Қалалық даму теориясы

Козлов Михаил Викторович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Әртүрлі иерархиялық деңгейдегі қала құрылысы жүйелерін жобалаудың заманауи ғылыми концепциялары мен теориялық негіздері қарастырылады. Әлеуметтік-экономикалық, функционалдық, сәулет-жоспарлау және экологиялық талаптарға сәйкес қала құрылысы объектілерінің жоспарлы құрылымын жетілдіру мәселелері мен жолдары.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Екі блоктан тұратын кешенді емтихан: Бүкіл курс бойынша 1 - ші тест сұрақтары; 2-ші-экспресс-Клаузура түріндегі шығармашылық тапсырма (графика және макет).

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Қала құрылысы ғылымы мен практикасының тарихы мен эволюциясы, қала құрылысы жүйелерінің күрделі антропогендік-техногендік және табиғи түзілімдер ретіндегі жұмыс істеу заңдылықтары мен даму тенденциялары туралы түсінік беру.
Міндет
  • мамандықта одан әрі қолдану мақсатында заманауи қала құрылысын жобалау мәселелерін шешудің тәсілдері мен әртүрлі тәсілдерін игеру
  • қала құрылысы қызметінің көптеген міндеттерімен және қала құрылысы объектілерінің күрделілік деңгейлерімен таныстыру;
  • қалалар мен ауылдық елді мекендердің материалдық-кеңістіктік ортасын қалыптастырудың әдіснамалық тәсілдері туралы түсінік алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • қала құрылысы теориясының теориялық және практикалық негіздерін білу және түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • жобаларды жасау және жүзеге асыруда студенттер алған білім-біліктер мен дағдыларды қолдана алулары тиіс; жобалау әдіснамасын түсініп, курстық, дипломдық жобалауларда, болашақ кәсіби қызметте қолдануға дайын болулары қажет;
  • жобаларды әзірлеу және іске асыру кезінде алған білімдері мен дағдыларын қолдану;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • оқу және практикалық қызмет барысында қажетті ақпаратты табу, жинақтау және бағалау;
  • зерттелген материалды сауатты түрде көрсетіңіз, оны тексеріңіз, өңдеңіз, жариялаңыз;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • аудитория мен осы пән саласындағы мамандар алдында ақпаратты, идеяларды, проблемалар мен шешімдерді баяндау;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • қала құрылысы объектілерінің даму үрдістерін талдау және анықтау.
Оқыту әдістері

- инновациялық білім беру технологияларын қамтитын дәстүрлі дәрістер мен практикалық сабақтар; - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: құл (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету); - іздестіру-зерттеу қызметі (дербес зерттеу қызметі студенттердің оқу үдерісіндегі қызметі).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Реферат (Кіріспе және құрылым) 0-100
Бақылау жұмысы 1
Реферат (бөлімдер)
Рейтингтік бақылау 1
2  рейтинг Бақылау жұмысы 2 0-100
Практикалық жұмыс: графикалық альбом.
Практикалық жұмыс Презентация және қорғау
Рейтингтік бақылау 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Екі блоктан тұратын кешенді емтихан: бүкіл курс бойынша 1-ый - тест сұрақтары; 2-ші - экспресс-Клаузура түріндегі шығармашылық тапсырма (графика және макет). 1. 90-100% сұрақтарға дұрыс жауаптар. 2. Шығармашылық және өзіндік ерекшелік, тапсырма тақырыбын толық ашу, нормативтік талаптар мен ұсыныстарға сәйкес барлық элементтерді сауатты орындау. Жұмыстың жоғары сапалы сәулеттік-көркемдік безендірілуі 1. Сұрақтардың 70-89% -. дұрыс жауаптар. 2. Тапсырма тақырыбын толығымен ашу және толық ашу, нормативтік талаптарға сәйкес барлық элементтерді сауатты орындау жеткілікті, ал жұмыстың жекелеген элементтерінде шамалы қателер болуы мүмкін. Жұмыстың архитектуралық және көркемдік дизайнының жақсы сапасы. 1. Сұрақтардың 50-69% -. дұрыс жауаптар. 2. Тапсырма тақырыбын толық ашу жеткілікті, жұмыстың барлық элементтері теориялық және нормативтік базаға сәйкес қателіктермен, барлық элементтердің нормативтік талаптарға сәйкес сауатты орындалуымен пысықталған. Жұмыстың архитектуралық және көркемдік дизайнының қанағаттанарлық сапасы. 1.Дұрыс жауаптар сұрақтардың 50% - дан азын құрайды. 2. Тапсырманың тақырыбы ашылмаған. Элементтерді пысықтау тапсырманың 50% - дан азын құрайды немесе жұмыстың негізгі элементтері өрескел қателіктермен пысықталған, нормативтік талаптарға сәйкестік жоқ. Жұмыстың архитектуралық және көркемдік дизайнының қанағаттанарлықсыз сапасы.
Бақылау жұмысы Қатесіз және кемшіліксіз орындалған жұмыс үшін қойылады, тапсырмалардың кемінде 90% - ы орындалуы тиіс. Онда бір өрескел қатеден және бір кемшіліктен, үш кемшіліктен аспайтын жұмыс үшін қойылады. Тапсырмалардың 70-89% - ы орындалуы керек. Егер білім алушы барлық жұмыстың кем дегенде 50% -. дұрыс орындаған болса немесе төрт-бес кемшілік болған кезде бір өрескел қателік пен екі кемшілік, бір өрескел және бір өрескел қателік, үш өрескел қателік, бір өрескел қателік және үш кемшілік жіберген болса қойылады. Егер қателер мен кемшіліктер саны барлық тапсырмалардың 50% - дан азы қанағаттанарлық немесе дұрыс орындалған бағалау нормасынан асып кетсе қойылады.
Реферат Эссе жазуға қойылатын барлық талаптар орындалды. Тақырыптың мазмұны таңдалған тақырыпқа сәйкес толық ашылады, әр бөлім бойынша негізделген тұжырымдар бар; жұмыс дұрыс ресімделген, маңызды емес стилистикалық қателер бар; жұмыс өз бетінше орындалды, барлық таңдалған әдебиеттер өзекті, талданған және жұмыста қолданылған. Көлемі сақталды, сыртқы дизайнға қойылатын талаптар сақталды. Рефератқа қойылатын негізгі талаптар орындалды, бірақ кемшіліктер жіберілді. Жұмыстың мазмұны негізінен тақырыпқа сәйкес келеді, қорытындылар негізінен бөлімнің мазмұнына сәйкес келеді; жұмыс негізінен дұрыс жасалған, кейбір маңызды емес стилистикалық және грамматикалық қателер бар; жұмыс өздігінен орындалды, барлық Пайдаланылған әдебиеттер өзекті емес. Көлемі жоғары немесе төмен болуы мүмкін, бірақ 10% - дан аспайды. Рефератқа қойылатын талаптардан айтарлықтай ауытқулар бар. Жұмыстың мазмұны ішінара тақырыпқа сәйкес келеді, жұмыстың барлық бөлімдері бойынша тұжырымдар жасалмайды немесе ішінара бөлімнің мазмұнына сәйкес келмейді; жұмыс негізінен дұрыс ресімделген, кейбір маңызды стилистикалық және грамматикалық қателер бар; жұмыс өз бетінше орындалды, негізінен тақырыпқа сәйкес емес немесе сәйкес келмейтін әдебиеттер қолданылды. Көлемі жоғары немесе төмен болуы мүмкін, бірақ 20% - дан аспайды. Эссе тақырыбы ашылмаған, жұмыстың мазмұны мәлімделген тақырыпқа сәйкес келмейді; тұжырымдар жоқ немесе бөлімнің мазмұнына сәйкес келмейді, жұмыс мәтіні абайсызда, оқылмай ресімделген, өрескел стилистикалық және грамматикалық қателер бар, бір немесе бірнеше көздерден мәтін үзінділерінің ойланбастан қайта жазылуы байқалады. Көлемі талап етілетін көлемнің 30% - дан астамына жоғары немесе төмен.
Практикалық жұмыс - тапсырмаға сәйкес жұмысты 90-нан 100% - ға дейінгі мерзімде және көлемде орындау; - барлық тапсырмалар сауатты орындалды; - жұмысты жоғары немесе жақсы деңгейде безендіру эстетикасы; - бұрын алған дағдылар мен білім шығармашылықпен пайдаланылады. - тапсырмаға сәйкес жұмысты 70-тен 89% - ға дейінгі мерзімде және көлемде орындау; - барлық тапсырмалар сауатты орындалды, бірақ түзету кезінде оңай жойылатын кішігірім қателіктер болуы мүмкін; - жұмысты жақсы деңгейде безендіру эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білім Шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, Стандартты шешімдер қолданылады. - тапсырмаға сәйкес жұмысты мерзімінде және 50-ден 69% - ға дейінгі көлемде орындау; - кейбір тапсырмалар дұрыс орындалмады (бірақ 50% - дан аспайды), түзету кезінде түзетілетін қателер болуы мүмкін; - жұмысты қанағаттанарлық деңгейде ресімдеу эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білім Шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, Стандартты және типтік шешімдер қолданылады. - жұмысты мерзімсіз және 50-ден кем көлемде орындау%; - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді; - тапсырманың 50% - дан астамы дұрыс орындалмады; - жұмысты қанағаттанарлықсыз деңгейде ресімдеу эстетикасы; - жұмыста плагиат элементтері бар. - бұрын алған дағдылар мен білім пайдаланылмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Қала құрылысы және көршілес жоспарлау теориясы қала құрылысы ғылымы ретінде
  • Жоспарлау саясаты: қала құрылысы теориясының пәні мен әдістері
  • Дисперсия жүйесі: эволюция, негізгі түрлері мен формалары
  • Аумақтық жоспарлау
  • Қала құрылысы жүйелері: эволюция, түрлері және даму перспективалары
  • Қала құраушы және қала қалыптастырушы факторлар
  • Қала құрылысы жүйелерінің сәулет-жоспарлау негізі
  • Қаланы функционалды аймақтарға бөлу: тұжырымдамалар, принциптер және заманауи тәсілдер
  • Қала құрылысы қызметінің әлеуметтік-экономикалық негіздері
  • Қоныстану аумағын құрылымдық ұйымдастырудың жоспарлау принциптері
  • Қаланың өндірістік аймағы: қалыптасу принциптері, жоспарлау және функционалды ұйымдастыру
  • Қаланың экологиялық құрылымы: теориялық негіздер және дизайн тәжірибесі
  • Қала эстетикасы: қаланы эстетикалық бағалау және қабылдау
Негізгі әдебиет
  • Свод принципов комплексного развития городских территорий. Книга 1. – М.: STRELKA MAG, 2019. – 296 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://storage.strategy24.ru/files/news/202011/f5e0259188e448256fc204402df4df4c.pdf
  • Стандарт развития застроенных территорий. Книга 2. – М.: STRELKA MAG, 2019. – 234 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://files.stroyinf.ru/Data2/1/4293730/4293730325.pdf
  • Стандарт освоения свободных территорий. Книга 3. – М.: STRELKA MAG, 2019. – 296 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://files.stroyinf.ru/Data2/1/4293730/4293730324.pdf
  • Градостроительство и планировка населенных мест / под ред. Конокотина Н.Г. –М.: КолосС, 2012. – 398 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://science.totalarch.com/book/2375.rar
  • Социально-экономические аспекты развития территории [Электронный ресурс] : [учебное пособие для обучающихся по направлению подготовки 07.04.04 Градостроительство] / И.В. Андреев, З.И. Иванова ; Министерство науки и высшего образования Российской Федерации, Национальный исследовательский Московский государственный строительный университет, кафедра социальных, психологических и правовых коммуникаций. — Электрон. дан. и прогр. (2,9 Мб). — Москва : Издательство МИСИ – МГСУ, 2021. — Режим доступа: http://lib.mgsu.ru.
  • Владимиров В.В. Градостроительство как система научных знаний. М.: Стройиздат, 1999.
  • Яргина З.Н. Эстетика города. - М.: Стройиздат, 1991. - 366 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Веретенников Д.Б. Архитектурное проектирование: Подземная урбанистика/ Серия: Высшая образование. - М.: Форум, Инфра-М, 2015.
  • Линч К. Образ города. М.: Стройиздат, 1982.
  • Яргина З.Н. Основы теории градостроительства. М.:Стройиздат, 1986.
  • Гейл Ян. Города для людей. - М. 2012.
  • Периодические издания: - электронный журнал «Градостроительство»/ http://gosstroy-vniintpi.ru/grado.htm; - электронный журнал «Архитектурный вестник»/ http://archvestnik.ru/ ; - международный электронный научный журнал «Архитектура, градостроительство и дизайн» http://aud-journal.com/index.php/ru/.
  • базы данных Scopus (scopus.com), Thomson Reuters (thomsonreuters.com), Академия Google (scholar.google.ru).