Жылуөткізбейтін және акустикңалык материалдар
Сипаттама: Пәнді оқу мақсаты-қазіргі заманғы жылу оқшаулағыш және акустикалық материалдар мен бұйымдарды қолдану салаларын, негізгі технологиялық жабдықтарды, функционалдық және құрылыстық-пайдалану қасиеттерін, жылу оқшаулағыш және акустикалық материалдардың құрылымын, технологиясын оқу болып табылады. Пәнді оқытудың басты міндеті жылу оқшаулағыш және акустикалық материалдар өндірісінің технологиялық сұлбаларын меңгеру, технологиялық бөлімдер бойынша ситуациялық есептерді шешу болып табылады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Құрылыс материалдары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Қорытынды бақылау формасы: жазбаша түрде |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Оқытудың мақсаты «Жылуоқшаулағыш және акустикалық материалдар» капитал салымдарының тиімділігін оларды өндіру, қазіргі заманғы азаматтық және өнеркәсіптік құрылыс рөлі мен маңыздылығын білдіретін, жандандыру және жетілдіру үшін қазіргі заманғы оқшаулау және акустикалық материалдар мен бұйымдардың қасиеттері мен технологиясын терең білу мамандарды даярлау болып табылады. Сарапшылар экономика және шикізатты тиімді пайдалану ең көп жататын жылу оқшаулау және акустикалық материалдар мен өнімдерді өндіру үшін жаңа озық технологияларды, отын-энергетикалық ресурстарды дамыту мен құруға дайын болуы тиіс, сонымен қатар өндіріс және материалдар мен бұйымдарды пайдалана білуі тиіс.
Міндет
- «Жылу оқшаулау және акустикалық материалдар» пәнінің міндеттері төмендегідей: - Жылу оқшаулау және акустикалық материалдар мен өнімдерін өндіру және қолдану саласында ғылыми-техникалық прогресс болашағын көрсетуі; - Қажетті ерекшеліктер және өсімдік өндірістің ұтымды технологиялық әдістерімен акустикалық және жылу оқшаулау материалдары мен бұйымдарын жасау принциптері туралы баяндама беру; - Жылу оқшаулау және материалдар мен бұйымдарды сомаларды акустикалық қасиеттері мен оларды анықтау әдіснамалық принциптерін жақсы түсіну қабілетін бағалауға үйрету, сондай-ақ пайдалану Берілген шарттар үшін ең перспективалы материалдар мен құралдарды таңдау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Оңтайландыру технология бағыттары мен материалдар, бұйымдар мен құрылымдарды қасиеттерін таңдау жалпы принциптерін дайындау, нақты өндіріс тұрғысынан құрылған және өнімнің сапасын қамтамасыз ету немесе арттыру мақсатында өндірістік, материалдық құрам процесінің параметрлерін түзету бойынша іс-шаралар жүргізу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Есептеу және заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану, сәулеттік жобалау және өнеркәсіптік ғимараттар үшін құрылымдардың қазіргі заманғы түрлерінің негіздерін қоса алғанда, құрылыс өндірісі желілері компанияларының, жобалау әдістері. Жылу оқшаулау соңғы өндірістік технологиялар және акустикалық материалдар мен бұйымдарды өндірістік операциялар мен технологиялық жабдықтарды өндіруді пайдалану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Құрылыс материалдары мен конструкцияларын өндіру барлық кезеңдерінде шикізат пен өнім сапасын бақылау. Олардың нәтижелерін бағалауға материалдар мен эксперименттік-зерттеу жұмыстарының жоспарлы тестілеу барысында стандартты және заманауи зерттеу әдістерін, құралдары мен жабдықтарды пайдаланып, аналитикалық құралдарды қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Сөйлеу этикетін ережелерін пайдалану үшін,, әңгіме, жай-күйі туралы диалог, шет тілі және халықаралық қатынас тілі бойынша әңгіме жүргізу, мәтінді аудару, аңғартпалар мен тезистер жасау. Техникалық, қаржылық және психологиялық факторларды ескере отырып өндірістік және басқару принциптерінің негізгі қарым-қатынастарына ие болуы тиіс.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Оңтайландыру технология бағыттары мен материалдар, бұйымдар мен құрылымдарды қасиеттерін таңдау жалпы принциптерін дайындау, нақты өндіріс тұрғысынан құрылған және өнімнің сапасын қамтамасыз ету немесе арттыру мақсатында өндірістік, материалдық құрам процесінің параметрлерін түзету жөніндегі іс-шараларды жүзеге асырады. Жаңа композициялық материалдар мен құрылыс материалдары, бұйымдар мен құрылымдарды қолданыстағы технологияларды жетілдіре алуға ғылым мен практиканың жағдайын түсіне білу.
Оқыту әдістері
Пәнді оқыту үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылған. Дәрістің басында және соңында дәріс материалын ұсыну кезінде мотивациялық сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентацияда мәтіндік, аудио және бейне ақпарат, графиктер, кестелер және т. б. қолданылады. Зертханалық сабақтар құрылыс материалдарының физикалық-механикалық қасиеттерін анықтайтын заманауи жабдықтармен жабдықталған зертханада өткізіледі
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | 1-4 тақырыптар бойынша дәріс қорғау | 0-100 |
5-8 тақырыптар бойынша дәріс қорғау | ||
1-6 Практикалық жұмыстарды қорғау | ||
Аралық бақылау 1 | ||
2 рейтинг | 9-11 тақырыптар бойынша дәріс қорғау | 0-100 |
12-15 тақырыптар бойынша дәріс қорғау | ||
7-11 Практикалық жұмыстарды қорғау | ||
Аралық бақылау 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат | теориялық жүйелі білім көрсетеді, қбылыстар мен процесстердің пайда болуын түсіндіре алады терминологияны жақсы меңгерген, | дәйекті қорытындылар жасайды, мысалдар келтіре алады, болмашы қателіктер жібереді, бірақ оны өзі түзейді | теориялық білімі жағынан таяздығын көрсетеді, аргументтелген қорытынды жасауы нашар | пәннің теориялық негізін білмеуін көрсетеді, аргументтелген қорытынды жасай алмайды |
Практикалық жұмыс бойынша | практикалық жұмысты толық көлемде орындады, барлық суреттерін , жазбаларынғ кестелерін, графиктерін жауапты талқылап орындап қорытынды жасады | талаптарды 5 -тік бағаға орындаған, бірақ 2-3 қаралмаған жері бар. Студенттің жауабы 5 деген бағаға келеді, бірақ өткен материалмен байланыссыз жауап. | Берілген жұмысты толық орындамаған, бірақ тапсырманың 50% орындаған. | Жұмысты толық орындамаған, орындаған көлемі дұрыс қорытынды жасауға жетпейді |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Жылуөткізу және дыбыс өткізу туралы түсініктер 1
- Минералдық мақта және оның негізіндегі бұйымдар 1
- Шыны мақта өндіруге арналған шикізаттық материалдар 1
- Ұялы шыны (көбікшыны) 1
- Күбінген перлит және оның негізіндегі бұйымдар 1
- Күбінген вермикулит және оның негізіндегі бұйымдар 1
- Ұялы бетондар 1
- Ағаш негізіндегі жылуоқшаулағыш материалдар 1
- Ағаш-жоңқа тақталар (АЖТ - ДСП), шикізат және оған қойылатын талаптар 1
- Полимерлер негізіндегі жылу оқшаулағыш материалдар (ПЖМ)
- Шикізат түрінің технологияға және негізгі қасиеттеріне әсер етуі 1
- Жергілікті шикізаттар және өндіріс қалдықтары негізіндегі жылу оқшаулағыш материалдар 1
- Отқа төзімді жылу оқшаулағышты материалдар 1
- Акустикалық материалдар және бұйымдар 1
- Дыбыс жұтқыш және дыбыс оқшаулағыш материалдар 1
Негізгі әдебиет
- 1 Орлов Ю.П. Технология теплоизоляционных и акустических материалов и изделий. М: Высшая школа, 1989. 2 Горяйнов К.Э. и др. Технология минеральных теплоизоляционных материалов и легких бетонов. М: Госстройиздат, 1976. 3 Глуховский В.А. Основы технологии отделочных, тепло- и гидроизоляционных материалов. Киев: В. Школа, 1986. 4 Сайбулатов С.Ж., Куанышева С.Ш. Технология тепло- и звукоизоляционных материалов. Лабораторный практикум. РИО КазГАСА, 1997. 5 Технология теплоизоляционных и акустических материалов и изделий. Горлов Ю.П., М.В.шк. 1989. М: Стройиздат 1980 6 Справочник по производству тепло-звукоизоляционных материалов. Под.ред. Спирина Ю.Л, М.:Стройиздат, 1975. 7 Каталог справочник. Оборудование для производства минераловатных изделий. Горбовец М.Н., Майорчу А.З., Харчевников М. М. – М.: ЦНИИТЭСтроймаш, 1976.
Қосымша әдебиеттер
- 1 Соков В.Н. Создание огнеупорных бетонов и теплоизоляционных материалов с повышенной термостойкостью ИЗДАТЕЛЬСТВО:НИУ МГСУ, 2015-288с. 2. Теплоизоляция. Материалы, конструкции, технологииИздательство: Стройинформ, 2008 г.Серия: Строитель 3. А. Д. Жукова «Декоративно-акустические гипсосодержащие материалы» НИУ МГСУ, 2014. 4.ТЕХНОЛОГИЯ ТЕПЛОИЗОЛЯЦИОННЫХ И АКУСТИЧЕСКИХ МАТЕРИАЛОВ: УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ 2019, Мухтарова А. Р., Сафин Р. Р., Хасаншин Р. Р., Казанский национальный исследовательский технологический университет (КНИТУ). 5. Бобров Ю.Л., Овчаренко Е.Г., Шойхет Б.М., Петухова Е.Ю. Теплоизоляционные материалы и конструкцииУчебник для средних профессионально-технических учебных заведений. — М.: ИНФРА-М, 2003г. — 268с.
- 1 Орлов Ю.П. Технология теплоизоляционных и акустических материалов и изделий. М: Высшая школа, 1989. 2 Горяйнов К.Э. и др. Технология минеральных теплоизоляционных материалов и легких бетонов. М: Госстройиздат, 1976. 3 Глуховский В.А. Основы технологии отделочных, тепло- и гидроизоляционных материалов. Киев: В. Школа, 1986. 4 Сайбулатов С.Ж., Куанышева С.Ш. Технология тепло- и звукоизоляционных материалов. Лабораторный практикум. РИО КазГАСА, 1997. 5 Технология теплоизоляционных и акустических материалов и изделий. Горлов Ю.П., М.В.шк. 1989. М: Стройиздат 1980 6 Справочник по производству тепло-звукоизоляционных материалов. Под.ред. Спирина Ю.Л, М.:Стройиздат, 1975. 7 Каталог справочник. Оборудование для производства минераловатных изделий. Горбовец М.Н., Майорчу А.З., Харчевников М. М. – М.: ЦНИИТЭСтроймаш, 1976. 1. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru. 2. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com. 3. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com.