Сәулетттік физика 2
Сипаттама: Бірнеше бағыттарды қамтиды: 1. Архитектуралық акустика негіздері. 2. Жарық техникасының негіздері. Бірінші бағыт адам мен үй ішіндегі дыбыс толқындарының өзара әрекеттесуін қарастырады. Үй ішінде сөйлеу мен музыканың жақсы естілуін қамтамасыз ететін жағдайларды зерттейді. Сондай-ақ үй-жайларды дыбыс оқшаулау, сыртқы шудан қорғау және шуды азайту мәселелерін қарастырады. Екінші бағыт бөлмедегі табиғи жарықтың таралуы, Жарық саңылауларының пішіні, түрі, мөлшері және бөлменің ішкі беттерін әрлеу туралы жарықтандыруға әсері, сондай-ақ құрылыстың күңгірт әсері және ғимараттардың оқшаулау уақытының квартал ішіндегі кеңістіктер мен бағдарлардың орналасуына тәуелділігі туралы түсінік береді.
Кредиттер саны: 6
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 60 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Шығармашылық емтихан. Емтихан билеті пән бөлімдері бойынша екі теориялық сұрақты және бір есеп айырысу тапсырмасын қамтиды. |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Қалалық кеңістіктер мен ғимараттардың интерьерлерінде жарық пен акустикалық дизайнды қалыптастыру туралы негізгі түсініктерді қарастырыңыз. Есептеудің акустикалық және жарық техникасын зерттеу.
Міндет
- сәулет сапасын анықтайтын физикалық параметрлер мен факторлардың өзара байланысын табу: қалалық кеңістіктер мен ғимараттардың интерьерінің жайлылығы, олардың экспрессивтілігі, жобалық шешімдердің сенімділігі мен экономикалық тиімділігі;
- әртүрлі мақсаттағы, көлемдегі және пішіндегі залдардың акустикасын есептеу дағдыларын алу;
- үй-жайлардың инсоляциясын есептеу дағдыларын алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- табиғи жарықтандыру, инсоляция, шудан қорғау және сәулеттік акустика саласындағы сәулет физикасының негізгі заңдарын сипаттау.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- адам өмірінің қолайлы ортасын қамтамасыз ету үшін оңтайлы жобалық шешімдерді таңдау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- архитектуралық светология және құрылыс акустикасы туралы пайымдау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- теориялық мәселелерді талқылау, басқалармен пікір алмасу, жұмыстарды орындау барысында анықталған мәселелердің шешімін іздеу;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- жарықтың техникалық есептеулерін үш әдіспен орындаңыз: жарық ағынын пайдалану коэффициенті әдісімен, меншікті қуат әдісімен және нүктелік әдіспен.
- орындалған есеп бойынша деректерге талдау жүргізу және "энергия тиімділігі", "табиғи жарықтандыру және инсоляция", "шудан қорғау"жобаларының бөлімдерін ресімдеу.
Оқыту әдістері
оқытудың зерттеу әдістері;
ұжымдық оқыту жүйесі (КӘЖ)
ақпараттық-коммуникациялық технологиялар;
ынтымақтастықта оқыту (топтық, топтық жұмыс).
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Орындау | 0-100 |
Орындау | ||
Бақылау жұмысы 1 | ||
Бақылау жұмысы 2 | ||
Межелік тест 1 | ||
Зертханалық жұмыс 1. Геометриялық акустика. | ||
Зертханалық жұмыс 2. Дыбыс сіңіру. | ||
Зертханалық жұмыс 3. Бөлме ішінде дыбыс ревебрациясы. | ||
2 рейтинг | Орындау | 0-100 |
Бақылау жұмысы 3 | ||
Межелік тест 2 | ||
Зертханалық жұмыс 4. Бөлме ішіндегі табиғи жарықты есептеу. | ||
Зертханалық жұмыс 5. Бөлме ішіндегі жасанды жарық. | ||
Зертханалық жұмыс 6. Тұрғын бөлмелеріндегі инсоляция ұзақтығын анықтау. | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Зертханалық жұмыстар бойынша есептіліктің орындалуын бақылау және тексеру (зертханалық жұмысты бағалау жұмыстың орындалуын бағалаудан және қорғауды бағалаудан тұрады) | Дұрыс жауаптардың 90-100% білім алушы эксперименттер мен өлшеулерді жүргізудің қажетті реттілігін сақтай отырып, жұмысты толық көлемде орындайды; қажетті жабдықты дербес және ұтымды монтаждайды; барлық тәжірибелерді дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуды қамтамасыз ететін жағдайлар мен режимдерде жүргізеді; қауіпсіздік техникасы қағидаларының талаптарын сақтайды; барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды дұрыс және ұқыпты орындайды, графиктер, есептеулер. Сұрақтарға жауап беру кезінде қорғау кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады | Дұрыс жауаптардың 70-89% білім алушы "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшілік жіберілді. Ара сұрағына жауап беру кезінде қорғаныс кезінде жауап 5-ке жауап берудің негізгі талаптарын қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқығанда үйренген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік жіберді немесе екіден көп емес кемшіліктер болды және оларды өз бетінше немесе мұғалімнің аздаған көмегі арқылы түзете алады. | Дұрыс жауаптардың 50-69% - ы жұмыс толық орындалмайды, бірақ оның орындалған бөлігінің көлемі дұрыс нәтиже мен қорытынды алуға мүмкіндік береді; немесе егер тәжірибе мен өлшеу барысында қателіктер жіберілсе, сұрақтарға жауап беру кезінде қорғау кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауап курстың сұрақтарын игеруде бағдарламалық жасақтаманы одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін жеке мәселелер бар материал; бір өрескел қателік пен екі кемшілікке жол бермеді. | 0-49% дұрыс жауаптар жұмыс толық орындалмады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді;немесе егер тәжірибелер, өлшеулер дұрыс жүргізілмесе; етов Сұрақтарға жауап беру кезінде қорғау кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды игермеді және 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмады. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Зертханалық сабақтардың тақырыптары
- "Архитектуралық акустика" бөліміне кіріспе
- Сәулет акустикасының қала құрылысы мен әртүрлі мақсаттағы ғимараттарды жобалаудағы орны
- Ежелгі дәуірдегі Акустика
- Концерт залдары мен театрлардың заманауи акустикалық дизайны
- Дыбыс ұғымы
- Дыбыстың интерференциясы, дифракциясы және сынуы
- Жабық бөлмелердегі акустикалық процестер, бөлменің дыбыстық өрісі
- Бөлменің дыбыс өрісіне қойылатын талаптар
- Ішкі аудио реверб
- Архитектуралық светология бөліміне кіріспе
- Жарық климаты
- Табиғи жарық
- Сәулет өнеріндегі күн сәулесі
- Сәулет өнеріндегі жасанды жарық
- Сәулет өнеріндегі түс
Негізгі әдебиет
- Архитектурная физика: Учебник для вузов: Спец. «Архитектура» / В. К. Лицкевич, Л. И. Макриненко, И. В. Мигалина и др.; Под редакцией Н. В. Оболенского. — Москва : «Архитектура-С», 2007. — 448 с., ил.
- Основы строительной физики: Учебник для вузов по специальности "Архитектура" / Н. М. Гусев. - Москва: Стройиздат, 1975. - 440 с. : ил.; 22 см.
- Естественное освещение зданий/ Н. М. Гусев, чл.-кор. Акад. строительства и архитектуры СССР. - Москва: Госстройиздат, 1961. - 171 с., 5 отд. л. граф.: ил.; 27 см.
- Светотехника: учебное пособие / М. Ю. Дёмина ; Сыкт. лесн. ин-т. — Сыктывкар : СЛИ, 2016. — 116 с.
- Свет в архитектуре и градостроительстве: Учебное пособие / Корниенко С. В.; Издательство Волгоградский государственный технический университет, 2018.-114 с.
- ГОСТ 26602.4-2012. Блоки оконные и дверные. Метод определения общего коэффициента пропускания света.
Қосымша әдебиеттер
- Звукоизоляция ограждающих конструкций жилых и общественных зданий: учебно-методические указания к курсовой расчетно-графической работе / А.А. Климухин. — М.: МАРХИ, 2011. — 52 с.
- Расчет и проектирование естественного освещения помещений: учебное пособие / И.В.Мигалина, Н.И.Щепетков. — М.: МАРХИ, 2013. — 72 с.
- Введение в теорию цвета / Р. М. Ивенс. — Москва: Издательство «Мир», 1964. — 442 с., ил.
- Архитектурная и строительная физика: учеб. пособие / А.Н. Шихов,Д.А. Шихов; ФГБОУ ВПО Пермская ГСХА, - Пермь: Изд-во: ФГБОУ ВПО Пермская ГСХА, 2013. – 377 с.
- Проектирование акустики зрительных залов: учебно-методические указания к курсовой расчетно-графической работе / А.А. Климухин, Е.Г. Киселева. — М.: МАРХИ, 2012. — 56 с.
- СП РК 2.04-104-2012. «Естественное и искусственное освещение»
- СН РК 4.04-04-2019 «Наружное электрическое освещение городов, поселков и сельских населенных пунктов»