Сәулеттік жобалау III

Феоктистова Елена Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Шағын елді мекендерді қала құрылысын жобалау принциптері игерілуде, сәулет-жоспарлау және функционалдық ұйымдастырудың ерекшеліктері зерттеледі әлеуметтік-экономикалық, экологиялық және қоғам дамуының қазіргі жағдайындағы эстетикалық факторлар функционалдық және сәулеттік-композициялық ұйымның практикалық дағдылары кент.

Кредиттер саны: 7

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 75
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 105
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан графикалық материалдарды, түсіндірме жазбаны және макетті ұсына отырып, кешенді қорғау нысанында өткізіледі. Баяндаманың мазмұны мен тапсырылуы, емтихан комиссиясының сұрақтарына жауаптар бағаланады.

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • шағын елді мекеннің қала құрылысын жобалаудың ерекшелігі мен әдістемесін игеру. Курстық архитектуралық жобалау процесінде студент аумақты қала құрылысы жобасына дейінгі талдауды жүргізуді, елді мекен өмірінің әлеуметтік-функционалдық бағдарламасын анықтауды және кенттің 2,0 – 2,2 мыңға арналған Бас жоспарын орындауды үйренуі керек. тұрғындар.
Міндет
  • қала құрылысы бойынша нормативтік және әдістемелік әдебиеттерді зерделеу шағын елді мекендерді жобалау;
  • табиғи-климаттық және ландшафттық факторларға талдау жүргізу және анықтау құрылыс салуға арналған аумақ;
  • елді мекеннің тіршілік әрекетінің әлеуметтік-функционалдық бағдарламасын анықтау қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайлар;
  • қала құрылысын жобалау әдістемесін меңгеру;
  • сәулет – кеңістіктік композиция, функционалдық аймақтарға бөлу, Халыққа қызмет көрсету жүйесін, Көлік және жаяу жүргіншілер қозғалысын ұйымдастыру, көгалдандыру, абаттандыру және инженерлік жабдықтар мәселелерін кешенді шешу негізінде тұрғын үй құрылысының үш түрімен (секциялық, бұғатталған және усадьбалық) 2,0-2,2 мың тұрғынға арналған кенттің Бас жоспарын әзірлеу, тұрғындардың өмірі мен демалысы.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • шағын елді мекендерді жобалау саласындағы негізгі архитектуралық ұғымдар мен терминдерді түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • шағын елді мекендерді жобалауға қойылатын нормативтік талаптарды табу және пайдалану;
  • кентті қалыптастыру кезінде шағын елді мекендерді салу тәсілдерін сипаттау және қолдану;
  • халықтың тығыздығын, демографиялық құрамын, қала құрылысы жағдайын, көлік-жаяу жүргіншілер байланыстарын ескере отырып, кентті жобалаудың әлеуметтік-функционалдық бағдарламасын әзірлеу;
  • эскиздік сәулет жобасы сатысында кенттің Бас жоспарын жобалау;
  • Бас жоспардың ТЭП есебін жүргізу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • ауылдық елді мекендердің аналогтарына өз бетінше талдау жүргізу;
  • кенттің қала құрылысын жобалау әдістемесін меңгеру;
  • қазіргі тәжірибеде ауылдық елді мекендерді жобалаудың отандық және шетелдік тәжірибесін пайдалану;
  • кентті жобалау бойынша сәулет-жоспарлау, функционалдық және композициялық Міндеттерді өз бетінше шешу;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • техникалық талаптарды ғана емес, сонымен қатар жалпыадамзаттық құндылықтар мен экологиялық дүниетаным негізінде шағын елді мекендерді жобалау бойынша кәсіби жұмыстың нәтижелерін талқылау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • шағын елді мекеннің қала құрылысын жобалау мақсаттары үшін табиғи-ландшафттық факторларды талдау.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: практикалық сабақтарға қатысты теориялық кіріспе шолулар курстық жобалау шеңберінде нақты міндеттерді шешуге бағытталған тапсырмалар. Бейне презентациялар мен әдістемелік үлестірме материалдар қолданылады. Әр студент әр кезеңді оқытушымен кеңесіп, жеке шығармашылық жобаны әзірлейді.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық жұмыс: Аумақты жобалау алдындағы талдау 0-100
Практикалық жұмыс: Аналогтарды талдау
Практикалық жұмыс: Нормативтік әдебиеттермен жұмыс
Практикалық жұмыс: Эскиз идеясы (аппликация)
Практикалық жұмыс: Бас жоспардың эскизі М 1: 2000
Практикалық жұмыс: Эскиздік макет
2  рейтинг Практикалық жұмыс: Конспект (Виншу) 0-100
Практикалық жұмыс: Кенттің көлік құрылымы (көше профильдері)
Практикалық жұмыс: Мәдени-тұрмыстық қызмет көрсету жүйесі
Практикалық жұмыс: Компьютерлік графикадағы бас жоспар
Практикалық жұмыс: Схемалар (функционалды аймақтарға бөлу, көлік-жаяу жүргіншілер байланысы, көгалдандыру)
Практикалық жұмыс: Сканерлеу, перспектива
Практикалық жұмыс: Түсіндірме жазба
Практикалық жұмыс: Орналасу
Практикалық жұмыс: Макет
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Емтихан графикалық материалдарды, түсіндірме жазбаны және макетті ұсына отырып, кешенді қорғау нысанында өткізіледі. Баяндаманың мазмұны мен берілуі, емтихан комиссиясының 5 сұрағына жауаптар бағаланады. - Баяндама логикалық ретпен, қол жетімді, кәсіби терминдерді сауатты қолдана отырып баяндалған. Барлық сұрақтар толығымен ашылды. - Есеп беру уақыты сақталды. - Барлық 5 сұраққа толық, дұрыс жауаптар берілді. - Түсіндірме жазба талаптарға сәйкес толық көлемде әзірленді және ресімделді. Плагиатқа қарсы кем дегенде 80% өтті. - Баяндама логикалық дәйектіліктің шамалы бұзылуымен, қол жетімді, кәсіби терминдерді сауатты қолданумен баяндалған. Барлық сұрақтар толығымен ашылды. - Есеп беру уақыты сақталды немесе 10% - ға асып кетті. - Сұрақтардың біріне дұрыс емес жауап беруге немесе екі сұраққа толық емес жауап беруге рұқсат етіледі. - Түсіндірме жазба талаптарға сәйкес, кемінде 70% көлемінде әзірленді . Плагиатқа қарсы кем дегенде 70% өтті. - Баяндама логикалық реттіліксіз, қол жетімді, кәсіби терминдерді сауатты қолдана отырып баяндалған. Сұрақтардың бір бөлігі, бірақ 50% - дан аспайтын бөлігі толық ашылмаған. - Баяндама уақыты сақталды немесе 20% - ға асып кетті. - Екі сұраққа қате жауап беруге немесе үш сұраққа толық емес жауап беруге рұқсат етіледі. - Түсіндірме жазба талаптарға сәйкес әзірленді, толық көлемде кемінде 50%, плагиатқа қарсы кемінде 60% өтті. - Баяндама логикалық реттіліксіз баяндалған, кәсіби терминдер дұрыс қолданылмаған. Сұрақтардың 50% - дан астамы толық ашылмаған. - Есеп беру уақыты 30% - ға асып кетті. - Үш сұраққа қате жауап берілді немесе төрт сұраққа толық емес жауаптар берілді. - Түсіндірме жазба талаптарға сәйкес келмейді, 50% - дан аз көлемде орындалды. Плагиатқа қарсы 60% - дан аз.
Курстық жоба 1. Курстық жобаның құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 90-нан 100% - ға дейін. 2. Жобаның барлық элементтері нормативтік талаптар мен ұсынымдарға сәйкес сауатты орындалған. Кенттің қала құрылысын жобалау мәселелері кешенді, ұтымды және креативті шешілді. 3. Бас жоспардың архитектуралық-композициялық шешімі табиғи ландшафтпен үйлесімді байланыста әзірленген. Ауыл ортасы ауылдық елді мекендер сәулетінің типологиялық ерекшеліктерін көрсетеді. 4. Жобаның графикалық презентациясы бір стильде, жоғары немесе жақсы архитектуралық және көркемдік деңгейде орындалады. 1. Курстық жобаның құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 70-тен 89% - ға дейін. 2. Жоба нормативтік талаптарға сәйкес орындалды. Жобаны шамалы түзету кезінде оңай жойылатын 2-3 нормативтік талаптардың шамалы бұзылуына жол беріледі. Мүмкін, Қала жоспарлаудың жекелеген мәселелері жеткілікті ұтымды шешілмеген шығар. 3.Бас жоспардың архитектуралық-композициялық шешімі неғұрлым формальды тәсілмен сипатталуы мүмкін. Ауыл ортасы ауылдық елді мекендер сәулетінің типологиялық ерекшеліктерін толық көрсетпейді. 4. Жобаны жақсы архитектуралық-көркемдік деңгейде қабылдауды қиындатпайтын әртүрлі стильдік әдістерді пайдалана отырып, жобаны графикалық түрде беруге рұқсат етіледі. 1. Курстық жобаның тақырыбы тапсырмаға толығымен сәйкес келеді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 50-ден 69% - ға дейін. 2. Жоба нормативтік талаптарға сәйкес орындалды. Жобаны шамалы түзету кезінде оңай жойылатын 2-3 нормативтік талаптардың шамалы бұзылуына жол беріледі. Мүмкін, қала құрылысын жобалаудың барлық мәселелері жеткілікті ұтымды шешілмеген шығар. 3.Бас жоспардың архитектуралық-композициялық шешімі ішінара немесе ресми түрде табиғи ландшафтпен байланысты. Ауыл ортасы ішінара ауыл сәулетінің ерекшеліктерін көрсетеді. 4. Жобаны қанағаттанарлық сәулет-көркемдік деңгейде графикалық түрде беруге жол беріледі. 1.Курстық жобаның тақырыбы тапсырмаға сәйкес келмейді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 50% - дан кем. 2. Жоба түзету кезінде жойылмайтын және кентті түбегейлі қайта құруды талап ететін нормативтік талаптарды Елеулі бұзушылықтармен орындалды. Қала құрылысын жобалау мәселелері ұтымсыз шешілді. 3.Бас жоспардың архитектуралық-композициялық шешімі табиғи ландшафтты ескермейді. Кент ортасы ауыл сәулетінің типологиялық ерекшеліктеріне сәйкес келмейді. 4. Жобаның графикалық берілуі қанағаттанарлықсыз сәулет-көркемдік деңгейде орындалды. 5. Жоба плагиат элементтерін толығымен немесе ішінара қамтиды.
Практикалық жұмыс - тапсырмаға сәйкес жұмысты 90-нан 100% - ға дейінгі мерзімде және көлемде орындау; - барлық тапсырмалар сауатты орындалды; - жұмысты жоғары немесе жақсы деңгейде безендіру эстетикасы; - бұрын алған дағдылар мен білім шығармашылықпен пайдаланылады. - тапсырмаға сәйкес жұмысты 70-тен 89% - ға дейінгі мерзімде және көлемде орындау; - барлық тапсырмалар сауатты орындалды, бірақ түзету кезінде оңай жойылатын кішігірім қателіктер болуы мүмкін; - жұмысты жақсы деңгейде безендіру эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білім Шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, Стандартты шешімдер қолданылады. - тапсырмаға сәйкес жұмысты мерзімінде және 50-ден 69% - ға дейінгі көлемде орындау; - кейбір тапсырмалар дұрыс орындалмады (бірақ 50% - дан аспайды), түзету кезінде түзетілетін қателер болуы мүмкін; - жұмысты қанағаттанарлық деңгейде ресімдеу эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білім Шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, Стандартты және типтік шешімдер қолданылады. - жұмысты мерзімсіз және 50-ден кем көлемде орындау%; - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді; - тапсырманың 50% - дан астамы дұрыс орындалмады; - жұмысты қанағаттанарлықсыз деңгейде ресімдеу эстетикасы; - жұмыста плагиат элементтері бар; - бұрын алған дағдылар мен білім пайдаланылмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • "Поселке" кіріспе дәрісі
  • Жобаға дейінгі зерттеулер
  • Сәулет-жоспарлау және функционалдық ауылдық елді мекендердің құрылымы
  • Бас жоспардың құрамы
  • Кенттің инфрақұрылымы
  • "Қаңқаны толтыру": тұрғын үй құрылысының үш түрін орналастыру және қалыптастыру, учаскелердің ауданын, үйлерді бұғаттау тәсілдерін және орналасуын нақтылау
  • КБО объектілерін жоспарлау құрылымында орналастыру
  • Орталық ауылдардың сәулеттік-жоспарлау құрамы
  • КБО объектілерін жоспарлау құрылымында орналастыру
  • Кенттің Бас жоспарын графикалық түрде беру әдістері
  • Кенттің көлік жүйесі
  • Барлық жобалық материалдарды құрастыру, компьютерлік графикада пысықтау
  • Ауылдың бас жоспарының демонстрациялық макеті
  • Архитектуралық-кеңістіктік құрылым және елді мекеннің бейнесі
  • Курстық жобаны ресімдеу (түсіндірме жазбаны қоса алғанда), ұсынуға және қорғауға дайындық
Негізгі әдебиет
  • Градостроительство и планировка населенных мест / под ред. Конокотина Н.Г. – М.: Колос С, 2012. – 398 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://science.totalarch.com/book/2375.rar
  • Ястребова И.М. Методические указания по выполнению курсового проекта «Поселок» по дисциплине «Архитектурное проектирование»/И.М.Ястребова– М.: МАРХИ, 2013. –28 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://marhi.ru/sveden/files/Metod_posobie_poselok_070301.pdf
  • Рябкова Е.Б. Поселок: методические указания к курсовому проекту по архитектурному проектированию для студентов специальности «Архитектура» / сост. Е. Б. Рябкова. – Хабаровск : Тихоокеан. гос. ун-та, 2012. – 48 с. - [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://pnu.edu.ru/media/filer_public/53/d8/53d89241-27e7-4f53-b6d1-347b74be45fe/31.pdf
Қосымша әдебиеттер
  • Архитектурная организация сельской среды / В. А. Новиков. - М.: Архитектура-С, 2006
  • Кудиненко А.Д. Планировка и застройка сельских населенных мест: Учеб.пособие для архит.спец.вузов / А.Д.Кудиненко. – Минск: Высш.шк. 1984. – 125 с
  • Архитектура российского села. Региональный аспект: учеб.пособие/ Л.В.Хихлуха. – М.: Архитектура-С, 2005. – 204 с.
  • Нойферт Э. Строительное проектирование/ Э.Нойферт. - М.: Архитектура-С, 2009.
  • Иконников А.В. Основы градостроительства и планировки сельских населенных мест: Учебник / А.В.Иконников, В.В. Артеменко, Г.И. Искрыжицкий. – М.: Высшая школа, 1982.
  • Маханько Б.А. Архитектурно-планировочная структура общественных центров сельских поселков/ Б.А.Маханько, С.Б. Моисеева, А.С. Плотникова. – М.: Стройиздат, 1982.
  • Васильев М.Е. Зеленая архитектура села/ М.Е.Васильев. – Алма-Ата: Кайнар, 1983. – 208 с.
  • Виншу И.А. Архитектурно-планировочная организация сельских населенных пунктов/ И.А.Виншу. – М.: Стройиздат, 1986.
  • СП РК 3.01-101-2013 «Градостроительство. Планировка и застройка городских и сельских населенных пунктов»
  • СП РК 3.02-101-2012 "Здания жилые многоквартирные"
  • электронный журнал «Градостроительство»/ http://gosstroy-vniintpi.ru/grado.htm; электронный журнал «Архитектурный вестник»/ http://archvestnik.ru/; международный электронный научный журнал «Архитектура, градостроительство и дизайн» http://aud-journal.com/index.php/ru/
  • электронный журнал «Архитектурный вестник»/ http://archvestnik.ru/
  • международный электронный научный журнал «Архитектура, градостроительство и дизайн» http://aud-journal.com/index.php/ru/