Инженерлік білім беруге кіріспе
Сипаттама: «Сәулетші» мамандығының қалыптасуы, сәулет-дизайндық білім берудің ерекшеліктері және қазіргі жағдайдағы кәсіби қызметтің мәні қарастырылады. Ежелгі сәулетшілердің іргелі еңбектері зерттеліп, реттік жүйенің модульдік құрылысының әдістемесі мен негізгі заңдылықтары игерілуде.
Кредиттер саны: 3
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 45 |
Қорытынды бақылау нысаны | диф.сынақ |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Студенттерге өз мамандығы бойынша дайындықтың алғы шарттарын қалыптастыруға мүмкіндік беретін жалпы кәсіптік білім негіздерін алу.
Міндет
- - архитектуралық дизайнның терминологиясын, кәсіби тілін меңгеру; - сәулеттік жобалау әдістемесінің негіздерін оқу; -оқу іс-әрекетінде практикалық дағдыларды меңгеру (кәсіби сурет салу дағдылары, әдеби және интернет көздерін жүйелеу және талдау, пропорционалды және композициялық заңдылықтарды білу).
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Кәсіптік білім негіздерін түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Mәтіндік және графикалық материалға салыстырмалы, композициялық немесе хронологиялық талдау жүргізу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Сәулет өнеріндегі стилистикалық пішіндеу негіздерін түсіну.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Алған дағдыларын кәсіби қарым-қатынас саласында қолдану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Қазіргі заманғы коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, оқу үрдісінде мәдени-тілдік қарым-қатынасты жүзеге асыру мүмкіндігі.
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді; - шығармашылықтың эксперименттік және эмпирикалық әдістері; - жұмысқа жеке дербес көзқарас; - ізденушілік және шығармашылық әрекет (жеке практикалық жұмыс және арнайы әдебиеттерді оқу); - интерактивті лекция (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекшілік ететін (бағытталған) талқылау немесе әңгімелесу).
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Сәулеттік тапсырыстардың элементтерін салу. | 0-100 |
Шрифт пен архитектуралық буммерлерді салу. | ||
40 х 60 см форматындағы орналасу Планшетке ауысу. | ||
2 рейтинг | Планшетте жұмыс. Егжей-тегжейлі сәулет тапсырыстарын салу. | 0-100 |
Ою-өрнек салу. | ||
Графикалық реттеу. | ||
Қорытынды бақылау | диф.сынақ | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Практикалық жұмыс | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - пропорционалды және композициялық заңдылықтардың негіздерін ескере отырып, барлық тапсырмалар жоғары графикалық деңгейде орындалды; -архитектуралық тапсырыстар мен олардың элементтерін салу барлық қажетті талаптарды ескере отырып, дұрыс жүргізілсе; - барлық жүктелген тапсырмалар ешбір ескертусіз толық орындалды. | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - пропорционалды және композициялық үлгілердің негіздерін ескере отырып, барлық тапсырмалар жақсы графикалық деңгейде орындалды; - сәулеттік тапсырыстар мен олардың элементтерін салу шамалы қателермен және дәлсіздіктермен жасалған; - берілген тапсырмалар болмашы қателер мен ескертулермен орындалды. | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - барлық тапсырмалар элементтердің пропорционалды және композициялық құрылысындағы қателермен төмен графикалық деңгейде орындалды; - сәулеттік тапсырыстар мен олардың элементтерін салу елеулі қателермен және дәлсіздіктермен жүргізілді; - жүктелген тапсырмалар толық емес, байыпты ескертулермен орындалды. | Жұмыс көрсетілгендей жасалмады. - барлық жұмыс тапсырмаға сәйкес келмесе; - сәулеттік тапсырыстар мен олардың элементтерін салу қанағаттанарлықсыз деңгейде орындалған; - барлық берілген тапсырмалар орындалмады. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Негізгі терминдер мен ұғымдар
- Сәулет өнерінің тарихы Сәулет өнерінің негізгі үғымдары
- «Бұқаралықта» сәулеттік тапсырыстарды салу
- «Бұқаралықта» сәулеттік тапсырыстарды салу
- Энтаздың құрылысы екі жолмен
- Флейталардың құрылысы
- Арқа салу
- Сәулетшінің шрифтінің құрылысының ерекшеліктерін зерттеу
- 40х60 см форматында макет іздеу мүмкіндіктерін зерттеу
- 40х60 см форматында макет іздеу мүмкіндіктерін зерттеу
- Ою-өрнектің жасалу ерекшеліктерін зерттеу
- Егжей-тегжейлі сәулеттік тапсырыстарды құру принциптері
- 40 60 см форматындағы жұмыс ерекшеліктері
- 40 60 см форматындағы жұмыс ерекшеліктері
Негізгі әдебиет
- Матехина О.В. Основы архитектурного проектирования: учеб.пособие – Новокузнецк: Изд.центр СибГИУ, 2014. – 296 с. [Электронный ресурс].-Режим доступа: file:///D:/Downloads/30110_175bbdf092a7b5e9363120f61d85f6b7.pdf
- Валеев К.Я. Основы архитектурного проектирования. Учебно-методическое пособие для студентов, – Уфа: БГПУ им. М. Акмуллы, 2020, - 51 с.[Электронный ресурс].- Режимдоступа:https://bspu.ru/tpl/sveden/files/education/RPD/FOS/metod_mat6_54.03.01_dis_ds_fgos3+.pdf
- Иовлев В. И. Архитектурное проектирование: формирование пространства / В. И. Иовлев ; Уральский государственный архитектурно-художественный университет (УрГАХУ). – Екатеринбург : Архитектон, 2016. – 233 с. : [Электронный ресурс].-Режим доступа:https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=455446
Қосымша әдебиеттер
- Элькина М. Б. Архитектура. Как ее понимать. Эволюция зданий от неолита до наших дней, Издательство: Бомбора, 2022 г. - 340 с. [Электронный ресурс] https://libking.ru/books/sci-/science/1142746-2-mariya-elkina-arhitektura-kak-ee-ponimat-evolyuciya-zdanij-ot-neolita-do-nashih-dnej.html#book
- Белоусова О.А. Архитектурное моделирование: учебное пособие / Белоусова О.А.. — Санкт-Петербург: Санкт-Петербургский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2017. — 64 c. — ISBN 978-5-9227-0817-3. — Текст: электронный // IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/80734.html
- Чарльз Дж.Рамсей, Гарольд Р. Слипер. Архитектурные графические стандарты (Десятое издание. Американский институт архитекторов). – М.: Архитектура-С, 2008. - [Электронный ресурс]. - Режим доступа http://science.totalarch.com/book/1096.rar - Стереотипное издание.