Бухгалтерлік есепті компьютерлендіру
Сипаттама: Курс есепті компьютерлендірудің теориялық және тәжірибелік аспектілерге арналған, соның ішінде студенттер "1 С: Кәсіпорын 8. Қазақстанға арналған бухгалтерия" бағдарламасында бухгалтерлік есепті жүргізу әдісімен үйрену. Ол бастапқы мәліметтерді енгізу, ақшалай қаражаттар есебінің және еңбекақы, қорлар, негізгі құралдар, материалдық емес активтер есебінің ерекшеліктерін және т.б. қамтиды.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Кәсіпорын экономикасы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- «1 С: Кәсіпорын 8. Қазақстанға арналған бухгалтерия» бағдарламасының қолдануымен есеп операциялады ақпаратты өңдеудің автоматтандырылған режимінде орындау бойынша студенттерде теориялық білім, тәжірибелік қабілеттер мен дағдылар құру
Міндет
- Есепті компьютерлендірудің теориялық негіздерін оқу
- «1С: Кәсіпорын 8. Қазақстанға арналған бухгалтерия» бағдарламасы арқылы есепті компьютерлендірудің тәжірибелік дағдыларын игеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- "Бухгалтерлік есепті компьютерлендіру" пәннің басқа экономикалық пәндер арасындағы орнын ажырата білу, оның пәні, әдістері және негізгі түсініктерімен танысу
- Бухгалтелік есептің мәліметтерін компьютерлік және автоматтандырылмаған өңдеулері арасында айырмашылықтарын ажырата білу
- «1 С: Кәсіпорын 8. Қазақстанға арналған бухгалтерия» бағдарламасының мүмкіндіктерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- «1 С: Кәсіпорын 8. Қазақстанға арналған бухгалтерия» бағдарламасын қолданумен кәсіпорынның есеп жұмыстарының тиімділігін арттыру үшін автоматтандырылған есепті ұйымдастыру бойынша меңгерген білімдерін қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- «1 С: Кәсіпорын 8. Қазақстанға арналған бухгалтерия» бағдарламасын қолданумен шаруашылық жүргізуші субъектінің жұмыс тиімділігін және бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін есеп айырысу операцияларын дұрыс орындай білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Есеп процесінде коммуникативті міндеттерді шешу үшін заманауи техникалық құралдарды және ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндігі
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Күнделікті кәсіпқой қызметін жүзеге асыру үшін, білім деңгейін кеңейту және жаңғырту дағдыларына ие болу
Оқыту әдістері
- интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекші (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; мотивациялық сөйлеу);
- берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру;
- ақпараттық-коммуникациялық (қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып компьютерлік сыныптағы сабақтар);
- іздестіру-зерттеу (студенттердің оқу процесіндегі өзіндік зерттеу қызметі);
- практикалық тапсырмаларды орындау.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Семинар сұрақтарына дайындалып, жауап беру | 0-100 |
Бағдарламада практикалық тапсырмаларды орындау | ||
Бағдарламада практикалық тапсырмаларды орындау | ||
Бағдарламада практикалық тапсырмаларды орындау | ||
Жеке тапсырма | ||
Бағдарламада практикалық тапсырмаларды орындау | ||
Тестілеу | ||
2 рейтинг | Бағдарламада практикалық тапсырмаларды орындау | 0-100 |
Бағдарламада практикалық тапсырмаларды орындау | ||
Семинар сұрақтарына дайындалып, жауап беру | ||
Бағдарламада практикалық тапсырмаларды орындау | ||
Бағдарламада практикалық тапсырмаларды орындау | ||
Жеке тапсырма | ||
Тестілеу | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Тапсырманың түріне байланысты әртүрлі жұмыс түрлері 5-тен 30 балға дейін бағаланады. Бұл ретте, балл санына қарамастан, оларды қою кезінде бағалауда мынадай критерийлерге сәйкес 100% шкала пайдаланылады | 90-100% - дық баға жұмыстардың тамаша орындалуы кезінде, яғни толық (егжей-тегжейлі түсіндірмелермен және есептеулер мәдениетімен), түпнұсқа және дұрыс жауаптар және жұмыстың жоғары сапалы ресімделуі болған кезде, сондай-ақ курстың мазмұны бойынша сұрақтарға толық, дұрыс жауап берілген кезде қойылады | 70-80-89% баға курстың мазмұны бойынша сұрақтарға дұрыс және дұрыс жауаптар болған кезде, бақылау жұмыстарын сауатты орындаған кезде, бірақ жоғарыда аталған белгілердің кез келгені болмаған кезде қойылады, мысалы: егжей-тегжейлі есептеулер немесе түсініктемелер, сапалы ресімдеу | 60-69% - дық баға курстың мазмұны бойынша сұрақтарға жауаптарда жекелеген дәлсіздіктер болған кезде және бақылау жұмыстарын орындау кезінде немесе қағидаттық емес сипаттағы өзіндік жұмысқа ескертулер болған кезде (тізімдемелер, арифметикалық сипаттағы кездейсоқ қателер, грамматикалық қателер)қойылады; 50-59% - дық баға жауаптарда және бақылау жұмыстарында сұрақтардың жеткіліксіз түсінілгенін куәландыратын және тақырыптық материалдарға қосымша жүгінуді талап ететін дәлсіздіктер мен қателер болған жағдайларда қойылады | 40-49% - дық баға бақыланатын тақырып бойынша елеулі қателер мен білімдегі олқылықтар болған кезде қойылады; 30-39% - дағы баға орындалған бақылау жұмыстарында тек жекелеген оң сәттер болған кезде және курстың мазмұны бойынша сұрақтарға берілген жауаптар болған кезде қойылады; 20-29% - дағы баға орындалған бақылау жұмыстарында оң сәттер толық болмаған кезде және курстың мазмұны бойынша сұрақтарға берілген жауаптар болған кезде қойылады; 0-19% - дағы баға абайсыз жазбалар, дұрыс емес сонымен қатар, жауаптар сауатсыздықтың немесе зерттелетін тақырыпқа және жалпы тақырыпқа этикалық емес көзқарастың қандай да бір көріністерімен бірге жүреді |
Емтихан (қорытынды бақылау) | Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, олқылықтарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын балл санымен бағаланды | Курстың теориялық мазмұны толығымен игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасқан, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалған, олардың ешқайсысының орындалу сапасы минималды балл санымен бағаланбаған, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалған | Курстың теориялық мазмұны ішінара игерілген, бірақ олқылықтар маңызды емес, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары негізінен қалыптасады, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, кейбір орындалған тапсырмаларда қателер болуы мүмкін | Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателіктер бар, Курс материалында қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасының айтарлықтай артуына әкелмейді |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кәсіпорындағы бухгалтерлік есепті компьютерлендірудің мақсаты мен міндеттері
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
- «1С: Кәсіпорын 8
Негізгі әдебиет
- Картамысова Р.С. 1 С: Предприятие 8. Бухгалтерия для Казахстана. Самоучитель. - Алматы: LEM (Лем), 2018. – 116 с.
- 1 С: Предприятие 8.3. Конфигурация «Бухгалтерский учет для Казахстана». Руководство по ведению учета (описание типовой конфигурации). - Москва: 1С, 2018
- Кацуба О.Б., Фадеева Е.А. 1 С: Бухгалтерия 8.0: Практический самоучитель. – М.: Альфа – пресс, 2018
- Брыкова Н.В. Автоматизация бухгалтерского учета в программе 1 С: Бухгалтерия. – М.: Академия, 2019
- Алешкина Е.В., Крылов Г.М. Практикум по 1С: Предприятие 8. – М.: Центр Профессионал, 2018
- Гилев Е.М., Насипов Ф.М. Полный курс по 1С: Бухгалтерии 8 – редакции 3.0. – М.: 1С-Паблишинг, 2019.
Қосымша әдебиеттер
- Закон Республики Казахстан «О бухгалтерском учет и финансовой отчетности» № 234 - III от 28.02.2007 г.
- Правила ведения бухгалтерского учета: Приказ Министра финансов Республики Казахстан от от 14 октября 2011 года № 1172 (с изменениями и дополнениями).
- Типовой план счетов: Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 23.05.2007, № 185. (с изменениями и дополнениями)
- Об утверждении Национального стандарта финансовой отчетности: Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 31 января 2013 года № 50.