Жобалау алдындағы анализ

Феоктистова Елена Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Дипломдық жоба тақырыбы бойынша: жобалау алдындағы талдау әдістерін зерделеу; дипломдық жобаның мақсаты мен міндеттерін қалыптастыру; отандық және шетелдік тәжірибені талдау; нормативтік талаптарды зерделеу; әлеуметтік-функционалдық бағдарламаны құруды қамтитын ауқымды теориялық-практикалық зерттеу. Пәнді игеру қорытындысы: дипломдық жоба тақырыбы бойынша дайындалған, талданған және жүйеленген материалдар кешені.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Сәулеттік жобалау VI

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан дипломдық жоба тақырыбы бойынша жеке тапсырмасы бар шығармашылық Клаузура түрінде өтеді.

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • студенттердің сәулет-қала құрылысы объектілерін жобалау кезінде жобалау алдындағы талдау әдістерінің кешенін игеруі.
Міндет
  • сәулет-қала құрылысы қызметінің бір саласында шешілетін қазіргі заманғы проблемаларды зерделеу;
  • қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайларда сәулет-қала құрылысы объектісін жобалаудың өзектілігін негіздеу;
  • аумақты және жобалау объектісін кешенді жобалау алдындағы талдау әдістемесін зерделеу;
  • сәйкес объектіні жобалаудың отандық және шетелдік тәжірибесін талдау дипломдық жобаның тақырыбы;
  • диплом тақырыбы бойынша материалдарды іздеу және жүйелеу дағдыларын алу жобалау;
  • әлеуметтік-функционалдық бағдарламаны әзірлеу дағдыларын алу сәулет-қала құрылысы объектілерін жобалау.
  • дипломдық жобалау объектісінің архитектуралық-жоспарлау және функционалдық моделін құру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда Қазақстан Республикасының сәулет және қала құрылысы саласындағы қазіргі заманғы міндеттерді атау, сипаттау және талқылау;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • әлеуметтік-функционалдық жобалау бағдарламасы;
  • қазіргі тәжірибеде отандық және шетелдік дизайн тәжірибесін қолданыңыз;
  • негізгі әдістерді сипаттау және қолдану сәулет-қала құрылысын зерттеу;
  • сәулет-жоспарлау тапсырмасын әзірлеу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • жобаға дейінгі талдауды өз бетінше жүргізу және өзінің жобалық ұсыныстарын негіздеу;
  • сәулет және қала құрылысы объектілерін жобалау кезінде жобалау алдындағы зерттеулердің міндеттерін айқындау;
  • талаптар мен біліммен жұмыс жасаңыз талдау кезіндегі әдіснамалық негіздер қала құрылысы және сәулет объектілерінің кеңістіктік және жоспарлау құрылымы;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • кәсіби қоғамдастықта сәулет-қала құрылысы қызметі саласындағы жобалау алдындағы зерттеулер бойынша осы материалдарды сауатты баяндау, ресімдеу және талқылау;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • жобалық шешімдерді әзірлеу, пәнаралық мақсаттарды үйлестіру кезінде білімнің әртүрлі формаларын біріктіру.
Оқыту әдістері

теориялық материалды түсіндіретін дәстүрлі практикалық сабақтар және практикалық тапсырмаларды орындау;

инновациялық технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Реферат: Зерттеу тақырыбын тұжырымдау, өзектілігі (кіріспе) 0-100
Реферат: Зерттеу құрылымы
Реферат: Библиографиялық тізім
Практикалық жұмыс: Аналогтарды талдау
Реферат: Тарихи шолу (1-бөлім рефераттар)
2  рейтинг Реферат: Рефераттың негізгі бөлімдері 0-100
Практикалық жұмыс: Энергияны үнемдейтін жобалау әдістері
Практикалық жұмыс: Әлеуметтік-функционалдық бағдарлама
Практикалық жұмыс: Материалдарды графикалық безендіру (кестелер, аналогтар, тақырыпқа сәйкес қосымша схемалар)
Практикалық жұмыс: Орналасу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Емтихан дипломдық жоба тақырыбы бойынша жеке тапсырмасы бар шығармашылық Клаузура түрінде өтеді. 1. Жұмыс тапсырмаға, сондай-ақ дипломдық жобалау тақырыбына толық сәйкес келеді және толық құрамда ұсынылған. 2. Элементтердің пысықталу дәрежесі кемінде 90% құрайды. 3. Нормативтік талаптар мен ұсынымдарға, сондай-ақ оқу-әдістемелік және ғылыми әдебиеттерге сәйкес барлық элементтерді сауатты орындау. 4. Дизайн моделінің креативтілігі және оның типологиялық имиджге сәйкестігі. 5. Жұмыстың эстетикасы жоғары және жақсы деңгейде. 1. Жұмыс тапсырмаға, сондай-ақ дипломдық дизайн тақырыбына сәйкес келеді, бірақ толық құрамда емес, бірақ элементтердің кем дегенде 80% -. ұсынады. 2. Элементтердің пысықталу дәрежесі кемінде 70% құрайды. 3. Элементтердің 20% - дан аспайтын орындалуы нормативтік талаптар мен ұсынымдардың шамалы бұзылулары бар қателерді қамтуы мүмкін. 4. Дизайн моделі өте креативті және жалпы типологиялық бейнеге сәйкес келеді. 5. Жұмысты жобалау эстетикасы жақсы деңгейден төмен емес. 1. Жұмыс тапсырмаға, сондай-ақ дипломдық дизайн тақырыбына сәйкес келеді, бірақ толық құрамда емес, бірақ элементтердің кем дегенде 70% -. ұсынады. 2. Элементтердің пысықталу дәрежесі кемінде 60% құрайды. 3. Элементтердің 30% - дан аспайтын орындалуында нормативтік талаптар мен ұсынымдардың шамалы бұзылулары бар қателер болуы мүмкін. 4. Жобалық модель типтік және жалпы типологиялық бейнеге сәйкес келеді. 5. Жұмысты жобалау эстетикасы қанағаттанарлық деңгейден төмен емес. 1. Жұмыс дипломдық жобалаудың тапсырмасы мен тақырыбына сәйкес келмейді. Элементтердің 70% - дан аз бөлігі ұсынылған. 2. Элементтердің жұмыс деңгейі 60% - дан аз. 3. Элементтердің 30% - дан астамын орындау нормативтік талаптар мен ұсыныстарды айтарлықтай бұзатын қателерді қамтиды. 4. Дизайн моделі типтік және типологиялық имиджге сәйкес келмейді. 5. Жұмысты жобалау эстетикасы қанағаттанарлық деңгейден төмен.
Практикалық жұмыс - тапсырмаға сәйкес жұмысты 90-нан 100% - ға дейінгі мерзімде және көлемде орындау; - барлық тапсырмалар сауатты орындалды; - жұмысты жоғары немесе жақсы деңгейде безендіру эстетикасы; - бұрын алған дағдылар мен білім шығармашылықпен пайдаланылады. - тапсырмаға сәйкес жұмысты 70-тен 89% - ға дейінгі мерзімде және көлемде орындау; - барлық тапсырмалар сауатты орындалды, бірақ түзету кезінде оңай жойылатын кішігірім қателіктер болуы мүмкін; - жұмысты жақсы деңгейде безендіру эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білім Шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, Стандартты шешімдер қолданылады. - тапсырмаға сәйкес жұмысты мерзімінде және 50-ден 69% - ға дейінгі көлемде орындау; - кейбір тапсырмалар дұрыс орындалмады (бірақ 50% - дан аспайды), түзету кезінде түзетілетін қателер болуы мүмкін; - жұмысты қанағаттанарлық деңгейде ресімдеу эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білім Шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, Стандартты және типтік шешімдер қолданылады. - жұмысты мерзімсіз және 50-ден кем көлемде орындау%; - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді; - тапсырманың 50% - дан астамы дұрыс орындалмады; - жұмысты қанағаттанарлықсыз деңгейде ресімдеу эстетикасы; - жұмыста плагиат элементтері бар. - бұрын алған дағдылар мен білім пайдаланылмайды.
Реферат Эссе жазуға қойылатын барлық талаптар орындалды. Тақырыптың мазмұны таңдалған тақырыпқа сәйкес толық ашылады, әр бөлім бойынша негізделген тұжырымдар бар; жұмыс дұрыс ресімделген, маңызды емес стилистикалық қателер бар; жұмыс өз бетінше орындалды, барлық таңдалған әдебиеттер өзекті, талданған және жұмыста қолданылған. Көлемі сақталды, сыртқы дизайнға қойылатын талаптар сақталды. Рефератқа қойылатын негізгі талаптар орындалды, бірақ кемшіліктер жіберілді. Жұмыстың мазмұны негізінен тақырыпқа сәйкес келеді, қорытындылар негізінен бөлімнің мазмұнына сәйкес келеді; жұмыс негізінен дұрыс жасалған, кейбір маңызды емес стилистикалық және грамматикалық қателер бар; жұмыс өздігінен орындалды, барлық Пайдаланылған әдебиеттер өзекті емес. Көлемі жоғары немесе төмен болуы мүмкін, бірақ 10% - дан аспайды. Рефератқа қойылатын талаптардан айтарлықтай ауытқулар бар. Жұмыстың мазмұны ішінара тақырыпқа сәйкес келеді, жұмыстың барлық бөлімдері бойынша тұжырымдар жасалмайды немесе ішінара бөлімнің мазмұнына сәйкес келмейді; жұмыс негізінен дұрыс ресімделген, кейбір маңызды стилистикалық және грамматикалық қателер бар; жұмыс өз бетінше орындалды, негізінен тақырыпқа сәйкес емес немесе сәйкес келмейтін әдебиеттер қолданылды. Көлемі жоғары немесе төмен болуы мүмкін, бірақ 20% - дан аспайды. Эссе тақырыбы ашылмаған, жұмыстың мазмұны мәлімделген тақырыпқа сәйкес келмейді; тұжырымдар жоқ немесе бөлімнің мазмұнына сәйкес келмейді, жұмыс мәтіні абайсызда, оқылмай ресімделген, өрескел стилистикалық және грамматикалық қателер бар, бір немесе бірнеше көздерден мәтін үзінділерінің ойланбастан қайта жазылуы байқалады. Көлемі талап етілетін көлемнің 30% - дан астамына жоғары немесе төмен.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Әр түрлі объектілерді жобалаудағы жобалау алдындағы талдаудың мақсаттары мен міндеттері
  • Жобалау алдындағы талдау пәні және оның архитектуралық жобалау процесіндегі орны
  • Жобалау алдындағы талдау және қолданыстағы жағдайды бағалау
  • Әр түрлі сәулет-қала құрылысы объектілерінің аналогтарын жүйелеу және қала құрылысы алдындағы жобалау алдындағы талдау
  • Жобалау объектісін жүйелеу және функционалдық талдау
  • Жобалау объектісін жүйелеу, архитектуралық-жоспарлау және конструктивтік талдау
  • Жобалау объектісінің типологиялық талдауы
  • Әр түрлі сәулет-қала құрылысы объектілерін жобалау алдындағы талдау ерекшеліктері (тұрғын және қоғамдық ғимараттар, қала құрылысы құрылымдары, ландшафтық объектілер)
  • Тарихи мұрасы бар қалаларда жобалау кезіндегі жобалау алдындағы талдау
  • Әлеуметтік-функционалды дизайн бағдарламасы
  • Аумақты жобалау алдындағы талдау сәулет-қала құрылысы объектілерін жобалау
  • Жобалауға жобалау-жоспарлау тапсырмасын жасау
Негізгі әдебиет
  • Свод принципов комплексного развития городских территорий. Книга 1. – М.: STRELKA MAG, 2019. – 296 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://storage.strategy24.ru/files/news/202011/f5e0259188e448256fc204402df4df4c.pdf
  • Стандарт развития застроенных территорий. Книга 2. – М.: STRELKA MAG, 2019. – 234 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://files.stroyinf.ru/Data2/1/4293730/4293730325.pdf
  • Стандарт освоения свободных территорий. Книга 3. – М.: STRELKA MAG, 2019. – 296 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://files.stroyinf.ru/Data2/1/4293730/4293730324.pdf
  • Евразийская премия 2018/ Eurasian Prize 2018: Winners book/ Оргкомитет Международного конкурса архитектуры и дизайна «Евразийская Премия» и Саммита архитекторов, урбанистов, дизайнеров «АрхЕвразия». – Екатеринбург: Le Tabouret, 2018. – 162 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://science.totalarch.com/book/5530.rar
  • Градостроительство и планировка населенных мест / под ред. Конокотина Н.Г. –М.: КолосС, 2012. – 398 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://science.totalarch.com/book/2375.rar
  • KAZGOR. Проекты. - Алматы: Издательство "Basbagan", 2019. - 368 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Евразийская премия 2018/ Eurasian Prize 2018: Winners book/ Оргкомитет Международного конкурса архитектуры и дизайна «Евразийская Премия» и Саммита архитекторов, урбанистов, дизайнеров «АрхЕвразия». – Екатеринбург: Le Tabouret, 2018. – 162 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://science.totalarch.com/book/5530.rar
  • Евразийская премия 2021/ Eurasian Prize 2018: Winners book/ Оргкомитет Международного конкурса архитектуры и дизайна «Евразийская Премия» и Саммита архитекторов, урбанистов, дизайнеров «АрхЕвразия». – Екатеринбург: Le Tabouret, 2021. – 101 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://science.totalarch.com/book/5532.rar
  • Бархин Б.Г. Методика архитектурного проектирования. - М.: Стройиздат, 1993.
  • Алексеев Ю.В. Градостроительное проектирование достопримечательных мест: учебник в 2-х т. Т.1 Основы планирования/ Ю.В. Алексеев, Г.Ю.Сомов. М: 2012. – 224 с.
  • Алексеев Ю.В. Градостроительное проектирование достопримечательных мест: учебник в 2-х т. Т.2 Методы и приемы планирования/ Ю.В. Алексеев, Г.Ю.Сомов. М: 2012. – 224 с.
  • Тетиор А.Н. Социальные и экологические основы архитектурного проектирования. – М: «Академия», 2009. – 240 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://science.totalarch.com/book/2362.rar
  • Веретенников Д.Б. Архитектурное проектирование: Подземная урбанистика/ Серия: Высшая образование. - М.: Форум, Инфра-М, 2015.
  • Яргина З.Н. Основы теории градостроительства. М.: Стройиздат, 1986.
  • Гейл Ян. Города для людей /Перевод с англ.Токтонов А. - М.: Крост, 2012.- 276 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://science.totalarch.com/book/0127.rar
  • Вергунов А.В. Архитектурно-ландшафтная организация озелененных пространств в городских центрах: учебное пособие. - М., 1986. – 126 с.
  • электронный журнал «Градостроительство»/ http://gosstroy-vniintpi.ru/grado.htm;
  • электронный журнал «Архитектурный вестник»/ http://archvestnik.ru/
  • международный электронный научный журнал «Архитектура, градостроительство и дизайн» http://aud-journal.com/index.php/ru/