Сәулеттік жобалаудағы физикалық әдістері 2
Сипаттама: Өзіндік ерекшеліктері бар көп қабатты үйлер үшін қажетті микроклиматты қамтамасыз ету әдістерін қарастырады. Көпқабатты үйлер қала құрылысының дамуындағы жаңа табиғи кезеңді білдіреді және қала экономикасының экономикалық тиімді элементтері болып табылады. Әрбір дерлік көп қабатты ғимарат жеке және тәуелсіз шешімдерді қажет етеді: есептеу әдістері, инженерлік жүйелердің жобалары.
Кредиттер саны: 6
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 60 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Шығармашылық емтихан. Емтихан билеті пән бөлімдері бойынша екі теориялық сұрақты және бір есеп айырысу тапсырмасын қамтиды. |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Микроклимат туралы теориялық ақпаратты, негізгі параметрлерді өлшеу әдістерін зерттеу, аймақтың (ауданның, учаскенің, трассаның) табиғи және техногендік жағдайларының көпқабатты үйлер мен құрылыстарға кешенді әсерін қарастыру, болжам жасау. құрылыс жобаларымен өзара әрекеттесу кезінде осы жағдайлардың ықтимал өзгеруі туралы.
Міндет
- Ғимараттарда жайлы жылу, жарық және акустикалық ортаны қалыптастырудың теориялық негіздерін ашу.
- Ғимарат қоршауларын, жарықтандыруды, инсоляцияны, күннен қорғауды, акустиканы, дыбыс оқшаулауын және қалалық және өндірістік шумен күресуді қалыптастыру, есептеу және жобалау әдістерін атаңыз.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- ғимарат үй-жайларының ішкі ортасына, инновациялық жылумен жабдықтау жүйелерінің жобалық параметрлеріне және ғимараттарда микроклиматты құруға тиісті нормативтік талаптарды таңдау;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- инновациялық жүйелерді жобалау және есептеу үшін үй-жайлардағы микроклиматтың параметрлерін, жүйелердің температуралық режимдерін және басқа да бастапқы деректерді негізді таңдау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- акустика, жарықтандыру, климат пен энергияны басқару жүйелерін қоса алғанда, қоршаған ортаның сапаларын жобалау туралы түсінігі болуы;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- ұжымдық зертханалық жұмыстарды орындау (бірнеше адам);
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- үй-жайлардың микроклиматын анықтауға арналған құрылғылармен жұмыс істеуде практикалық дағдыларды қолдану; қоршау конструкцияларының беттерінің температурасын өлшеу; ылғалдылық және т.б.
Оқыту әдістері
пәнді оқу процесі дәрістер, практикалық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмыстарын қамтиды.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Презентация жасау 1 | 0-100 |
Тақырып бойынша теориялық материалдың конспектісін тексеру: «Көп қабатты үйлердің мониторингі. Көпқабатты үйлерді бақылау жүйелерінің міндеттері». | ||
Бағалау тесті 1 | ||
Зертханалық жұмыс 1. Ауаның ылғалдылығы және қоршаулардағы ылғалдың конденсациясы. | ||
Зертханалық жұмыс 2. Ауа температурасы. Қоршау конструкцияларының ішіндегі температураны есептеу. | ||
Зертханалық жұмыс 3. Ішкі ауаның параметрлері. Ауа қозғалысының жылдамдығы. | ||
Зертханалық жұмыс 4. Жарық саңылауларының ауданын есептеу. Үй-жайларды табиғи жарықтандыруды есептеу. Жарықтандыруды пайдалану коэффициенті әдісі бойынша есептеу. | ||
2 рейтинг | Презентация жасау 2 | 0-100 |
Презентация жасау 3 | ||
Тақырып бойынша теориялық материалдың қысқаша мазмұнын тексеру: «Шуыл көздері және олардың шу сипаттамалары. Ғимараттардағы шудың таралуы» | ||
Бағалау тесті 2 | ||
Зертханалық жұмыс 5. Қоршау конструкцияларының дыбыс өткізбейтін қасиеттерін өлшеу. | ||
Зертханалық жұмыс 6. Үй-жайлардың акустикалық сипаттамасы. Бөлмелердің акустикалық сапасын тексерудің эксперименттік әдістері. | ||
Матрицалық схеманың орындалуы | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Зертханалық сабақтардың тақырыптары
- Тақырып 1 Кіріспе
- Тақырып 2 Көпқабатты үйлердің мониторингі
- Тақырып 3 Далалық бақылаулар
- Тақырып 4 Микроклимат
- Тақырып 5 Ауаның ылғалдылығы және қоршаулардағы ылғалдың конденсациясы
- Тақырып 6 Ауа температурасы
- Тақырып 7 Ішкі ауаның параметрлері
- Тақырып 8 Ғимараттарды табиғи және жасанды жарықтандыру
- Тақырып 9 Шу көздері және олардың шу сипаттамалары
- Тақырып 10 Архитектуралық акустика
- Тақырып 11 Биік ғимараттардың жүк көтергіш құрылымдарының кернеулі-деформациялық күйін бақылау
- Тақырып 12 Ғимараттар мен құрылыстардың техникалық жағдайын бақылау
- Тақырып 13 Инженерлік құрылымдар жағдайының өзгеруін бақылау әдістері
- Тақырып 14 Құрылыс конструкцияларының тербелістерін өлшеу түрлендіргіштері
- Тақырып 15 Сауалнама нәтижесінде алынған мәліметтерді талдауды өңдеу жолдары
Негізгі әдебиет
- Архитектурная физика: Учебник для вузов: Спец. «Архитектура» / В. К. Лицкевич, Л. И. Макриненко, И. В. Мигалина и др.; Под редакцией Н. В. Оболенского. — Москва : «Архитектура-С», 2007. — 448 с., ил.
- Основы строительной физики: Учебник для вузов по специальности "Архитектура" / Н. М. Гусев. - Москва: Стройиздат, 1975. - 440 с.: ил.
- Архитектурная и строительная физика: учеб. пособие / А.Н. Шихов,Д.А. Шихов; ФГБОУ ВПО Пермская ГСХА, - Пермь: Изд-во: ФГБОУ ВПО Пермская ГСХА, 2013. – 377 с.
- Проектирование акустики зрительных залов: учебно-методические указания к курсовой расчетно-графической работе / А.А. Климухин, Е.Г. Киселева. — М.: МАРХИ, 2012. — 56 с.
- Звукоизоляция ограждающих конструкций жилых и общественных зданий: учебно-методические указания к курсовой расчетно-графической работе / А.А. Климухин. — М.: МАРХИ, 2011. — 52 с.
Қосымша әдебиеттер
- ГОСТ 31937-2011 Здания и сооружения. Правила обследования и мониторинга технического состояния.
- Самарин О.Д. Некоторые особенности конструирования и расчета систем обеспечения микроклимата высотных зданий // Сб. докладов семинара «Высотные и большепролетные здания. Технологии инженерной безопасности и надежности». — М.: МГСУ, 2005. — С. 55–58.
- Лицкевич В.К., Конова Л.И. Учет природно-климатических условий местности в архитектурном проектировании: учебно-методические указания к курсовой расчетно-графической работе /В.К. Лицкевич, Л.И. Конова. — М.: МАРХИ, 2011. — 44 с.
- СП РК 3.02-02-2008 Проектирование многофункциональных высотных зданий и комплексов.
- СП РК 2.04-01-2017 Строительная климатология.