Бүкіләлемдік сәулет тарихы
Сипаттама: Ғимараттардың, құрылыстардың, сондай-ақ олардың түрлерінің белгілі бір тарихи кезеңдегі архитектоникасының даму логикасы зерттеледі. Сәулет өнерінің қалыптасуы мен дамуының мәселелері жергілікті табиғи-ландшафттық және мәдени-тарихи ортамен, қоғамның әлеуметтік құрылымымен, құрылыс техникасының дамуымен байланыста қарастырылады.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Шығармашылық емтихан. Емтихан билетіне пәннің бөлімдері бойынша үш теориялық сұрақ және көрсетілген критерийлер бойынша шығармашылық графикалық жұмыс кіреді. |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Ғимараттардың, кешендер мен құрылыстардың қасбеттерін, қималары мен жоспарларын графо-аналитикалық талдауды қолдана отырып, архитектуралық стильдердің ерекшеліктерін және олардың жүйелі және эволюциялық дамуындағы стилистикалық үрдістерді зерттеу.
Міндет
- - сәулет өнерінің эволюциясын зерттеу және алдыңғы дәуірлер сәулетімен байланыстарды ашу; -тарихи сәулет туындылары мысалында негізгі композициялық, құрылымдық, тектоникалық заңдылықтарды меңгеру; - тарихи дамудағы архитектуралық формалардың заңдылықтарын және олардың қазіргі сәулет өнеріне әсерін зерттеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Белгілі бір тарихи кезеңдегі ғимараттардың, құрылыстардың, сондай-ақ олардың түрлерінің архитектурасының логикалық дамуын білу және түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Архитектуралық стильдерді қалыптастыру ерекшеліктері туралы білімдерді жобалау процесіне біріктіру.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Сәулет ескерткіштерін зерттеп, салыстыру, ғимараттар мен құрылыстар архитектурасының даму логикасын түсіндіру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Алынған білім мен кәсіби терминологияны тұтынушылармен және әріптестермен жұмыста қолдану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Алған білімдерін, кәсіби терминдер мен ұғымдарды қосымша білім беруде қолдану.
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді: - проблемалық лекция; - интерактивті лекция (оқытудың келесі белсенді формаларын қолдану: жетекшілік ететін (бағытталған) талқылау немесе әңгімелесу); - шығармашылықтың эксперименттік және эмпирикалық әдістері; - жұмысқа жеке дербес көзқарас.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Египет, Греция, Римді сынау. | 0-100 |
Ауызша сауалнама. Тестілеу (Египет, Грекия, Рим, Ренессанс) | ||
Шекаралық бақылау. Тестілеу. Үндістан, Қытай, Жапония. | ||
2 рейтинг | Тестілеу. Барокко. Классицизм. | 0-100 |
Ауызша сұрау (барокко, классицизм, ХІХ, ХХ, ХХІ ғасырлардағы сәулет өнері). | ||
Тестілеу. ХХ, ХХІ ғасырлардағы қазіргі сәулет өнері. | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Практикалық жұмыс: Практикалық жұмыстарға сәулет ескерткіштеріне графикалық-аналитикалық талдау жасау, эскиздер, схемалар, салыстырмалы кестелер кіреді. | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - барлық тапсырмалар сәулет өнерінің құрылымдық, композициялық және көркемдік ерекшеліктерін ескере отырып, сәулет стильдерінің эволюциясын және олардың өзара байланысын түсінудің жоғары деңгейімен орындалды; - стильдердің барлық ерекшеліктерін ескере отырып, сәулет ескерткіштерінің графикалық-аналитикалық талдауы мен салыстырмалы диаграммалары дұрыс жүргізілген; - барлық жүктелген тапсырмалар ешбір ескертусіз толық орындалды. | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - барлық тапсырмалар сәулеттік стильдердің қалыптасу заңдылықтары туралы қажетті білімдер ескеріле отырып, жақсы графикалық-аналитикалық деңгейде орындалды; - сәулет ескерткіштерінің графикалық-аналитикалық талдауы мен салыстырмалы диаграммалары болмашы қателер мен дәлсіздіктермен жасалды; - берілген тапсырмалар болмашы қателер мен ескертулермен орындалды. | Работа выполнена в соответствии с заданием. - все задания выполнены на низком графическом уровне с ошибками в пропорциональных и композиционных построениях архитектурных памятников; - графо-аналитический анализ и сравнительные схемы памятников архитектуры выполнены со значительными ошибками и неточностями; - поставленные задачи выполнены с серьезными замечаниями и не полностью. | Жұмыс көрсетілгендей жасалмады. - барлық жұмыс тапсырмаға сәйкес келмесе; - сәулет ескерткіштерінің эскиздері, кестелері, сызбалары қанағаттанарлықсыз деңгейде жасалған; - барлық берілген тапсырмалар орындалмады. |
Емтихан | Толық білім мен зерттелетін материалдың барлық көлемін түсінуді көрсету; архитектуралық стильдердің даму эволюциясын түсіну, сәулет мектептері мен бағыттарын білу, арнайы терминологияны білу, жеке сәулетшілер мен олардың ғимараттарының шығармашылығының ерекшеліктерін білу. | Барлық оқытылатын бағдарламалық материалды білу; стильдер туралы материалды берудегі олардың эволюциялық қатынасындағы болмашы қателер мен олқылықтар, ұғымдар мен терминдерді қолданудағы немесе қорытындылардағы дәлсіздіктер; материал логикалық реттіліксіз берілген және бір немесе бірнеше болмашы қателер жіберілген. | Материалды білу елеулі сындармен және дәлсіздіктермен көрсетіледі. Жауапта материалды көрсетудің әртүрлі аспектілерінде көптеген қателер бар. | Материалдың негізгі мазмұны игерілмеген және ашылмаған; стильдердің даму эволюциясы туралы жауаптағы өрескел қателер, архитектуралық стильдердің қалыптасу хронологиясын білмеу. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе әңгіме
- Месопотамия және Месопотамия архитектурасы
- Жоғары классика
- Византия архитектурасы
- Еуропа елдеріндегі Ренессанс архитектурасы
- Венеция архитектурасы
- Батыс Еуропа классицизмінің архитектурасы
- Батыс Еуропа сәулеті
- Модернизм
- Постмодернизм архитектурасы
- 20 ғасырдың соңы мен 21 ғасырдың қазіргі сәулет өнері
- 10-19 ғасырлардағы орыс сәулет өнерінің ерекшеліктері
- Үндістан, Қытай, Жапония архитектурасы
Негізгі әдебиет
- Блохина И.В. «Всемирная история архитектуры и стилей»-Москва:АСТ,2014.-400 с. [Электронный ресурс]. –Режим доступа: https://disk.yandex.kz/i/utlB_zaQhYo-lg
- Каган Ф.И. История мировой архитектуры. Учебно-методическое пособие для студентов. Иваново 2016г. [Электронный ресурс]Режимдоступа https://ivgpu.ru/images/docs/ob-universitete/instituty-fakultety-kafedry/iadi/kafedry/ikt/publikatsii/ikt-uup-2.pdf
- Логинова Д.В. История архитектуры [Электронный ресурс]: учебное пособие : самост. учеб. электрон. изд.-129 c. [Электронный ресурс] Режим доступа: http://62.182.30.44/ft/301-000510.pdf
Қосымша әдебиеттер
- Логинова Д.В. История архитектуры [Электронный ресурс]: учебное пособие : самост. учеб. электрон. изд. 2013г.-129 c. [Электронный ресурс] Режим доступа: http://62.182.30.44/ft/301-000510.pdf
- Кузнецова Н.В. История архитектуры. Ч. 1. Основные этапы истории мировой архитектуры : учебное пособие – Тамбов : Изд-во ФГБОУ ВПО «ТГТУ», 2013. – 96 с.[Электронный ресурс] Режим доступа: https://www.tstu.ru/book/elib/pdf/2013/kuznecova-l.pdf
- Элькина М. Б. Архитектура. Как ее понимать. Эволюция зданий от неолита до наших дней, Издательство: Бомбора, 2022 г. - 340 с. [Электронный ресурс] https://libking.ru/books/sci-/science/1142746-2-mariya-elkina-arhitektura-kak-ee-ponimat-evolyuciya-zdanij-ot-neolita-do-nashih-dnej.html#book