Жобаларды басқару

Жасарова Риза Амангельдиновна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнді оқу барысында жобаларды басқару мәселелері мамандық бойынша басқа курстармен өзара байланыста, инновациялық жобаларға тартылатын инвестициялардың тиімділігін арттыру жолдары, бизнес-жоспарларды, Желілік кестелер мен стратегиялық жоспарларды әзірлеумен танысу қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Менеджмент негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Қорытынды емтихан жазу

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Кәсіпорынның инвестициялық қызметі саласындағы теориялық және қолданбалы кәсіби білім мен дағдыларды игеру, осы салада басқару шешімдерін қабылдау
Міндет
  • әлеуметтік-экономикалық дамудағы дағдарыстық жобаларды басқарудағы негізгі тұжырымдамаларды және оның пайда болу себептерін қарастыру;  инновациялық және инновациялық жобалардың ерекшеліктерін зерттеу (атап айтқанда, әдістер мен технологиялар, сондай-ақ инновациялық жобаны басқару технологиясы және т.б.);  инновацияға инвестицияның негізгі міндеттері мен көздерін зерттеу;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Жоғарғы білімді және кең ойлау қабілеті бар жеке тұлға болып қалыптасуға қажет жаратылыстану (саяси, әлеуметтік, экономикалық, құқықтық)ғылымдары облысындағы білімдерге ие.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Өзінің кәсіптік білімін әкімшілік құқықтық, ұйымдастыру, жоспарлау қаржылық, салаларында қолданады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Жүйелік талдауды жұмыс модельдарында қолдану.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жана технологияларды қолдана білу.
Оқыту әдістері

Оқыту сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді: - интерактивті лекция (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекшілік ететін (бақыланатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтар немесе оқу фильмдерін көрсету; миға шабуыл; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құру; - ақпарат және коммуникация (мысалы, кәсіби қолданбалы бағдарламалық пакеттерді пайдаланатын компьютерлік сыныптағы сабақтар); - ізденіс пен зерттеу (оқу процесі кезіндегі студенттердің өз бетінше зерттеушілік әрекеті); - тәрбие мәселелерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Ауызша сауалнаманы бағалау критерийлері (пікірталас): теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін дұрыс және дәйекті түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін дұрыс және дәйекті түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, моно-логикалық сөйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді ол берік теориялық білімді көрсетеді, минологияны біледі, мәні, құбылыстары мен процестерін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылауларжасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуді еркін меңгереді, бірақ сонымен бірге өз бетінше немесе елеусіз түзететін негізгі қателіктер жібереді оқытушымен түзету ол таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, оқытушы түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді. пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады
Практикалық тапсырманы (жұмысты)бағалау критерийлері
Тест тапсырмаларын бағалау критерийлері:
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Жобаны басқарудағы негізгі түсініктер
  • Жобаны басқарудың тарихи аспектілері
  • Инновациялық менеджмент: мазмұны, принциптері, функциялары, субъектілері
  • Инновациялық жобаларға инвестиция салу
  • Инновациялық жобаның бизнес-жоспарының мәні
  • Инвестициялық жобаны сараптау және бағалау
  • Жобаларды басқару негіздері
  • Жоба командасы
  • Жобаны басқарудың функционалдық мәселелері және оларды шешу жолдары
  • Жобалық коммуникацияларды басқару
  • Способы и источники финансирования инвестиционного проекта
  • Жоба тәуекелдерін басқару
  • Жобаның желілік көрінісі
  • Бағдарламаның көмегімен жұмыс барысын басқару және жоспарлау
  • Жобаны жоспарлау
Негізгі әдебиет
  • Гранецкий В.Н., Рахимбердинова М.У, Казыкенов А.Ж. Практикум по управлению проектами. Учебное пособие. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2018. – 152 с
  • Волков И.М., Грачев М.В. Проектный анализ: Продвинутый курс: Учебное пособие. – М.: ИНФРА-М, 2004. – 495с.
  • Гранецкий В.Н., Слонец И., Жакенова Г.И. Управление проектом. Учебное пособие. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2014. – 127 с.
  • Максимов В.Ф. Инвестирование. : Учеб. пособие для вузов. – М: «МЭСИ», 2010. – 85с.
  • Мазур Н.И., Шапиро В.Д. Управление проектами. М.: 2008– 600с. 6 Масловский, В. П. Управление проектами. Электронный учебно-методический комплекс. 2007г.
  • Масловский, В. П. Управление проектами. Электронный учебно-методический комплекс. 2007г.
Қосымша әдебиеттер
  • Гончаренко Л.П., Филин С.Д. Риск – менеджмент: Учебное пособие – М: КНОРУС, 2016. – 216с.
  • Колтынюк Б.А. Инвестиционные проекты: Конспект лекций. – СПб.: Изд – во Михайлова В.А., 2009. – 172с.
  • Балабанов И.Т. Инвестиционный менеджмент. – СПб.: Питер, 2015. – 304 с.14.
  • Савчук В.П. Оценка эффективности инвестиционных проектов: Учебник - Киев: “АДЕФ-Украина”, 2004.- 145с.
  • Суров С.Ю., Сурова Н.Ю. Инвестиционный менеджмент: Учеб. пособие для вузов. – М: «Приор-издат», 2004. – 144с.
  • Чернов В.А. Инвестиционная стратегия: Учеб. Пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ – ДАНА, 2014. – 158с.