Қаржылық менеджмент

Нурекенова Эльвира Собетоллаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән білім алушыларда қаржылық менеджмент негіздері, оның мақсаттары, міндеттері, әдістері мен принциптері туралы теориялық-әдіснамалық білім қалыптастыруға, активтерді, меншікті капиталды және міндеттемелерді, портфельдік инвестицияларды тиімді басқару, ақша ағындарын реттеу, компанияның тәуекелдерін бағалау және басқару, оның құнын анықтау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға арналған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы компанияны қаржылық жоспарлау, оның капиталының құрылымын оңтайландыру, қаржыландыру көздерін қалыптастыру және капиталды басқару саясатын әзірлеу саласында құзыреттерге ие болады.жұмсалған фирманың өз капиталы және қарыз капиталымен жұмыс атқарады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Қаржыға кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Қаржылық менеджмент саласында кәсіптік қызметті орындауға жеткілікті деңгейде білімге, іскерлікке ие мамандарды дайындау, соның ішінде студенттерді заманауи қаржылық менеджменттің теориялық негіздеріне және қаржылық менеджменттің негізгі категорияларына үйрету.
Міндет
  • студенттерді қазіргі қаржылық менеджменттің әдістері мен ұстанымдарына, мақсаттарына, міндеттеріне сәйкес студенттерді жүйелі түрде оқыту;
  • шаруашылық жүргізудің барлық деңгейлерінде қаржыны басқаруға қатысты жалпы тәсілдердің мазмұнын ашу;
  • студенттерге қаржылық ақпаратты дұрыс түсіндірілуі мен түсінуін және онымен дұрыс жұмыс істей білуді үйрету;
  • жалпы және қаржылық менеджменттің проблемалары бойынша студенттермен жаңа теориялық білімді игеру, атап айтқанда, қаржы саласындағы қандай да бір басқарушылық шешімнінң тиімділігін анықтайтын негізгі әдіс-тәсілдерді үйрену;
  • тәжірибелік қызметте қазіргі заманғы қаржылық менеджменттің қағидалары мен негізгі категорияларын қолдануға бағытталған студенттердің мүмкіншіліктері мен дағдыларын қалыптастыру, соның ішінде: капитал салымын таңдау критерийлерін, компанияның қаржылық жоспарлауы, капитал құрылымын оңтайландыру, капиталды қаржыландыру және басқару саясатын қалыптастыру, компанияның құны мен нарықтағы жағдайын бағалау, корпорациялық тәуекелдерді басқару, активтер мен инвестициялық жобалардың қоржындарын басқару.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Қаржылық менеджменттің негізгі категориялары мен қағидаларын білу
  • Шаруашылық жүргізудің барлық деңгейлерінде қаржыны басқаруға жалпы тәсілдемелерді білу
  • Ұзақ мерзімді инвестициялау және қаржыландыру әдістерін білу
  • Қаржылық жоспарлаудың әдістерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Жобаларды бағалауда, дивидентік саясатты таңдауда, капиталдың рационалды құрылымын қалыптастыруда, қаржылық активтерді басқаруда қаржылы шешімдерді қабылдау
  • Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және оның қаржылық стратегиясын дайындау
  • Кәсіпорынның бюджетін қалыптастыру және оның қарыжысын басқару
  • Қаржылық тәуекелдерді бағалау және оларды төмендету тәсілдерін анықтау
  • умение выявлять и оценивать затраты предприятия с целью формирования системы управления ими как фактора повышения финансовых результатов деятельности;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Студенттерді қаржылық ақпараттарды дұрыс түсініп және олармен жұмыс істеуге үйрету
  • Кәсіпорынның қаржылық жағдайын жетілдіру үшін дұрыс шешімдерді қабылдау қабілеті
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Топта жұмыс істеуге қабілетті, өз ой топшылауын сауатты дәлелдей алады, жаңа шешімдер ұсынады, келісім таба алады, өз ойын коллектив ойымен салмақтайды
  • кәсіби ортаға оңай бейімделу, қаржы менеджерінің кәсіби қызметіне байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және мобильді болу мүмкіндігі
  • іскерлік этика стандарттарын сақтау, әлеуметтік нормаларды және қаржы секторы қызметкерінің кәсіби ар-намыс кодексін сақтау
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • күнделікті кәсіби қызметке қажетті жаңа білімдер алу машығын алады және білімін магистратурада жалғастырады.
  • кәсіби және тұлғалық өсуге ұмтылады
  • умение использовать информационно-коммуникативные технологии, программные продукты в сфере финансового анализа, планирования, управления проектами
Оқыту әдістері

интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу);

берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру;

ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар);

іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі);

оқу есептерді шығару.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Тақырып бойынша есеп шығару 0-100
Тақырып бойынша есеп шығару
Тақырып бойынша есеп шығару
Тақырып бойынша есеп шығару
Тестілеу
2  рейтинг Тақырып бойынша есеп шығару 0-100
Тақырып бойынша есеп шығару
Тақырып бойынша есеп шығару
Тақырып бойынша есеп шығару
Тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Доклад дайындау жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін және тез әрекет ету қабілетін көрсетеді күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады
Есептер шығару 90-100% - дық баға жұмыстардың тамаша орындалуы кезінде, яғни толық (егжей-тегжейлі түсіндірмелермен және есептеулер мәдениетімен), түпнұсқа және дұрыс жауаптар және жұмыстың жоғары сапалы ресімделуі болған кезде, сондай-ақ курстың мазмұны бойынша сұрақтарға толық, дұрыс жауап берілген кезде қойылады 70-80-89% баға курстың мазмұны бойынша сұрақтарға дұрыс және дұрыс жауаптар болған кезде, бақылау жұмыстарын сауатты орындаған кезде, бірақ жоғарыда аталған белгілердің кез келгені болмаған кезде қойылады, мысалы: егжей-тегжейлі есептеулер немесе түсініктемелер, сапалы ресімдеу 60-69% - дық баға курстың мазмұны бойынша сұрақтарға жауаптарда жекелеген дәлсіздіктер болған кезде және бақылау жұмыстарын орындау кезінде немесе қағидаттық емес сипаттағы өзіндік жұмысқа ескертулер болған кезде (тізімдемелер, арифметикалық сипаттағы кездейсоқ қателер, грамматикалық қателер) қойылады; 50-59% - дық баға жауаптарда және бақылау жұмыстарында сұрақтардың жеткіліксіз түсінілгенін куәландыратын және тақырыптық материалдарға қосымша жүгінуді талап ететін дәлсіздіктер мен қателер болған жағдайларда қойылады 40-49% - дық баға бақыланатын тақырып бойынша елеулі қателер мен білімдегі олқылықтар болған кезде қойылады; 30-39% - дағы баға орындалған бақылау жұмыстарында тек жекелеген оң сәттер болған кезде және курстың мазмұны бойынша сұрақтарға берілген жауаптар болған кезде қойылады; 20-29% - дағы баға орындалған бақылау жұмыстарында оң сәттер толық болмаған кезде және курстың мазмұны бойынша сұрақтарға берілген жауаптар болған кезде қойылады; 0-19% - дағы баға абайсыз жазбалар, дұрыс емес сонымен қатар, жауаптар сауатсыздықтың немесе зерттелетін тақырыпқа және жалпы тақырыпқа этикалық емес көзқарастың қандай да бір көріністерімен бірге жүреді
Емтихан (қорытынды бақылау) Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, олқылықтарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын балл санымен бағаланды Курстың теориялық мазмұны толығымен игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасқан, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалған, олардың ешқайсысының орындалу сапасы минималды балл санымен бағаланбаған, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалған Курстың теориялық мазмұны ішінара игерілген, бірақ олқылықтар маңызды емес, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары негізінен қалыптасады, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, кейбір орындалған тапсырмаларда қателер болуы мүмкін Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателіктер бар, Курс материалында қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасының айтарлықтай артуына әкелмейді
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Қаржылық менеджменттің мазмұны, қажеттілігі және функциялары
  • Қаржы менеджментінің базалық тұжырымдамалары және ақпараттық базасы Қаржылық менеджменттің негізін қалаушы тұжырымдамалары: ақша ағыны; ақша ресурстарының уақытша құндылығы; табыстылық пен тәуекелділік арасындағы компромисс; капитал құны; капитал нарығының тиімділігі; ақпараттың ассиметриялылығы; агенттік қарым-қатынастар; баламалы шығындар; шаруашылық субъектісінің уақытша шектеусіз қызмет ету
  • Қаржылық жоспарлау және болжау
  • Кәсіпорынның қаржылық ресурстары Қаржылық ресурстардың қажеттілігі мен мәні
  • Ақшаның уақытша құндылығы тұжырымдамасы
  • Тәуекел және табыстылық Тәуекел – менеджмент қаржылық менеджменттің элементі ретінде
  • Залалсыздық теориясы Операциялық тұтқа
  • Қаржылық тұтқа әсері Қаржылық тұтқа: мәні мен бағалануы
  • Капитал құрылымының теориясы: Модильяни – Миллер модельдері, компромистік модельдер
  • Дивиденттік саясатты басқару
  • Капитал құны Кәсіпорын капиталының жіктелуі
  • Инвестициялық жобаларды талдау әдістері Жобаның жеке тәуекелі
  • Айналым активтері мен қысқамерзімді міндеттемелерді басқару
  • Ақша қаражаттарын басқару модельдері
  • Қорларды басқару
Негізгі әдебиет
  • Финансовый менеджмент. Ч.1 : учебное пособие / Е. Е. Рассказова. Рус. яз. https://www.iprbookshop.ru/122151.html
  • Финансовый менеджмент. Ч.2 : учебное пособие / Е. Е. Рассказова. Рус. яз. https://www.iprbookshop.ru/122152.html
  • Финансовый менеджмент : учебное пособие / В. А. Кузнецова, Т. А. Мартынова. рус.яз https://www.iprbookshop.ru/107234.html
  • Қаржылық менеджмент : оқу құралы / Г. М. Мұқашева, Д. Т. Жұманова. Қаз. тілі https://e-uni.kz/catalog/books/127606
  • Учебное пособие (практикум) по курсу «Финансовый менеджмент» / О. В. Веретенникова, О. М. Зерова, М. А. Палкина, Е. В. Лемешко, рус. яз. https://www.iprbookshop.ru/92356.html
Қосымша әдебиеттер
  • Финансовый менеджмент : практикум / М. А. Алексеев, И. Н. Доме, Н. К. Уланова.Рус. яз. https://www.iprbookshop.ru/106162.html
  • Финансовый менеджмент : учебное пособие для бакалавров / И. Б. Кондрашов, О. А. Лешкова-Сидашова, рус. яз. https://www.iprbookshop.ru/126278.html