Сәулет өнер жобалау негіздері

Досканова Гульшат Кокеевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән сәулет нысандарының бір түрі – шағын пішіндерді жобалау принциптерін зерттеуге бағытталған. Жоба заманауи сәулет құрылымдарының кейінгі, күрделірек түрлерін жобалаудың негізін қалайды.

Кредиттер саны: 6

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 60
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
курстық жұмыс
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан (klauzura)

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • - қалалық орта құрылымындағы шағын сәулет объектілерін жобалаудың заманауи әдістерінің кешенін зерттеу.
Міндет
  • - объектіні қалалық ортада орналастыру принциптерін меңгеру; - көлемді-кеңістіктік шешім; - ұқсас объектілерді жобалаудың әлемдік тәжірибесін зерттеу; - объектінің конструктивтік ерекшеліктерін зерттеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • -шағын сәулет объектілерін жобалаудың негізгі принциптерін білу; -қалалық кеңістікті ұйымдастырудағы шағын архитектуралық форманың рөлін түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - алған білімі мен түсінігін пайдалана отырып, объектінің жеке шешімін жасау және ұсына білу; - қалалық ортаның тартымды және қайталанбас бейнесін жасау үшін заманауи технологиялар мен материалдарды пайдалана отырып, шағын сәулет нысандарын жобалау принциптерін қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - сәулет тәжірибесінде ұқсас объектілердің жобалық шешімдерін сыни тұрғыдан бағалай білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • -кәсіби дағдылар мен тәжірибе алмасу мүмкіндігі; - объектілерді жобалаудың негізгі әдістерін – шағын архитектуралық пішіндерді жүйелі түсінуді көрсете білу; - кәсіби мәселелерді талқылауға қатысу мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - кәсіби міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын жинақтау, талдау және жүйелеу қабілеті;
Оқыту әдістері

- оқытудың белсенді түрлерін қолдану: пікірталас немесе әңгімелесу; слайдтар немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құру; - ізденушілік және зерттеушілік (оқу процесінде студенттердің өз бетінше зерттеушілік әрекеті); - тәрбие мәселелерін шешу

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Көлемді сөйлем. 0-100
Бас жоспарды әзірлеу.
Қасбеттерді өңдеу.
Жоба элементтерін жүзеге асыру. Масштабтау жоспарын жасаңыз
2  рейтинг Конструктивтік бөлім. 0-100
Планшеттің орналасуы
Жобаның суретін салу. Бөлшектеу
Архитектуралық презентация.
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жұмыс 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Шағын пішін туралы идеяны іздеу
  • Көлемдік тармақ (макеттердегі объектінің көлемдік және кеңістіктік құрамының 4-5 нұсқасы
  • Жобаның негізгі идеясын бекіту
  • Бас жоспарды құру
  • Разработка фасадов
  • Жоба элементтерін жүзеге асыру
  • Конструктивтік бөлім
  • Планшеттің орналасуы, бекіту
  • Жобаның суретін салу
  • Жобаның суретін салу
  • Сызбаны аяқтау
  • Архитектуралық презентация
  • Демонстрациялық макетті орындау
  • Жұмысты аяқтау
  • Жобаны бағалау
Негізгі әдебиет
  • 1. Н.Л.Павлов сәулет өнері. Мамандықпен таныстыру. «Архитектура-S» баспасы, М.2018. [Электрондық ресурс]. - Қол жеткізу режимі: http://architecture-s.ru/arxitektura-predpriyatij-agropromyshlennogo-kompleksa/ 2. Саймон Унвин. Сәулет негіздері баспасы: Питер, 2012 ж. 3. Ю.Г.Алонов, Д.Л.Мелодинский. композициялық модельдеу. Көлемдік-кеңістіктік пішіндеу курсы. Ред. «Академия», 2015. [Электрондық ресурс]. - кіру режимі: https://www.centrmag.ru/catalog/product/kompozicionnoe-modelirovanie-kurs-obemno-prostranstvenn/
Қосымша әдебиеттер
  • 4. Фрэнсис Д.К.Чин архитектурасы. Пішін, кеңістік, композиция Баспагер: AST, Astrel, Harvest, 2010 ж. 5. К.В. Кудряшов. Архитектуралық графика. М.2006 6. Энтони Уайт, Брюс Робертсон, сәулет. Пішіндер. Конструкциялар. Мәліметтер, баспагер: AST, Astrel, 2011 ж.