Жасыл сәулет
Сипаттама: Тәртіп экологиялық сана мен табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың негізін құрайды. Технологиялық әдістердің іргелі қағидаларын, жасыл архитектураның ережелері, заманауи жасыл құрылыстың проблемалары мен бағыттарын зерттейді, сәулет шешімдерін қабылдау үшін қажетті табиғи жүйелер мен жасанды ортаны біледі.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Сәулеттік жобалау V
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Шығармашылық емтихан: берілген критерийлер бойынша жасыл сәулет объектісінің жобалық шешімін ұсыну |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Қазіргі заманғы өркениеттің тұрақты табиғат пайдалануға көшуінің алғышарттарының бірі ретінде ресурс үнемдейтін жасыл ғимараттарды, олардың кешендерін және қала құрылысы эко-құрылымдарын жобалау, салу және пайдалану бойынша базалық теориялық білімді меңгеру.
Міндет
- Адам әрекетінен зардап шеккен табиғи экожүйелердің негізгі компоненттерін өзін-өзі реттеуді, тиісті қорғауды және қалпына келтіруді қамтамасыз ететін экологиялық тұрақты жүйе ретінде перспективалы архитектуралық орта туралы түсінік қалыптастыру;
- Тұрақты қалалық орта туралы заманауи идеяларды қалыптастырудың тарихы мен теориялық алғышарттарын зерттеу;
- Қалалық ортаны және оның компоненттерін архитектуралық-экологиялық талдау дағдыларын қалыптастыру;
- Тұрақты қалалық ортаны қалыптастырудың негізгі әдістері мен әдістерін зерттеу;
- Білім алушыларда жасыл ғимараттарды жобалау принциптері туралы түсініктер мен түсініктер жүйесін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Жобаланатын объектінің функционалдық мақсатымен, учаскенің ерекшеліктерімен, кедергісіз ортаны ұйымдастыру қажеттілігімен айқындалатын талаптарды қоса алғанда, ғимараттар мен құрылыстардың негізгі түрлеріне қойылатын талаптар; сәулеттік жобалауда ақпарат алудың нормативтік, анықтамалық, әдістемелік, рефераттық көздері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Жобаларды әзірлеу кезінде білімді қолдану, құрылыс технологияларын, материалдарды, конструкцияларды, тіршілікті қамтамасыз ету жүйелерін және ақпараттық-компьютерлік құралдарды пайдалану кезінде инновациялық және техникалық сауатты әрекет ету қабілеті
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Бастапқы деректерді, күрделі құрылыс объектісін жобалауға арналған тапсырмалар деректерін, жобалау құжаттамасының архитектуралық бөлімін әзірлеуге арналған тапсырмалар деректерін жиынтық талдауға қатысу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Келісу кезеңдерінде презентацияларды ресімдеуге және жобалық құжаттаманы сүйемелдеуге қатысу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Ақпаратты жинау, проблемаларды анықтау, талдау жүргізу және жоба алдындағы және жобалық процестердің барлық кезеңдерінде және жобаны нақты жүзеге асырғаннан кейін жасалған жұмыстарға сыни бағалау жүргізу
Оқыту әдістері
презентациядағы теориялық материал;
білім алушыларды білімді іздеуге және басқаруға тартуға, әртүрлі міндеттерді өз бетінше шешу тәжірибесін алуға ықпал ететін коммуникативтік технологиялар (пікірталас, оқу пікірталастары).
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Аз қабатты экодомның жобалық шешімі | 0-100 |
Аралық бақылау | ||
Практикалық сабақтарда жұмыс істеу | ||
2 рейтинг | "Экологиялық зәулім ғимарат" жобалық шешімі | 0-100 |
Аралық бақылау | ||
Практикалық сабақтарда жұмыс істеу | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Тақырып 1 Экологиялық сәулет
- Тақырып 2 Климаттық факторларды бағалау критерийлері
- Тақырып 3 Ауданның климаты және микроклиматы
- Тақырып 4 Архитектуралық дизайндағы жасыл стандарттар
- Тақырып 5 Ғимараттарды жасылдандыру жүйелері
- Тақырып 6 Жасыл жүйелерді дамытудың жаңа тенденциялары: қалалық шаруашылықтар
- Тақырып 7 Жаңартылатын энергия көздерін пайдаланудың инженерлік жүйелері
- Тақырып 8 Баламалы энергия – ресурстар және негізгі технологиялар
- Тақырып 9 Пассивті ресурс үнемдейтін технологиялардың негізгі тәсілдері және аз қабатты экодомның энергия тиімді нысаны
- Тақырып 10 Тұрақты даму архитектурасы – «экологиялық зәулім ғимарат»
- Тақырып 11 Экоқала, идеялар мен заманауи концепцияларды дамыту
- Тақырып 12 Экоқала – іске асырылған жобалар және тұжырымдамалық жобалық ұсыныстар
- Тақырып 13 Экологиялық ғимараттардың перспективалық тұжырымдамалары мен жобалары
- Тақырып 14 Техногендік және табиғи апаттарға төзімді ғимараттар туралы түсініктер
- Тақырып 15 Адаптивті архитектура
Негізгі әдебиет
- Устойчивое развитие поселений и урбанизированных территорий: учебное пособие / Е. В. Щербина, Д. Н. Власов, Н. В. Данилина; под ред. Е. В. Щербины. Москва: Изд-во Московского строительного университета, 2016. - 124 с.
- Возобновляемые источники энергии [Электронный ресурс]: учебное пособие / А.Б. Алхасов - М.: Издательский дом МЭИ, 2016. 238 с.
- Вершинин В.Л. Экология города [Электронный ресурс]: учебное пособие / В.Л. Вершинин. Екатеринбург: Уральский федеральный университет, ЭБС АСВ, 2014. - 88 c.
- Проблемы «зеленой» архитектуры и устойчивого развития городов: материалы Всероссийской научно-практической конференции, посвященной памяти доктора архитектуры, профессора, заслуженного работника высшей школы Российской Федерации Валерия Анатольевича Нефёдова (1949–2017); СПбГАСУ. – СПб, 2018. – 219 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://doc.spbgasu.ru/nauka/2018/sbornik_problemy_zelenoj_arhitek.pdf
Қосымша әдебиеттер
- Коротич А. В. Актуальные проблемы современной концептуальной архитектуры России. / А. В. Коротич // Академический вестник УралНИИпроект РААСН. 2012. № 1. С. 49–53.
- Бадьин Г.М. Строительство и реконструкция малоэтажного энергоэффективного дома. Издательство BHV, 2020 г.
- Береговой, А.М. Энергоэкономичные и энергоактивные здания в архитектурно-строительном проектировании: учебное пособие [Электронный ресурс]: Пенза: ЭБС АСВ, 2012. 204 c. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.iprbookshop.ru/23107.htm