Инженерлік білім беруге кіріспе
Сипаттама: Курс экономикалық процестерге көзқарастардың эволюциясын, экономикалық теориялар мен мектептердің қалыптасуы мен даму заңдылықтарын қарастырады, идеялардың өзара байланысы мен сабақтастығын, көзқарастар мен тұжырымдардың өзгеруін көрсетеді. Пәнді оқу кезінде келесі сұрақтарға жауаптар алынады: экономикалық шындыққа деген көзқарастар қандай жағдайлардың әсерінен өзгереді, негізгі категорияларды түсіндіру қалай дамиды, экономикалық зерттеу әдістері жетілдіріледі.
Кредиттер саны: 3
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 45 |
диф.сынақ | |
Қорытынды бақылау нысаны | диф.сынақ |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- экономикалық категориялар мен заңдарға көзқарасты қалыптастырудың тарихи процесінде теориялық білімнің қажетті минимумы мен негіздерін зерттеу;
- экономиканы жүргізудің әртүрлі тәсілдері және экономиканы құру модельдерін қазіргі заманғы түсінудің негізгі құндылықтары туралы түсінік қалыптастыру.
Міндет
- экономикалық процестер мен құбылыстарға, негізгі экономикалық мектептерге, экономикалық заңдарға көзқарастар қалыптастыру процестеріне көзқарастар эволюциясын зерттеу.
- әр түрлі экономикалық мектептер мен бағыттардың қазіргі экономистердің экономикалық көзқарастарына әсері мәселелерінде жүйелі түсінікті дамыту
- заманауи мәселелерде талдап қолдану дағдыларын дамыту
- өз ойларыңызды нақты көрсету әдістерін және аудиторияда сөйлеу дағдыларын меңгеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- экономикалық категориялардың генезисін білу
- экономикалық заңдарға көзқарас қалыптастыру процестерін түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- қазіргі экономикалық құбылыстар үшін нақты материал дағдыларын қолдану
- экономикалық саясатпен өзара байланысты бөліп көрсету
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- қазіргі қоғамдағы экономикалық процестердің аналитикалық пікірлерін қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- кәсіби қызметте қойылған міндеттерге байланысты олардың қолданылуын негіздеуге қатысу қабілеті болуы тиіс
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- кәсіби қызмет саласында қажетті негізгі дағдыларды алу
Оқыту әдістері
интерактивті дәріс (слайд-дәріс немесе бейне-дәріс түрінде материалдарды көрсете отырып дәріс-визуализация)
семинар сабақтары (әңгіме, әңгіме, түсініктемелер, хабарламалар, баяндама, эссе, рефераттар)
практикалық сабақтар (тестілеу, іскерлік ойындар, тренингтер)
бақылау сабақтары (сауалнама, тестілеу, бақылау жұмысы)
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Семинардағы жауаптар | 0-100 |
Тестілеу | ||
Семинардағы жауаптар | ||
Семинардағы жауаптар | ||
Коллоквиум | ||
Презентациясы бар баяндама | ||
2 рейтинг | Эссе жазу | 0-100 |
Графикалық схеманы әзірлеу | ||
Тестілеу | ||
Семинардағы жауаптар | ||
Семинардағы жауаптар | ||
Семинардағы жауаптар | ||
Коллоквиум | ||
Қорытынды бақылау | диф.сынақ | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Курстың пәні мен міндеттері
- Ежелгі әлем мен орта ғасырдың экономикалық ойы
- Меркантилизм
- Классикалық саяси экономиканың пайда болуы
- Смиттің экономикалық жүйесі
- ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы классикалық мектеп
- ХІХ ғасырдың 30-80 жылдарындағы классикалық мектепке сын
- Марксизмнің экономикалық теориясы
- "Маржиналистік революция" және неоклассикалық бағыттың пайда болуы
- Австриялық мектеп
- Кембридж мектебі
- Американдық мектеп
- Институционализм
- Кейнсианизм және оның эволюциясы
- Қазіргі неоклассикалық бағыттағы негізгі мектептер
Негізгі әдебиет
- Покидченко, М. Г. История экономических учений: учеб. пособие / М. Г. Покидченко, И. Г. Чаплыгина. - М.: Инфра-М, 2005. - 270 с.: рис., табл. - (Высшее образование). - Библиогр.: с. 264.
- Экономикалық ілімдер тарихы: оқу құралы / Р. Елемесовтің редакциялауымен шығарылды. – Алматы: «Қазақ университеті», 1997 – 152 б.
- Исқалиев М.Д. Өткен кезеңнің ойшыл экономистері және қазіргі қөзқарас (методологиялық, теориялық, іс-тәжірибелік аспектілері). – Алматы, 2004. – 299 б.
- Ядгаров, Я. С. История экономических учений. Краткий курс: Учеб. пособие для ВУЗов / Я.С. Ядгаров. - 3-е изд. - М.: ИНФА-М, 2000. - 320 с.
- Агапова, И.И. История экономических учений: учеб. пособие / И. И. Агапова. - М.: Экономистъ, 2004. - 285 с.
- Костюк, В. Н. История экономических учений: учеб. пособие для ВУЗов / В.Н. Костюк. - М.: Центр, 1998. - 223 с.
- Лойберг, М. Я. Экономические учения. История экономики: Учеб. пособие / М.Я. Лойберг. - М.: Инфра-М, 1998. - 128 с.
Қосымша әдебиеттер
- Корниенко, О. В. История экономических учений: конспект лекций / О. В. Корниенко. - Ростов н/Д: Феникс, 2005. - 251 с.
- Гусейнов, Р. М. История экономических учений: учеб. пособие / Р. М. Гусейнов, Ю. В. Горбачева, В. М. Рябцева; Новосиб. гос. акад. экономики и упр. - М.: Инфра-М; Новосибирск: Сибирское соглашение, 2000. - 251 с.
- Экономическая теория: учебник / М-во образования и науки РФ; под ред. Н. Г. Кунецова. - Изд. 2-е, перераб. и доп. - М.; Ростов н/Д: МарТ, 2007. - 527 с.
- История экономических учений: курс лекций / С. А. Жұманазар [и др.]. ; МОиН РК. - Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2013. - 218 с.