Сәулеттік конструкция 2

Азангулова Айнур Орынбаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнде мыналар қарастырылады: көп қабатты және үлкен аралықтағы азаматтық ғимараттардың архитектуралық құрылымдарын зерттеу, олардың жіктелуі, қолдану саласы, ғимараттағы құрылымдардың жұмыс принциптері; азаматтық ғимараттардың кеңістіктік-жоспарлау және құрылымдық шешімдерін әзірлеудің негізгі әдістері мен тәсілдері; құрылымдар мен ғимаратқа әсер ету арасындағы байланыс, ғимараттар мен элементтерді пайдалану шарттары.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан: теориялық сұрақтар, берілген критерийлер бойынша графикалық сызбалар.

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Көпқабатты тұрғын үйлерді жобалау принциптері туралы білімді меңгеру, сондай-ақ үлкен аралықты қоғамдық ғимараттарды сәулет-құрылыс жобалау негіздері және олардың конструктивті шешімдері туралы түсінікке ие болу.
Міндет
  • Пәнді оқу міндеттері: - студенттерді көп қабатты тұрғын үйлерді жобалау негіздерімен және жобалау әдістерімен таныстыру қоғамдық ғимараттар; - студенттерге неғұрлым экономикалық нұсқаларға қол жеткізу мақсатында прогрессивті материалдар мен тиімді конструкторлық шешімдер жиынтығы бойынша дағдыларды үйрету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • -үлкен аралықтағы қоғамдық ғимараттардың, сәулет-құрылыс конструкцияларының элементтерінің және олардың өзара байланысының конструктивтік схемасын таңдау кезінде дербес шешім қабылдау;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - көп қабатты тұрғын үйлердің жобаларын әзірлеу кезінде заманауи технологиялар мен материалдарды қолдану;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - ең үнемді нұсқаларға қол жеткізу үшін көп қабатты тұрғын үйлер үшін тиімді жоспарлау және конструктивтік шешімдерді таңдау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • -сәулет-құрылыс сызбаларының кез-келген түрін, құрылымдық элементтердің қосылыстарын орындау;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - анықтамалық және нормативтік, нұсқаулық және техникалық әдебиеттерді пайдалану.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: инновациялық білім беру технологияларымен ұштастыра отырып дәрістер өткізудің дәстүрлі нысаны, оның ішінде интерактивті дәрістер (оқытудың мынадай белсенді нысандарын қолдану: жетекші (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Аралық бақылау 0-100
Практикалық жұмыс 1 Ғимараттың құрылымдық схемасын анықтау
Практикалық жұмыс 2 Жоспар, қасбет
Практикалық жұмыс 3 Іргетас
Практикалық жұмыс 4 Тапсырма талаптарына сәйкес орындалған сызбаларды ресімдеу
2  рейтинг Аралық бақылау 0-100
Практикалық жұмыс 1 Түсіндірме жазбамен жұмыс
Практикалық жұмыс 2 Қима, жабын
Практикалық жұмыс 3 Төбе жабыны
Практикалық жұмыс 4 Тапсырма талаптарына сәйкес орындалған сызбаларды ресімдеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық (семинарлық) сабақтарда жұмыс істеу Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, суреттерді, сызбаларды, графиктерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. Жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. Жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Үлкен блоктардан жасалған ғимараттар
  • Үлкен панельді ғимараттар
  • Панельдік ғимараттардың дизайн схемалары
  • Сыртқы қоршаудың жылу-техникалық есебі
  • Көлемдік-кеңістіктік элементтерден жасалған ғимараттар
  • Ірі панельді тұрғын үйлердің шатырларын, төбелерін, іргетастарын шешу
  • Сантехникалық және инженерлік жабдықтардың элементтері (желдету, қоқыс шығару, лифттер, сантехникалық кабиналар)
  • Тұрғын үй аумағын жоспарлау
  • Қоғамдық ғимараттардың сәулеттік-жоспарлау элементтері
  • Қоғамдық ғимараттарды жобалаудың функционалдық және физика-техникалық ерекшеліктері
  • Қоғамдық ғимараттардың конструкциялары
  • Амфитеатрлар мен балкондардың конструкциялары
  • Үлкен аралықты жабу конструкциялары
Негізгі әдебиет
  • 1. Ф.А. Благовещенский, Е.Ф. Букина. Архитектурные конструкции. – М.: Архитектура – с, 2012, скачать http://science.totalarch.com/book/1819.rar
  • 2. Разақов Н. «Азаматтық ғимараттарды жобалаудың оқу құралы», Астана: Арман ПВ, 2011
  • 3. ҚР ЕЖ 2.04-107-2013. Құрылыстық жылу техникасы
  • 4. ҚР ҚЖ 2.04-01-2017*. Құрылыс климатологиясы
  • 5. ҚР ҚЖ 3.02-107-2014 Қоғамдық ғимараттар мен құрылыстар
Қосымша әдебиеттер
  • 6. Эрнст Нойферт. Строительное проектрование. Перевод с немецкогор: Фельдман К.Ш., Кузьмина Ю.М., Стройиздат. Москва. 1991/2009 скачать http://science.totalarch.com/book/4644.rar
  • 7. А.Л. Гельфонд. Архитектурное проектирование общественных зданий и сооружений. - М.: Архитектура – С, 2006
  • 8. Под ред. Ю.А. Дыховичного, З.А. Казбек-Казиева. Книга 2. Архитектурные конструкции многоэтажных зданий. – М.: Архитектура – С, 2007, скачать http://science.totalarch.com/book/1099.rar
  • 9. В.П. Каминский, О.В. Георгиевский, Б.В. Будасов. Строительное черчение. – М.: Архитектура – С, 2007, http://science.totalarch.com/book/0539.rar
  • 10. Т.Г. Маклакова, С.М. Нанасова. Конструкции гражданских зданий. – М.: Ассоциация строительных вузов, 2007, скачать http://science.totalarch.com/book/1050.rar