Кескіндеме

Буханцева Анна Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Қоршаған объектілік-кеңістіктік ортаның полихромиясын берудің теориялық және практикалық әдістері қарастырылады. Колористикалық әдістер мен құралдар кеңістікті, жоспарлауды және материалдылықты, көлем мен текстураны, кеңістіктің тегістігі мен тереңдігін бейнелейді. Абстрактілі сюжетті иллюстрациялау әдістері (аллегория, символ, сәндік жұмыстар) ұсынылған.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан. Сәндік жұмыс.

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Архитектуралық пішіндеуде түспен жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын алу. Түс спектрінің негізгі үлгілерін ескере отырып, академиялық кескіндеме, сәндік және абстрактілі композицияларды стильдеу әдістерін меңгеру.
Міндет
  • - түс спектрін араластыру және «күрделі» түс реңктерін алу білімдері мен дағдыларын меңгеру; - түстің негізгі заңдылықтарын және оның сәулеттік дизайнға әсерін оқып-үйрену, - әртүрлі кескіндеме техникасы (акварель, гуашь) туралы білімді меңгеру, - берілген тақырып бойынша колористік композициялар құру. - әртүрлі шығармашылық және конструкторлық тапсырмаларды шешу барысында шығармашыл тұлғаны дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Түспен жұмыс істеудің техникалық құралдары мен әдістерін білу; белгілі бір шығармашылық тапсырмалардағы түсті шешімдердің логикасын түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Түр-түс бойынша пішінді ашу үлгілерін, жалпы түстік шешімді түсіну, шығармашылық әрекетте осы процестің әдістері мен әдістерін.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Сәулеттік дизайндағы әртүрлі объектілердің конструктивті, перспективалық және түсті-тоналды бейнесінің теориялық негіздері туралы кәсіби пайымдауларды қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Дизайн және кәсіби коммуникацияда дерексіз және сәндік әдістер мен әдістерді енгізу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Түстердегі көлем мен кеңістікті берудің әртүрлі тәсілдерін меңгеру, тапсырма тақырыбы бойынша ақпаратты талдау.
Оқыту әдістері

шығармашылықтың эксперименттік және эмпирикалық әдістері; - жұмысқа жеке дербес көзқарас; - ізденушілік және шығармашылық іс-әрекет (жеке эксперименттік тәжірибелік жұмыс және арнайы әдебиеттерді оқу); - шығармашылықты зерттеу әдісі.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Контраст. Гуашь. Қарапайым тұрмыстық және геометриялық заттардың натюрморттары. FA-3 0-100
Нюанс. Суық түстер. Гуашь. Қарапайым тұрмыстық және геометриялық заттардың натюрморттары. FA-3
Архитектуралық және табиғи формаларды стильдеу. Гуашь. Сәндік жұмыс. Идея іздеу. Эскиз. F A4.
2  рейтинг Тегіс композиция. Гуашь. Композициялық, түсті шешімді іздеу. FA 4 үшін эскиздер. 0-100
Архитектуралық қиялдар. Сыртқы. «Футурологиялық кеңістік». Композициялық және түсті шешімді іздеу А4. Эскиз
Архитектуралық қиялдар. Сыртқы. «Футурологиялық кеңістік» Түс композициясын түзету. F A3. Жұмысты жалпылау және аяқтау.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық жұмыс Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Элементтердің композициясы сауатты, жоғары көркемдік деңгейде орындалып, сәндік композицияның жарқын да мәнерлі идеясы ұсынылған. Түс қатынастары орындалатын тапсырмаға және сәндік композицияның безендірілуіне сәйкес толық жеткізіледі. Натюрморттағы бояуды және декоративті композициядағы жабу қабатын қолдану техникасының сапасы жоғары көркемдік деңгейде көрсетілген. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Элементтердің құрамы пішімде дұрыс орналаспауы мүмкін. Сәндік композицияның дизайны ұсынылған композициялық шешімге толық сәйкес келмейді. Түстердің қарым-қатынасы берілген тапсырмаларды дәл жеткізе алмауы мүмкін. Қаптау қабаты мен бояуды қолдану техникасы көрсетілген талаптарды ескерместен орындалуы мүмкін. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Элементтердің құрамы қажетті талаптарды ескерместен жүзеге асырылуы мүмкін. Түс схемасы композициялық ниетті дәл жеткізе алмайды. Қаптау қабаты мен бояуды қолдану техникасы елеулі бұзушылықтар мен қателермен орындалды. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталмаған. Элементтердің құрамы тапсырманы ашпайды. Түс схемасы дұрыс таңдалмаған. Қаптау қабаты мен бояуды қолдану техникасы қанағаттанарлықсыз.
Емтихан: Емтихан шығармашылық жұмыс түрінде өткізіледі. Стилизация және түсті модельдеу әдістеріне негізделген қиялдан қарапайым элементтерден композиция құру. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - элементтер композициясы жоғары көркемдік деңгейде жасалған және ұсынылған жоспарға сәйкес болуы; -стильдеу және түсті модельдеу әдістерін қолдана отырып, заттардың пішіні мен сипатын дұрыс жеткізу; -түс қатынастары ұсынылған жоспарға сәйкес дұрыс жасалған, жабын қабаты жоғары сапалы жасалған. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - элементтердің композициясы жақсы көркемдік деңгейде жасалған және ұсынылған жоспарға сәйкес болуы; - элементтердің пішіні мен сипаты композицияның ұсынылған дизайнына жеткіліксіз сәйкес жеткізіледі; -түс қатынасы жеткілікті үйлесімді емес, жабын қабаты жақсы деңгейде жасалған. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - элементтердің құрамы бұрын алынған білімді есепке алмай жасалған; -элементтердің пішіні мен сипаты төмен көркемдік деңгейде берілген; - түс қатынастары анықталмаған және композицияның дизайнына жеткілікті түрде сәйкес келмейді. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталмаған. - элементтердің құрамы дұрыс орындалмаған және қажетті талаптарға сай емес; - нысандардың пішіні мен сипаты ашылмаған; - түс қатынастары табылмады, жабын қабаты қойылған мақсаттарға сәйкес келмейді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Кіріспе әңгіме
  • Контраст
  • Нюанс
  • Нюанс
  • Архитектуралық және табиғи формаларды стильдеу
  • Сәндік жұмыс
  • Сәндік жұмыс
  • Архитектуралық және табиғи формаларды стильдеу
  • Тегіс композиция
  • тегіс композиция
  • тегіс композиция
  • Гуашь
  • Архитектуралық қиялдар
  • Сыртқы
  • Архитектуралық қиялдар
Негізгі әдебиет
  • Аристид Д. Уроки классической живописи. Техники и приемы из художественной мастерской. Манн, Иванов и Фербер, 2017г.-248 с.[Электронныйресурс].- Режим доступа:https://monster-book.com/uroki-klassicheskoy-zhivopisi
  • Поморов С.Б., Прохоров С.А, Шадурин А.В. . Живопись для дизайнеров и архитекторов курс для бакалавров. Учебное пособие. Лань, Планета музыки. 2015 г. -104 с.[Электронныйресурс].- Режимдоступа:https://www.labirint.ru/books/486044/
  • Беда 3.Г. Основы изобразительной грамоты, РИП-холдинг,2021 г.-270 с.[Электронный ресурс].- Режимдоступа:https://www.labirint.ru/books/505978
Қосымша әдебиеттер
  • Хамм Д. Первые уроки рисования и живописи. Попурри. 2014г.-128 с.
  • Богустов А.П. Интеграция академической и авангардной школ живописи. РИОР.Инфра-М.2013 г.-50 с.
  • Дубовской Н.Н., Ендогуров И.И. Пейзажи русских художников. Екатеринбург. 2013 г.-163 с.