Құрылыс конструкциялары

Руденко Ольга Владимировна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнді оқу барысында негізгі тірек Құрылыс конструкцияларын есептеу принциптері қарастырылады: темірбетон, металл, болат темірбетон, тас және ағаш; Құрылымдық материалдардың физикалық-механикалық қасиеттері; құрылымға әсер ететін жүктемелердің жіктелуі және сипаттамасы. Білім алушылар ғимараттар мен құрылыстардың конструкцияларын есептеу үшін есептік жағдайларды анықтау және жүктемелерді жинау дағдыларын игереді.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Металлдан, темірбетоннан, ағаштан және жасанды тастан жасалған тірек Құрылыс конструкцияларын есептеудің қазіргі жағдайы туралы; негізгі есептік жағдайлар және сыртқы әсерлер туралы теориялық және практикалық білім алу
Міндет
  • білім алушыларды Қазақстан Республикасындағы техникалық реттеу жүйесімен таныстыру
  • білім алушыларды темірбетон, Болат темірбетон, металл, ағаш және тас конструкцияларды есептеудің заманауи әдістері туралы білім жүйесімен қаруландыру
  • жобалық жағдайларды анықтауға және ғимараттардың құрылыс құрылымдарына жүктемелерді жинауға үйрету
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Болат конструкцияларға қолданылатын материалдарды, есептеудің негізгі талаптарын және жобалау принциптерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Құрылыс конструкцияларының элементтері мен тораптарын есептеудің стандартты әдістерін түсіну, жобалау-конструкторлық жұмыстарды орындау және стандарттарға сәйкес жобалау және технологиялық құжаттаманы рәсімдеу.
  • Ғимараттың құрылыс құрылымдарына әсер ететін жүктемелер мен әсерлерді білу және есептеу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • командада жұмыс істей білу, өндірістік міндеттерді шешу, өндірістік міндеттерді шешу үшін жауапкершілікті алу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • күнделікті кәсіби қызметке және оқуды жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру
Оқыту әдістері

Сабақ беру үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылған. Дәрістік материалды баяндау кезінде дәрістің басында және соңында уәждемелік сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентациялар мен практикалық сабақтарда мәтіндік, аудио және бейнеақпараттар, графиктер, кестелер және т. б. қолданылады.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Теориялық курс бойынша тестілеу 0-100
Практикалық тапсырма 1
Практикалық тапсырма 2
Практикалық тапсырма 3
2  рейтинг Теориялық курс бойынша тестілеу 0-100
Практикалық тапсырма 4
Практикалық тапсырма 5
Практикалық тапсырма 6
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Қазақстан Республикасындағы құрылыс саласындағы техникалық реттеу жүйесі
  • ЕУРОКОДТАР туралы түсінік
  • Тірек құрылымдарын жобалау негіздері
  • Тірек құрылымдарына әсер ету
  • Темірбетон конструкцияларын жобалау негіздері
  • Болат конструкцияларын жобалау негіздері
  • Болат темірбетон конструкцияларын жобалау негіздері
  • Тас құрылымдарын жобалау негіздері
  • Ағаш конструкцияларын жобалау негіздері
Негізгі әдебиет
  • Шевляков в. ф. Құрылыс құрылымдары., Өскемен, 2021
  • Сетков В. И., Сербин Е. П. Құрылыс құрылымдары. М.: ИНФА-М, 2015.-447 Б.
  • Сахи Д., Зайцев Ю., Дуамбеков М., Хуснутдинов р. құрылыс құрылымдарын есептеу негіздері.- Астана: Фолиант, 2011.-488 Б.
  • Жердева С. А., Чевская Е. А. Құрылыс конструкциялары: тапсырмалар жинағы. - Братск: БрГУ басылымы, 2012 ж. – 132 Б.
  • ҚР БК EN 1990: 2002 + A1: 2005/2011. Еурокод 0. Ұлттық қосымшасы бар тірек конструкцияларын жобалау негіздері.
  • ҚР БК EN 1991-1-1:2002/2011. Еурокод 1. Тірек құрылымдарына әсер ету. 1-1 бөлім. Жалпы әсерлер. Ұлттық қосымшасы бар ғимараттардың өзіндік салмағы, тұрақты және уақытша жүктемелері.
  • ҚР БК EN 1991-1-3: 2004/2011. Тірек құрылымдарына әсер ету. 1-3 бөлім. Жалпы әсерлер. Ұлттық қосымшасы бар қар жүктемелері.
  • ҚР БК EN 1991-1-4:2005/2011. Тірек құрылымдарына әсер ету. 1-4 бөлім. Жалпы әсерлер. Ұлттық қосымшасы бар жел әсерлері.
  • ҚР БК EN 1991-1-6: 2005/2011. Тірек құрылымдарына әсер ету. 1-6 бөлім. Жалпы әсерлер. Ұлттық қосымшасы бар құрылыс жұмыстарын жүргізу кезіндегі әсерлер.
  • ҚР БК EN 1991-1-7: 2006/2011. Тірек құрылымдарына әсер ету. 1-7 бөлім. Жалпы әсерлер. Ұлттық қосымшасы бар Төтенше жағдайлар.
  • ҚР БК EN 1991-3: 2006/2011. Тірек құрылымдарына әсер ету. 3 бөлім. Ұлттық қосымшасы бар крандар мен механикалық жабдықтардан туындаған әсерлер.
  • ҚР БК EN 1992-1-1:2004/2011. Темірбетон конструкцияларын жобалау. 1-1 бөлім. Ұлттық қосымшасы бар ғимараттарға арналған жалпы ережелер мен ережелер.
  • ҚР БК EN 1993-1-1:2005/2011. Болат конструкцияларын жобалау. 1-1 бөлім. Ұлттық қосымшасы бар ғимараттарға арналған жалпы ережелер мен ережелер.
  • ҚР БК EN 1994-1-1:2004/2011. Болат темірбетон конструкцияларын жобалау. 1-1 бөлім. Ұлттық қосымшасы бар ғимараттарға арналған жалпы ережелер мен ережелер.
  • ҚР БК EN 1996-1-1:2005/2011. Тас құрылымдарын жобалау. 1-1 бөлім. Ұлттық қосымшасы бар арматураланған және арматураланбаған тас құрылымдарға арналған жалпы ережелер.
  • ҚР БК EN 1995-1-1: 2004+А1: 2008/2011. Ағаш конструкцияларын жобалау. 1-1 бөлім. Ұлттық қосымшасы бар ғимараттарға арналған жалпы ережелер мен ережелер.
Қосымша әдебиеттер
  • Темірбетон конструкциялары: жалпы курс: оқу. жоғары оқу орындары үшін / В. Н. Байков, Э. Е. Сигалов. - 5-ші басылым., қайта өңдеу. және қосымша-М.: құрылыс баспасы, 1991. - 767 Б.: ил. - Библиограф.: 762-767 ББ. - ISBN 5-274-01528-X
  • Металл конструкциялары. ПГС мамандығы бойынша оқитын жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған оқулық. Ред.Беленя Е. И., 6-шы басылым. - - М.: Құрылыс Баспасы. 1986.- 560с.
  • Шатқал мен пластиктен жасалған конструкциялар: оқу құралы. арнайы жоғары оқу орындары үшін. "Өнеркәсіп. және азаматтар. ср-во " / Ю. В.Слицкоухов, В. Д. Буданов, М. М. Гаппоев; Ред. жыл.Г Карлсен. - 5-ші басылым., қайта өңдеу. және қосымша. - М. Стройиздат, 1986. - 543 Б. Библиограф.: Б. 532.