпорацияларды қорғаудың халықаралық жүйелерін білу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- зияткерлік өнеркәсіптік меншіктің барлық объектілері (Өнертабыстар, пайдалы модельдер, өнеркәсіптік үлгілер, тауар белгілері және т. б.) бойынша Қазақстан Республикасының заңдарын білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- - ҚР аумағында зияткерлік қызмет нәтижелеріне құқықтық растайтын және құқық белгілейтін құжаттарды алуға өтінімдер материалдарын жасау;
- - деректер базасы бойынша патенттік іздеу жүргізу, оның ішінде Халықаралық патенттік базаларды пайдалану, патенттік ақпаратты жүйелеу әдістемелерін пайдалану;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- - патенттік зерттеулер жүргізу: шаруашылық қызмет объектілерінің техникалық деңгейі мен даму үрдістерін, олардың патентке қабілеттілігін, патенттік тазалығын, бәсекеге қабілеттілігін (тиімділігін) зерттеу ) патенттік және өзге де ақпарат негізінде;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- - зияткерлік меншікті қорғау және қорғау мәселелері бойынша ҚР мемлекеттік органдарымен, шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимылды жүзеге асыру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- - зияткерлік меншікті құру және пайдалану саласындағы ғылыми зерттеулерді өз бетінше орындауға және олардың нәтижелерін ресімдеуге;
Оқыту әдістері
Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылған. Дәрістің басында және соңында дәріс материалын ұсыну кезінде мотивациялық сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентацияда және практикалық сабақтарда мәтіндік, аудио және бейне ақпарат, графиктер, кестелер және т. б. қолданылады.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практикалық сабақтарда жұмыс істеу | 0-100 |
Жеке тақырып бойынша Презентация | ||
Аралық бақылау. Тестілеу. | ||
2 рейтинг | Практикалық сабақтарда жұмыс істеу | 0-100 |
Жеке тақырып бойынша Презентация | ||
Аралық бақылау. Тестілеу. | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Практикалық сабақтарда жұмыс істеу | Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және дәл толтырады; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарға нақты анықтама беріп, түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдануды біледі; оқытылатын және бұрын оқытылатын материал арасында, сондай-ақ басқа пәндерді оқуда алған материалмен байланыс орната алады. | «5» бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшілік болды. Студенттің сұрақтарға жауабы 5 жауап беруге қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ білімді жаңа жағдайда қолданбай, бұрын оқыған материалмен және басқа пәндерді оқуда меңгерген материалмен байланысын қолданбай беріледі; Бір қате немесе екіден көп кемшілік жіберілсе, оқушы оны өз бетінше немесе мұғалімнің азғантай көмегі арқылы түзете алады. | Жұмысты толық емес, бірақ дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік беретін практикалық жұмыс көлемінің 50% кем емес орындады; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта курс сұрақтарын меңгеруде бағдарламалық материалды одан әрі меңгеруге кедергі келтірмейтін кейбір мәселелер туындайды; бір өрескел қатеден және екі олқылықтан артық емес. | Жұмыс толық аяқталмады немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 балл алу үшін қажет мөлшерден көп қателер мен кемшіліктер жіберді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды. |
Аралық бақылау.Тестілеу. | 90-100% дұрыс жауаптар | 70-89% дұрыс жауаптар | 50-69% дұрыс жауаптар | 0-49% дұрыс жауаптар |
Жеке тақырып бойынша Презентация | Студент жүйелі теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап береді. | Студент күшті теориялық білімін көрсетеді, терминологияны игереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ сонымен бірге болмашы қателіктер жібереді, оны өз бетінше тез түзетеді. немесе мұғалімнің шамалы түзетуімен. | Студент теориялық білімінің таяздығын көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауға және мысалдар келтіруге жеткіліксіз қабілеттерін көрсетеді, монологтық сөйлеуде, терминологияда, логикалық және баяндау жүйелілігін жеткіліксіз меңгереді, қателер жібереді, оны түзетуге болады. | Студент пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдау дағдыларының қалыптаспағанын көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, монологтық сөйлеуді нашар меңгереді, терминологияны білмейді, логикалық және презентацияның жүйелілігі, түзетуші мұғаліммен де түзете алмайтын қателіктер жібереді, жауап беруден бас тартады. |
Шығармашылық емтихан. Зияткерлік меншік объектісіне сипаттама, өтінім жасау. | Оқытылатын материалдың барлық көлемін терең және толық білу және түсінуді көрсету; қарастырылатын ұғымдардың мәнін толық түсіну; оқытылатын материал негізінде толық және дұрыс жауап құра білу; нормативтік ережелер мен талаптарды білу; өз бетінше дәлелді талдау жасап, қорытындыларды жалпылау. | Барлық оқытылатын бағдарламалық материалды білу; материал белгілі бір логикалық реттілікпен берілген, бірақ бір болмашы қатеге немесе екі кемшілікке жол берілмейді, егер сұраса немесе мұғалімнің аз да болса көмегі болса, студент өз бетінше түзете алады; жауапты нақты мысалдармен дәлелдейді. | Жауапта тақырыптан айтарлықтай ауытқулар бар; сұрақта қарастырылған мәселені талдау үзінді және толық емес. | Материалдың негізгі мазмұны игерілмеген және ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаулардың болмауы; студенттің жауабындағы өрескел қателер; жауапты ұсыну процесінде оқытылатын тақырып пен бағдарламадан айтарлықтай ауытқу; жауап беруден бас тарту. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Инновациялық қызмет, инновациялық процестің циклі
- Инновация принциптері
- Инновациялық қызмет нарықтары
- Зияткерлік меншік құқығы
- Авторлық құқық объектілері
- Патентологияның даму тарихы
- Өнеркәсіптік меншіктің әртүрлі объектілерін құқықтық қорғаудың ерекшеліктері
- Пайдалы модель
- Өнеркәсіптік үлгі
- Фирмалық атауы зияткерлік меншік объектісі, азаматтық айналымға қатысушыларды даралау құралы ретінде
- Тауар белгісі тауарлар мен қызметтерді даралау құралы ретінде
- Тауар шығарылған жердің атауы-зияткерлік меншік объектісі
- Коммерциялық құпия
- Мемлекеттік құпиялар
- Зияткерлік меншікті қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық
Негізгі әдебиет
- 1. Инновационный менеджмент : учебник для академического бакалавриата / под ред. С. В. Мальцевой. — М. : Издательство Юрайт, 2015. — 527 с. — Серия : Бакалавр. Академический курс. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.researchgate.net/publication/301339577_Innovacionnyj_menedzment_Ucebnik_dla_akademiceskogo_bakalavriata
- 2. Закон Республики Казахстан от 16 июля 2001 года № 242. «Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z010000242_
- 3. Гражданский кодекс Республики Казахстан (особенная часть) (с изменениями и дополнениями по состоянию на 12.09.2022 г.) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://online.zakon.kz/document/?doc_id=1013880#sub_id=0
- 4. Гражданский кодекс Республики Казахстан (общая часть) (с изменениями и дополнениями по состоянию на 24.11.2022 г.) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://online.zakon.kz/document/?doc_id=1006061#sub_id=0
- 5. Закон Республики Казахстан от 26 июля 1999 года № 456-I «О товарных знаках, знаках обслуживания, географических указаниях и наименованиях мест происхождения товаров» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 20.06.2022 г.) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=1014203
- 6. Закон Республики Казахстан от 16 июля 1999 года № 427-I Патентный закон Республики Казахстан (с изменениями и дополнениями по состоянию на 20.06.2022 г.) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=1013991
Қосымша әдебиеттер
- 7. Основы охраны и защиты интеллектуальной собственности в Казахстане. ТОО «Болотов и Партнёры» совместно с Национальной палатой предпринимателей РК «Атамекен», 2018 г. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://atameken.kz/uploads/content/files/%D0%9E%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%8B%20%D0%BE%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8B%20%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%B8%D1%82%D1%8B%20%D0%98%D0%A1%20%D0%B2%20%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%85%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B5.pdf
- 8. Ткалич В.Л., Лабковская Р.Я., Пирожникова О.И., Коробейников А.Г., Симоненко З.Г., Монахов Ю. С. Патентоведение и защита интеллектуальной собственности: Учебное пособие. - Санкт-Петербург: СПб: Университет ИТМО, 2015. - 171 с. - экз. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://books.ifmo.ru/book/1699/patentovedenie_i_zaschita_intellektualnoy_sobstvennosti:_uchebnoe_posobie._.htm
- 9. Инновационный менеджмент: учеб. пособие / О.А. Володина, Е.Ю. Фаддеева, А.А. Неретин. – М.: МАДИ, 2019. – 96 с.
- 10. Исмагилова Г. В. Инновационный менеджмент : учебное пособие для студентов, обучающихся по программе бакалавриата по направлению 080200 - Менеджмент / Г. В. Исмагилова, О. Г. Щемерова, Н. Р. Кельчевская;– Екатеринбург: УрФУ, 2012. – 175 с. – ISBN 978–5–321–02191–0. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://elar.urfu.ru/handle/10995/28630