Шет тілі

Горбань Елена Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс көлемінде студент оқу, тыңдау, жазбаша және ауызша сөйлеу дағдылары мен іскерліктерін меңгереді; күнделікті қарым-қатынаста белсенді қолдануға қажетті шет тілінің практикалық білімдерін дамытады; базалық шет тілін оқыту процесінде коммуникативтік, лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктер қалыптасады.

Кредиттер саны: 10

Пререквизиты:

  • Шет тілі
  • Шетел тілі. Мектеп курсы
  • Шетел тілі. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 90
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 45
реферат
Қорытынды бақылау нысаны реферат
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Шетелдік тілмен қүнделікті өмірде белсенді қолдану
Міндет
  • Техникалық профилдің болашақ маманының білім гуманизацисы, студенттің тілдік білімін белгілі бір адамгершіліктік этномәдениет мінездің білім беру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ұлттық мәдени өзгешеліктің және елдің оқылытын тілдің білімінің жүйесінің құралымы; Белгілі көлемде лексикалық тілдік бірліктердің, синтаксистік құрылымның және грамматикалық, негізгі тілдік білім көрінісі: оқылатын негізгі ережелер және әріптің айтылуы, әліпби және сөздің тасқынында; емле : лексикалық-грамматикалық әріптердің жазуылуы және белгілі дыбыстарға сәйкестіктер; лексика : көп мәнді сөздердің сөз жасау үлгісі, контекстуальді мәндері, кәсіби оқылытын мамандықтарға лайықты терминдер және лексикалық конструкциялар; грамматика : табиғи-гуманитарлық және тілдік техникалық грамматикалық құбылыстар негізі. Типті пайда болатын әртүрлі тақырыптарға әдеби тілде істеп жасалынған айқын қатынастардың негізгі идеялардың түсіну жұмыс, оқу, бос уақыт және т.б.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Шетелдік тілде әдебиетпен ауызша және жазбаша коммуникацияда немесе күнделікті жағдайларға көпшілікте қарым-қатынаста алған білімдердің қолдану жұмыс, оқу, бос уақыт және т.б.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Шетелдік тілде білімдерге нақтылы облыста кризистік пікірлерге құрастыру : Диалогиялық сөз - елде оқылытын тілге болулар уақытты пайда болатын жағдайларға көпшілікте қарым-қатынас; диалогтарда алдын ала әзірлеусіз қатысуға қызықты тақырыпқа (мысалы, «жанұя», «хобби , «ұмыс», «саяхат», «ағымдағы») оқиғалар. Монологиялық сөздің - өзінің жеке әсерде, оқыиғаларда, өзінің жеке арманы, үміті және арманы; өзінің қөзқарасын және жеке ойын қысқаша түсіндіру; тарихтың немесе кітаптың немесе фильмнің арқауының мазмұндамасы және сөйлемше осы өзінің қатынасы. жазбаша сөз – тақырыпқа байланысты немесе қарапайым мәтінге қатысты; жеке мінез, өзінің жеке қобалжуы және әсерлерін хабарлайды.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Әңгімеге араласу зейіні; мен тым-тырыстың және описательных сөйлемшенің біреудің санымен түсіндір- ша мынадай тақырыптарға, сияқты отбасы, хобби, ынталар, жұмыс, сапар және ағымдағы уақиға. Зейін мұқият пайдалан- конструкцияның терімін таныс, әрдайым болып жат- жағдайлармен ассоциируемых. арылу зейін түсінікті, қарамастан ана, неден тым-тырыстар үшін грамматикалық және лексикалық ақы-пұлдың ізденісі үшін белгілі, айрықша ара маңызды созылымдықтың айтуларында. Бастау зейін, қолда- және тындыр- әңгіме бір на бір, сараптың тақырыптары таныс немесе жеке мәнді
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Шетел тілін оқу мақсаты құрлымында және кезеңдік құралымдағы дағдылар; сөздің қызметінің (оқу, жазу, тындау, ауызша коммуникация) дағдылары; Тілдік материалдың байқауында дербес жұмыстың ұйымының дағдылары.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - Интер активті практикалық сабақ(Сұрақ-Жауап-Түсіндірме) - Оқу ойындары - Case study - Мәселе оқыту әдістері - Проекті әдістері - АКТ пайдаланып зерттеу әдістері

Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Hello! About myself Grammar: Indefinite Article
  • My Family Grammar: Definite Article
  • My daily routine Grammar: Personal and Possessive Pronouns
  • Different Foods Grammar: Relative and Reflexive Pronouns
  • Shopping Grammar: Present Simple
  • Healthy Way of Life Grammar: Present Continuous
  • Sports Grammar: Present Simple, or Continuous
  • Leisure and Hobbies Grammar: Adverbs of frequency
  • Мен және менің отбасым
  • Заманауи жас отбасы
  • Әртүрлі жас адамдарының ара қатынасы
  • Менің үцім менің қамалым
  • Адам және оның денсаулығы
  • спорттың адам өміріндегі орыны
  • Бос уақыт
  • Қазіргі қоғамдағы отбасы; қазіргі заманғы жас отбасы және оның проблемалары; әлемдегі заманауи отбасылардың түрлері
  • Жас отбасылық бюджет және негізгі шығындар
  • Тұрғын үй құрылысы; тұрғын үй түрлері (қалалық, ауылдық үй, пәтер)
  • Заманауи дизайн; сәулет; үйді жақсарту; интерьер безендіру
  • Демалысты ұйымдастыру; белсенді, белсенді емес демалыс; туризм; демалыс және емделу
  • Ойын-сауық; саяхат
  • Біз сізді қызықты саяхатқа шақырамыз!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Негізгі әдебиет
  • 1. Longman Preparation Course for the TOEFL Test. Phillips D. – Pearson Longman: 2007
  • 2. English Grammar in Use. Murphy R. - Cambridge University Press: 2004
  • 3. Семенова С.Д. Mastering English Grammar. Методические указания по английскому языку для студентов 1и 2 курсов всех специальностей ВКГТУ – Усть-Каменогорск, 2009 -122с.
  • 4. Семенова С.Д. English Grammar Lectures and Seminars Методические указания по английскому языку для студентов 2 курса специальностей дневной формы обучения, ВКГТУ, Усть-Каменогорск, 2004 – 98 стр.
Қосымша әдебиеттер
  • 5. New Headway Fourth Edition, Liz and John Soars
  • 6. English File Third Edition, Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden
  • 7. English-Russian and Russian-English dictionary
  • 8. Англо-казахский словарь = Kazakh-English dictionary С. Г. Ахметова, Ж. Б. Турсунбаева, Ж. И. Искакова, Е. Ф. Яровая. – Алматы: Мектеп. – 2006
  • 9. Oxford University Press Resources
  • 10. Cambridge University Press Resources