Сәулеттік жобалау ІІ
Сипаттама: Тұрғын үй ғимараттарының бір түрі - жеке тұрғын үй ғимаратын жобалау принциптері қарастырылады. Олар жобалау әдістемесін, барлық негізгі кезеңдерді меңгереді: эскиздік идея, әлеуметтік-функционалдық талдау, шығармашылық ізденіс, конструктивті шешім, түсті және графикалық презентация. Түрлі конструктивті шешімдер, жеке тұрғын үй құрылысын жобалаудың халықаралық тәжірибесі зерттелуде.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 45 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
курстық жоба | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Графикалық сөйлем түріндегі шығармашылық емтихан. |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Төмен қабатты тұрғын үй түрлерінің бірі - учаскесі бар жеке тұрғын үй құрылысын жобалаудың заманауи әдістерінің жиынтығын меңгеріңіз.
Міндет
- - нысанды белгіленген жерге орналастыру принциптерін меңгеру; - ұқсас объектілерді жобалаудағы отандық және әлемдік тәжірибені зерделеу; - объектінің конструктивтік ерекшеліктерін зерттеу; - жеке тұрғын үй құрылысын қалыптастырудағы әлеуметтік-демографиялық факторларды зерттеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Бір отбасылық үйді жобалаудың негізгі әдістерін түсініңіз.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Алған білімдері мен дағдыларын сәулет нысандарын өз бетінше жобалауда қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Тәжірибе алмасу және жобалық шешімдерді кәсіби бағалау саласында кәсіби пайымдауларды қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Сәулет тәжірибесінде ұқсас объектілердің жобалық шешімдеріне сыни баға беріңіз.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Оқудағы және жобалық іс-әрекеттегі кәсіби мәселелерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын жинақтау, талдау және жүйелеу.
Оқыту әдістері
- проблемалық лекция; - интерактивті лекция (оқытудың келесі белсенді формаларын қолдану: жетекшілік ететін (бағытталған) талқылау немесе әңгімелесу); - шығармашылықтың эксперименттік және эмпирикалық әдістері; - жұмысқа жеке дербес көзқарас.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Идеяларды іздеуді аяқтау. Мәлімдеме. | 0-100 |
Жоба элементтерін масштабтау үшін әзірлеу. | ||
Конструктивті бөлімді әзірлеу | ||
2 рейтинг | Перспективаның орындалуы | 0-100 |
Үш өлшемді пішінді ашудың архитектуралық әдістерін іздеу. | ||
Жобаның архитектуралық тұсаукесері. | ||
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жоба | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Практикалық жұмыс | - жұмыс сатысында, тармақта, жұмыс және қорытынды кезеңдердегі барлығы дұрыс орындалған; - жұмыс сапасы жоғары деңгейде; - бұрын алынған дағдылар орынды түрде қолданылады. | - барлық тапсырмалар жақсы деңгейде орындалды, бірақ түзетуге оңай қателер болуы мүмкін; - жұмыс сапасы жақсы деңгейде; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер орташа деңгейде қолданылады. | - кейбір тапсырмалар қате орындалды және өрескел қателер болуы мүмкін; - жұмыс сапасы қанағаттанарлық деңгейде; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер қанағаттанарлық деңгейде қолданылады. | - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмесе; - тапсырманың 50%-дан астамы қате орындалған; - жұмыс сапасы қанағаттанарлықсыз; -бұрын алған білімдері қолданылмайды. |
курстық жоба | 1. Курстық жобаның құрылымы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді 2. Жобаның барлық элементтері нормативтік талаптарға сәйкес жоғары деңгейде орындалды. Жеке тұрғын үйді жобалаудың қала құрылысы мәселелері дұрыс шешілді. 3. Жеке тұрғын үй құрылысы жобасының графикалық көрсетілімі жоғары көркемдік деңгейде жасалған. | 1. Курстық жобаның құрылымы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. 2. Жоба нормалар мен талаптарға сәйкес жасалды. Жобаны түзету арқылы түзетуге болатын кішігірім бұзушылықтар болуы мүмкін. 3. Жеке тұрғын үй құрылысы жобасының графикалық көрсетілімі орташа көркемдік деңгейде орындалады. | 1. Курстық жобаның құрылымы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. 2. Жоба нормативтік талаптарды елеулі бұзумен аяқталды. 3. Жобаның графикалық көрсетілімі қанағаттанарлық көркемдік деңгейде орындалды. | 1. Курстық жобаның құрылымы мен тақырыбы тапсырмаға сәйкес келмейді. 2. Жоба құрылыс-сәулет нормативтік талаптарын елеулі бұзумен аяқталды. 3. Жобаның графикалық көрсетілімі қанағаттанарлықсыз көркемдік деңгейде жасалған. |
Емтихан | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - тапсырманың барлық элементтерінің орналасуы жоғары графикалық деңгейде орындалады және ұсынылған тұжырымдамаға сәйкес келеді; -жоспарларды, қасбеттерді, секцияларды әзірлеу барлық қажетті талаптар мен технологияларды ескере отырып жүзеге асырылады; - «тармақтың» ұсынылуы ұсынылған жоспарға сәйкес жоғары графикалық деңгейде сауатты орындалған. | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - тапсырманың барлық элементтерінің орналасуы жақсы графикалық деңгейде орындалған және ұсынылған жоспарға сәйкес келеді; - жоспарларды, қасбеттерді, учаскелерді әзірлеу барлық қажетті талаптар мен технологияларды ескере отырып, болмашы қателермен орындалды; - «тармақтың» ұсынылуы ұсынылған жоспарға сәйкес жоғары графикалық деңгейде сауатты орындалған. | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - барлық элементтердің орналасуы бұрын алынған білімді есепке алмай жасалған; - жоспарларды, қасбеттерді, секцияларды әзірлеу жеке талаптар мен технологияларды есепке алмай, байыпты ескертулермен жүзеге асырылды; - «тармақтың» көрсетілімі төмен графикалық деңгейде орындалады. | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталмаған. - элементтердің құрамы дұрыс орындалмаған және қажетті талаптарға сай емес; - жоспарларды, қасбеттерді, секцияларды әзірлеу дұрыс жүргізілмеген; - «тармақты» ұсыну қанағаттанарлықсыз деңгейде жасалған. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Практикалық сабақтардың тақырыптары
- Кіріспе әңгіме
- Макетадағы объектінің көлемдік-кеңістіктік құрамының 4-5 нұсқалары Клаузер тапсырмасын беру
- Ең жақсы нұсқаны таңдау
- Сайт жоспарының эскизі
- Жоба элементтерін әзірлеу
- Қасбеттерге арналған композициялық шешімді әзірлеу - негізгі және бүйірлік
- 1:100, 1:200 масштабында жоба элементтерін жүзеге асыру
- Масштаб бойынша пішіннің конструктивті бөлімін орындау
- Жұмыс орналасуы
- Планшеттің орналасуы, опциялары, макет эскизін бекіту
- Планшеттің бекітілген макетіне сәйкес жоба элементтерін салу
- Жоба сызбасы, детализация, жазулар, өлшемдер, мөртабан, қоршау
- Графикалық сурет салу және көлемді анықтау әдістерімен сәулеттік презентацияны жүзеге асыру (түс - төбешік, штамптау, сызық, штрихтау
- Собор көрінісі
Негізгі әдебиет
- Лисициан М.В. Архитектурное проектирование жилых зданий. Издательство: Архитектура-С, 2016 г.-488 с..[Электронныйресурс]Режимдоступа:https://www.labirint.ru/books/26 6266/
- Матехина О.В. Основы архитектурного проектирования: учеб.пособие – Новокузнецк: Изд.центр СибГИУ, 2014. – 296 с. [Электронный ресурс].-Режим доступа: file:///D:/Downloads/30110_175bbdf092a7b5e9363120f61d85f6b7.pdf
- алеев К.Я. Основы архитектурного проектирования. Учебно-методическое пособие для студентов, – Уфа: БГПУ им. М. Акмуллы, 2020, - 51 с.[Электронный ресурс].- Режимдоступа:https://bspu.ru/tpl/sveden/files/education/RPD/FOS/metod_mat6_54.03.01_dis_ds_fgos3+.pdf
Қосымша әдебиеттер
- Даняева Л. Н. Архитектурное проектирование жилых зданий.Нижний Новгород.ННГАСУ.2019г.-40 с.
- Нойферт.Э. Строительное проектирование. Москва.Стройиздат,1991г-388 с. (стереотипное издание)
- Дьяконова Т.А."Жилой дом средней этажности" Методические по выполнению курсового проекта. Москва, 2019 г.-54 с.[Электронный ресурс] Режим доступа:https://marhi.ru/sveden/files/Metodichka_ghiloy_dom_2019_0402(1).pdf