Сәулет графикасының техникалық құралдары 1

Криулько Нина Сергеевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Ол сәулет-дизайн саласына қолдануда Adobe Illustrator бағдарламасының мүмкіндіктері туралы түсінік береді, оқу процесінде және алдағы жұмыста жоғары сапалы жұмысты көрсету үшін кәсіби құралды пайдалануда практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. .

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 45
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Тапсырма түріндегі шығармашылық емтихан: берілген тақырып бойынша корпоративтік сәйкестік элементтерін әзірлеу

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Кәсіби бағыттағы есептерді шешуде қолдану үшін Adobe Illustrator пакетінің теориялық және практикалық негіздерін оқып үйрену.
Міндет
  • - Adobe Illustrator бағдарламасында компьютерлік модельдеу әдістерін меңгеру; - графикалық жұмысты орындау үшін программаның командалары мен құралдарын пайдаланудың практикалық дағдыларын алу; - бағдарламаның әсерлерін меңгеру; - олардың жұмысын оңтайландыру мақсатында қабаттармен жұмысты меңгеру; - басқа қолданбалармен алмасу мақсатында импорт, экспорт, файл пішімдерін меңгеру;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - Adobe Illustrator пакетінің теориялық және практикалық негіздері туралы; - қабаттарды қолдану есебінен бағдарламадағы жұмысты оңтайландыру туралы; - деректерді импорттау, экспорттау және басқа қолданбалармен алмасу бойынша; - бағдарламаның әсерлері туралы;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - программаның жұмыс ортасын конфигурациялау; - жұмыс құралдары мен командаларды қолдану; - программаның әртүрлі эффектілерін пайдалану; - мәліметтерді басқа қолданбалармен бөлісу; - әртүрлі мақсаттағы графикалық жұмыстарды орындау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Оқыту процесінде қажетті ақпаратты тауып, жинақтап, бағалай алады, оқытылатын материалды өз бетінше жеткізе алады, тексереді, өңдейді, жариялайды, таныстырады.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Графикалық ақпаратты, идеяларды, мәселелер мен шешімдерді аудиторияға және тақырып бойынша сарапшыларға өз бетінше ұсына алады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Ол игергендерін оқу іс-әрекетінде де, болашақ кәсіби қызметінде де өз бетінше қолдана алады.
Оқыту әдістері

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Қашықтықтан оқыту технологиялары. Жобалау және зерттеу технологиялары.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыс: Жұмыс ортасын және негізгі өңдеу пәрмендерін орнату. 0-100
Зертханалық жұмыс: Объектілерді қалыптастырудың негізгі құралдары мен командалары.
Зертханалық жұмыс: Қарапайым және бұйра мәтін.
Зертханалық жұмыс: Түстер мен толтырулар.
Зертханалық жұмыс: Сызық түрлері.
2  рейтинг Зертханалық жұмыс: бағдарламаның арнайы эффектілері. 0-100
Зертханалық жұмыс: Растрлық кескіндермен жұмыс.
Зертханалық жұмыс: Қабаттар арқылы жұмысты оңтайландыру.
Зертханалық жұмыс: Файлдарды басып шығаруға дайындау және «Инфографика» тақырыбы бойынша қорытынды тапсырманы басып шығару.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Зертханалық жұмыстар Бағдарламаның интерфейсі мен жұмыс ортасын конфигурациялайды. Бірнеше өңдеу командаларын біледі және қолданады. 2D векторлық кескіндерді құруға арналған құралдардың негізгі жиынтығын біледі және қолданады. Векторлық және растрлық кескіндерді құру үшін кеңейтілген құралдар жинағын пайдаланады. Мәтінмен жұмыс істеуді біледі және қолданады. Түстер мен бояуларды біледі және қолданады. Векторлық контурларды өңдеуді орындайды: пішіні, түсі, қалыңдығы. Әртүрлі бағдарлама эффектілерін пайдаланады. Негізгі файлдың кеңейтімін біледі. Графикалық файлдарды импорттауға және экспорттауға машықтанады. Белгіленген сапа параметрлерімен жұмысты басып шығарып, оны тұтынушыға бере алады. 2D векторлық кескіндерді құруға арналған құралдардың негізгі жиынтығын біледі және қолданады. Векторлық және растрлық кескіндерді құру үшін кеңейтілген құралдар жинағын пайдаланады. Мәтінмен жұмыс істеуді біледі және қолданады. Түстер мен бояуларды біледі және қолданады. Векторлық контурларды өңдеуді орындайды: пішіні, түсі, қалыңдығы. Бағдарлама әсерлерін шектеулі мөлшерде пайдаланады. Графикалық файлдарды импорттауға және экспорттауға машықтанады. Белгіленген сапа параметрлерімен жұмысты басып шығарып, оны тұтынушыға бере алады. Бағдарламаның интерфейсі мен жұмыс ортасын конфигурациялайды және маңызды сәттерді жіберіп алады. Өңдеу командаларын шектеулі көлемде біледі және қолданады. 2D векторлық кескіндерді құруға арналған құралдардың шектеулі жиынтығын біледі және пайдаланады. Мәтінмен жұмыс істеуді біледі және қолданады. Түстер мен бояуларды біледі және қолданады. Векторлық контурларды өңдеуді орындайды: пішіні, түсі, қалыңдығы. Бағдарлама әсерлерін шектеулі мөлшерде пайдаланады. Графикалық файлдарды импорттамайды немесе экспорттамайды. Төмен сапалы жұмыс жасай алады. Бағдарламаның интерфейсі мен жұмыс ортасын конфигурацияламайды. Барлық өңдеу пәрмендерін білмейді және қолдана алмайды. 2D векторлық және растрлық кескіндерді құруға арналған құралдардың шектеулі жиынтығын біледі және пайдаланады. Мәтін түрлерін ажыратпайды. Түстерді біледі және қолданады, тақырыпты білмей, интуитивті түрде толтырады. Векторлық контурларды сапасыз өңдеуді орындайды: пішіні, түсі, қалыңдығы. Бағдарламаның қосымша мүмкіндіктерін білмейді және пайдаланбайды. Графикалық файлдарды қажетті форматта сақтау қиын. Төмен сапалы жұмыс жасай алады.
Тапсырма түріндегі шығармашылық емтихан Шығармашылық емтиханды орындамас бұрын интерфейс пен жұмыс ортасын реттейді. Корпоративтік стиль элементтерін оңтайлы орналастыру үшін жұмыс ортасының макетін ойлайды және жасайды. Корпоративтік стиль элементтерінің нұсқаларымен жұмыс істегенде пәндік және сенсорлық ассоциацияларды қолданады. Жеке корпоративтік сәйкестендіру нысандарын әзірлеу үшін бағдарламаның барлық құралдары мен барлық мүмкіндіктерін пайдаланады. Кітапханадағы дайын материалдарды пайдаланбайды. Түс палитраларын, эффектілерді пайдаланады және шығармашылықты көрсетеді. Жұмысты уақытында аяқтауға үлгереді. Жұмыстың сыртқы түрі жоғары және ажыратымдылығы жоғары. Шығармашылық емтиханды орындамас бұрын интерфейс пен жұмыс ортасын реттейді. Корпоративтік стиль элементтерін оңтайлы орналастыру үшін жұмыс ортасының макетін ойлайды және жасайды. Корпоративтік стиль элементтерінің нұсқаларымен жұмыс істегенде пәндік және сенсорлық ассоциацияларды қолданады. Өзінің корпоративтік сәйкестік нысандарын әзірлеу үшін бағдарламаның барлық құралдарын пайдаланбайды. Кітапханадағы дайын материалдарды пайдаланбайды. Түс палитраларын, эффектілерді пайдаланады және шығармашылықты көрсетеді. Жұмысты уақытында аяқтауға үлгереді. Жұмыстың сыртқы түрі жоғары және ажыратымдылығы жоғары. Шығармашылық емтиханды орындамас бұрын интерфейс пен жұмыс ортасын реттейді. Корпоративтік сәйкестік элементтерін оңтайлы орналастыру үшін жұмыс ортасын ойланбайды немесе белгілемейді. Корпоративтік стиль элементтерінің нұсқаларымен жұмыс істегенде пәндік және сенсорлық ассоциацияларды қолданады. Өзінің корпоративтік сәйкестік нысандарын әзірлеу үшін бағдарламаның барлық құралдарын пайдаланбайды. Кітапханадағы дайын материалдарды пайдаланады. Түс палитралары мен әсерлердің шектеулі санын пайдаланады және аз шығармашылықты көрсетеді. Жұмысты уақытында аяқтауға үлгереді. Жұмыс сапасыз болып көрінеді. Шығармашылық емтиханды тапсырар алдында интерфейс пен жұмыс ортасын орнатпайды. Корпоративтік сәйкестік элементтерін оңтайлы орналастыру үшін жұмыс ортасын ойланбайды немесе белгілемейді. Корпоративтік стиль элементтерінің нұсқаларымен жұмыс істегенде пәндік және сенсорлық ассоциацияларды қолданбайды. Өзінің корпоративтік сәйкестік нысандарын әзірлеу үшін бағдарламаның барлық құралдарын пайдаланбайды. Кітапхана үлгілерінің, палитралардың және әсерлердің шектеулі санын пайдаланады. Шығармашылыққа ұмтылмайды. Жұмысты уақытында орындай алмайды. Жұмыс сапасыз болып көрінеді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Зертханалық сабақтардың тақырыптары
  • Adobe Illustrator бағдарламасының мақсаты мен негізгі функциялары
  • Ыңғайлы жұмыс үшін негізгі құралдар
  • Безье қисықтары мен пішіндерін салу
  • Реверсивті режимде векторлық кескіндерді құру
  • Түс палитрасын, көркемдік құралдарды, типографияны пайдалану
  • Жарнамалық және веб-жобаларды құру
  • Типографиялық жобалардың макеттерін жобалау
  • Редактордағы жұмысты автоматтандыру
  • Күрделі дизайн, сыртқы түрі
  • Эффектілерді қолдану, күрделі құрылымдар құру
  • Эффектілерді қолдану, күрделі құрылымдар құру (жалғасы)
  • Күрделі түрлендіру
  • Күрделі түрлендіру (жалғасы)
  • Инфографика құру
  • Инфографика құру (жалғасы)
Негізгі әдебиет
  • Adobe Illustrator CC. Ресми оқу курсы, Eksmo-Press, 2019, 519s.
Қосымша әдебиеттер
  • Евгения Тучкевич, Самоучитель Adobe Illustrator CC 2018, БХВ-Петербург, 384с.