Экономика мен құқықтың іргелі негіздері

Абдрахманова Жаннур Сериковна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл оқу пәні студенттерде әлемнің, елдің, кәсіпорынның және жеке тұтынушының жұмыс істеу принциптерін түсінуге мүмкіндік беретін экономикалық ойлауды, сондай-ақ қолданыстағы заңнама жүйесі, қазіргі кезеңдегі құқықтың негізгі салаларының ішкі құрылымы мен мазмұны туралы кешенді идеяны қалыптастырады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Экономика негіздері. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Экономикалық жүйенің дамуы мен қызмет ету заңдылықтарын қарастыру, қолданыстағы құқық пен заңнама жүйесін жан-жақты түсіну, өндірістегі адамдардың мінез-құлқы, шектеулі ресурстармен қажеттіліктерді қанағаттандыру мақсатында материалдық игіліктер мен қызметтерді бөлу, айырбастау және тұтыну, экономика саласында құқықтық білімдерін кеңейту
Міндет
  • экономиканың жүйе ретіндегі жан-жақты түсінігін қалыптастыру;
  • экономикалық дамуды сипаттайтын негізгі ұғымдар, категориялар, заңдылықтар туралы толық түсінік алу;
  • экономикалық қызметтің кез келген саласында қолданылатын әдістерді, талдау әдістерін, құралдарды өз бетінше қолдану үшін экономикалық үрдістерді зерттеу әдістемесін меңгеру
  • қазіргі кезеңдегі құқықтық білім жүйесі туралы жалпы идеяны қалыптастыру және жетілдіру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • қазіргі бизнес саласындағы даму тенденциялары туралы біледі
  • экономика мен өндірісті басқару саласындағы негізгі құбылыстар мен өзекті мәселелердің мәнін, оның ішінде қоршаған ортаның жай-күйін, кәсіпорындарды және жалпы экономиканы басқарудың шетелдік тәжірибесін түсінеді
  • құқық, құқықтық норма, НҚА, заңнама, құқық саласының негізгі ұғымдары мен санаттарының мәні мен мазмұнын білу және түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • макро және микро деңгейде өзара байланысты экономикалық процестерді, құбылыстарды талдайды, мәселелерді анықтайды
  • оларды шешу жолдары мен тәсілдерін ұсынады және күтілетін нәтижелерді бағалайды
  • заңды ұғымдар мен категориялармен жұмыс жасаңыз
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • экономикалық ойлауы мен логикасы бар,
  • экономика саласындағы практикалық мәселелер мен міндеттерді кәсіби түрде шеше алады
  • нақты мәселелерді шешкен кезде әр түрлі нормативтік құқықтық актілерді дұрыс талдап, салыстырып, құқықтық қақтығыстарды шешіп, сол арқылы құқықтық ойлау қабілетін дамытады
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдылары болуы
  • құқықтық доктринаның өзгеру себептерін, шарттары мен тенденцияларын түсіну; өзінің кәсіби қызметінің бейініне сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді әзірлеуге қатысу; дамыған құқықтық сана, құқықтық ойлау және құқықтық мәдениет негізінде кәсіби қызметті жүзеге асыру
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • оқу процесінде алған білім, білік, дағдыны қолдана білуін көрсетеді
  • НҚА мазмұнын талдау, заң құжаттарын жасау, заңнама нормаларын пайдалану
Оқыту әдістері

интерактивті дәріс (слайд-лекция немесе видео-дәріс түріндегі материалдарды көрсетумен дәріс-визуализация)

семинарлар (әңгіме, әңгіме, түсіндіру, хабарлама, репортаж, эссе)

тәжірибелік сабақтар (проблемаларды шешу, тестілеу, іскери ойындар, тренингтер)

бақылау сабақтары (сауалнама, тестілеу, бақылау)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Ауызша сұрау 0-100
Бақылау жұмысы
Бизнес - жоспар презентация жасау
Тестілеу
Бақылау жұмысы
Тестілеу
2  рейтинг Бақылау жұмысы 0-100
Тестілеу
Презентация
Бақылау жұмысы
Тестілеу
Презентация
Тестілеу
Бақылау жұмысы
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Ауызша сауалнаманы бағалау критерийлері (талқылау): студент материалды толығымен түсіндіреді (сұраққа жауап береді), негізгі ұғымдарды дұрыс анықтайды; материалды түсінуді анықтайды, өз пікірін негіздей алады, білімді іс жүзінде қолдана алады, оқулықтан ғана емес, сонымен бірге өздігінен құрастырылған қажетті мысалдар келтіре алады; егер ол материалды әдеби тілдің нормалары тұрғысынан дәйекті және дұрыс жеткізе алса студент дает ответ, удовлетворяющий требованиям типа «очень хорошо», но имеет 1-2 ошибки, которые он исправляет и в последовательности и языковом оформлении повествования допускаются 1-2 дефекта студент знает и понимает основные правила данной темы, но не полностью излагает материал и допускает неточности в определении понятий или формулирование правил; не знает достаточно глубоко и убедительно, чтобы обосновать свои суждения и привести собственные примеры; описывает материал непоследовательно (F; 0; 0 - 49%) и допускает ошибки в лингвистической формализации сказанного студент не знает большую часть соответствующего вопроса, «неудовлетворительно», допускает ошибки в формулировке определений и правил, искажает их смысл, излагает материал беспорядочно и недостоверно.
Жағдайларды және ситуациялық міндеттерді шешу кезінде студенттерді оқытудағы нәтижелерді бағалау критерийлері: Жағдайларды және ситуациялық мәселелерді шешуде студенттерді оқытудағы нәтижелерді бағалау критерийлері: студент жауаптың сындарлы нұсқасын ұсынды және оның сапалы негіздемесі берілді. Ұсынылған нұсқа белгілі бір мақсаттарға қол жеткізуге ықпал етеді. Негіздеме жағдайды талдауды, оның пайда болу себептерін түсіндіруді, мақсаттар мен міндеттерді қоюды қамтиды; оқиғаға қатысушылардың ықтимал реакцияларын сипаттауды, әсер ету нәтижелерін болжауды қамтиды. ұсынылған жауап оң нәтижеге қол жеткізуге бағытталған. Ұсынылған шешімде проблемалық жағдайдың шарттары ескерілген. Алайда ұсынылған сипаттамада жеткілікті негіздеме жоқ. бейтарап типтегі жағдайды шешудің нұсқасы ұсынылған, содан кейін бұл мүмкін, бірақ сындарлы жауап емес. Жағдай нашарламайды, бірақ ол да жақсармайды. Жауаптың негіздемесі жоқ немесе келтірілген негіздеме маңызды емес. жауап нұсқасы болмаған жағдайда. предложенный ответ направлен на достижение положительного результата. В предлагаемом решении учтены условия проблемной ситуации. Однако предложенное описание не имеет достаточного обоснования. предоставлен вариант решения ситуации нейтрального типа, то это возможный, но не конструктивный вариант ответа. Ситуация не ухудшается, но и не улучшается. Ответ не имеет обоснования или приведенное обоснование не имеет значения. при отсутствии варианта ответа.
Семинар моделі бойынша сабақты бағалау критерийлері Семинар моделі бойынша сабақты бағалау критерийлері: студент семинар сұрақтарына толық және дұрыс жауап берді, материалды логикалық құрылымдады және баяндады. Бұл жағдайда студент арнайы әдебиеттерді білуі керек. Тамаша баға алу үшін тиісті саладағы проблемалық сұрақтарды анықтау, оларды талдау және шешімдер ұсыну, қосымша сұрақтарға толық жауап беру және нақтылау қабілетін көрсету қажет; студент семинар сұрақтарына Материалды ұсыну логикасын сақтай отырып, толығымен дұрыс жауап берді, бірақ жауап беру кезінде принципті сипатта болмады, жекелеген дәлсіздіктерге жол беріледі студентке тапсырылады. "Жақсы" студентке, егер ол нақтылайтын және қосымша сұрақтарға нақты және толық жауап бере алмаса, көрсетілуі мүмкін; семинар сұрақтарына жауап беру кезінде қателіктер мен дәлсіздіктер жіберген, жауап материалын логикалық түрде құра алмайтындығын және өз ұстанымын тұжырымдай алмайтындығын көрсеткен студент проблемалық сұрақтар, толық білім бермеген студентке тапсырылады. Бұл ретте Критерии оценки занятия по семинарской модели: студент полностью и правильно ответил на вопросы семинара, логически структурировал и изложил материал. В этом случае студент должен знать специальную литературу. Для получения отличной оценки необходимо продемонстрировать умение выявлять проблемные вопросы в соответствующей области, анализировать их и предлагать решения, уточнять и давать полные ответы на дополнительные вопросы; студент отвечал на вопросы семинара совершенно правильно, сохраняя логику изложения материала, но не носил принципиальный характер при ответе, допускается Отдельные неточности сдаются студенту. «Хорошо» может быть показано студенту, если он не сможет четко и полно ответить на уточняющие и дополнительные вопросы; студент, допустивший ошибки и неточности при ответах на вопросы семинара, показавший, что не умеет логически строить материал ответа и не может сформулировать свою позицию по проблемные вопросы, полное сдается студенту, не показавшему образования. При этом ошибки хотя бы в одной из задач не должны быть радикальными; студент не отвечает на вопросы семинара; дает неправильные ответы на все вопросы с конкретными ошибками; если не можете ответить на дополнительные и уточняющие вопросы Критерии оценки занятия по семинарской модели: студент полностью и правильно ответил на вопросы семинара, логически структурировал и изложил материал. В этом случае студент должен знать специальную литературу. Для получения отличной оценки необходимо продемонстрировать умение выявлять проблемные вопросы в соответствующей области, анализировать их и предлагать решения, уточнять и давать полные ответы на дополнительные вопросы; студент отвечал на вопросы семинара совершенно правильно, сохраняя логику изложения материала, но не носил принципиальный характер при ответе, допускается Отдельные неточности сдаются студенту. «Хорошо» может быть показано студенту, если он не сможет четко и полно ответить на уточняющие и дополнительные вопросы; студент, допустивший ошибки и неточности при ответах на вопросы семинара, показавший, что не умеет логически строить материал ответа и не может сформулировать свою позицию по проблемные вопросы, полное сдается студенту, не показавшему образования. При этом ошибки хотя бы в одной из задач не должны быть радикальными; студент не отвечает на вопросы семинара; дает неправильные ответы на все вопросы с конкретными ошибками; если не можете ответить на дополнительные и уточняющие вопросы Критерии оценки практического задания (работы). студент глубоко владеет учебным материалом по теме практической работы, демонстрирует владение взаимосвязью основных понятий, используемых в работы, и способен ответить на все уточняющие и дополнительные вопросы. Студент демонстрирует свои знания теоретического и практического материала по теме практической работы, определяет взаимосвязь между показателями отчета, дает правильный алгоритм решения, определяет межпредметные связи согласно условиям задачи. студент знает учебный материал, усвоил основную литературу и может полностью ответить на все дополнительные и уточняющие вопросы. Студент демонстрирует знание теоретического и практического материала по теме практической работы, допускает небольшие неточности в решении задач, не до конца понимает межпредметные связи при выборе правильного алгоритма решения задачи. студент усвоил общий материал практической работы и не ответил на все уточняющие и дополнительные вопросы. Учащийся испытывает трудности с правильной оценкой предложенного задания, дает неполный ответ, требующий наводящих вопросов учителя, если в наводящих вопросах учителя не удается выбрать алгоритм решения задачи. студент имеет значительные пробелы в знаниях основного учебного материала практической работы, не полностью раскрывает содержание вопросов, не может ответить уточняющие и дополнительные вопросы. Когда обучающийся неправильно оценивает событие, не выбирает правильный алгоритм действий. Развернутый ответ обучающегося должен быть связным, логически последовательным по заданной теме, должен демонстрировать его умение применять определения и правила в реальных ситуациях. Показатели оценки: 1) полнота и правильность ответа; 2) степень понимания, понимания того, что изучается; 3) лингвистическая формализация ответа. студент не отвечает на вопросы семинара; дает неправильные ответы на все вопросы с конкретными ошибками; если не можете ответить на дополнительные и уточняющие вопросы
Тест тапсырмаларын бағалау критерийлері: тест сұрақтарына дұрыс жауап берген студенттер тест сұрақтарының жалпы санының -100-90% алады; студенты с правильным количеством ответов на 89-75 % от общего количества заданных вопросов теста студенты с правильным количеством ответов на вопросы теста получают 74-50% от общего объема заданных вопросов теста; менее 50 % от общего количества заданных тестовых вопросов получены обучающимися с правильным количеством ответов на тестовые вопросы
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Экономика ғылымының пәні мен әдісі
  • Қоғамдық өндіріс негіздері
  • Нарықтық экономиканың негіздері
  • Кәсіпкерлік қызмет, оның негізгі түрлері және формалары
  • Кәсіпорынның табысы және шығыстары
  • Ұлттық экономика жүйе ретінде
  • Макроэкономикалық тұрақсыздық
  • Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар
  • Негізгі ұғымдар құқық туралы
  • Негіздері Конституциялық Республика құқықтары Қазақстан
  • Азаматтық құқық негіздері
  • Еңбек негіздері және отбасы құқығы Қазақстан Республикасының Еңбек құқығының түсінігі, пәні, әдісі, жүйесі және көздері
  • Әкімшілік жауапкершілік: ұғымы, жазалау түрлері және тарту тәртібі
  • Қылмыстық негіздері Республика құқықтары Қазақстан
  • Іс жүргізу құқығы Қазақстан Республикасының Іс жүргізу құқығының конституциялық негізі
Негізгі әдебиет
  • 1. Журавлева Г.П., Экономическая теория. Микроэкономика. - М.: ИНФРА-М, 2017г, 440с
  • 2. Маховикова Г.А. Микроэкономика: учебник и практикум для прикладного бакалавриата / Г.А.Маховикова. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Издательство Юрайт, 2015. - 281 с.
  • 3. Лукманова, И.Г. Микроэкономика: Учебник для бакалавров / И.Г. Лукманова, Е.В. Нежникова, М.В. Чаруева и др. - М.: АСВ, 2013. - 292 c.
  • 4. Чеканский, А.Н. Микроэкономика. Промежуточный уровень: Учебник / А.Н. Чеканский, Н.Л. Фролова. - М.: Проспект, 2016. - 688 c.
  • 5. Гусейнов, Р.М. Макроэкономика: Учебное пособие для бакалавров / Р.М. Гусейнов, В.А. Семенихина. - М.: Омега-Л, 2014. - 254 c.
  • 6. Вымятнина, Ю.В. Макроэкономика в 2 ч. часть 2: Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / Ю.В. Вымятнина, К.Ю. Борисов, М.А. Пахнин. - Люберцы: Юрайт, 2016. - 198 c.
  • 7. Абрамс Р. Бизнес-план на 100%.Стратегия и тактика эффективного бизнеса / Р. Абрамс. — М.: Альпина Паблишер, 2019. — 486 c. Баринов В.А. Бизнес-планирование: Учебное пособие / В.А. Баринов. — М.: Форум, 2018. — 144 c.
  • Конституция Республики Казахстан (принята на республиканском референдуме 30 августа 1995 года) (с изменениями и дополнениями по состоянию на 19.09.2022 г.)
  • Конституционный закон Республики Казахстан от 26 декабря 1995 года № 2733 «О Президенте Республики Казахстан» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 01.01.2023 г.)
  • Конституционный закон Республики Казахстан от 18 декабря 1995 года № 2688 «О Правительстве Республики Казахстан» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 01.05.2023 г.)
  • Закон Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148-II «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 16.05.2023 г.)
  • Закон Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года № 480-V «О правовых актах» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 01.05.2023 г.)
  • Гражданский кодекс Республики Казахстан (Общая часть), принят Верховным Советом Республики Казахстан 27 декабря 1994 года (с изменениями и дополнениями по состоянию на 07.03.2023 г.)
  • Трудовой кодекс Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года № 414-V (с изменениями и дополнениями по состоянию на 01.05.2023 г.)
  • Кодекс Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года № 518-IV «О браке (супружестве) и семье» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 01.05.2023 г.)
  • Кодекс Республики Казахстан об административных правонарушениях от 5 июля 2014 года № 235-V (с изменениями и дополнениями по состоянию на 16.05.2023 г.)
  • Уголовный кодекс Республики Казахстан от 3 июля 2014 года № 226-V (с изменениями и дополнениями по состоянию на 26.03.2023 г.)
  • 34(47+57)(075.8) К 891 Кузнецова, Наталья Владимировна. Гражданское право : Учеб. пособие в схемах / Н.В.Кузнецова. - М. : Право и закон XXI, 2004. - 127 c. - ISBN 5-9612-0004-3 : 422.16 т. ГРНТИ 10.27 УДК 347.4(075.8)
  • 347(075.8) И 73 Интеллектуальная собственность : краткий учебный курс / Под ред. Н.М.Коршунова. - М. : Норма, 2005. - 295 c. - (Краткие учебные курсы юридических наук). - ISBN 5-89123-848-9 : 792.75 т., 550.00т. т., 982.80т. т. ГРНТИ 10.35.61 УДК 347.77/.78(075.8)
  • Уголовно-процессуальное право (Уголовный процесс): Учебник для вузов / Под ред. проф. Э.К. Кутуева; науч. ред. и вступительное слово проф. В.П. Сальникова; 2-е изд., перераб. и доп. – СПб.: Санкт-Петербургский ун-т МВД России; Фонд «Университет», 2019. – 583 с. – (Серия: «Учебники для вузов, специальная литература»).
  • Гражданский процесс: Практикум: Учебное пособие / Под ред. проф. В.В. Яркова, доц. А.Г. Плешанова; Урал. гос. юрид. ун-т. – 5-е изд., перераб. и доп. – М.: Статут, 2017.
  • Аубакирова Н.А. А93 Основы права: Учебно-методическое пособие.- Костанай: КРУ им.А.Байтурсынова, 2020.- 92с.
Қосымша әдебиеттер
  • Киреев, А.П. Международная Микроэкономика: Учебник / А.П. Киреев. - М.: МО, 2013. - 72 c.
  • Алиев В.С. Бизнес-планирование с использованием программы Project Expert (полный курс): Учебное пособие / В.С. Алиев, Д.В. Чистов. — М.: Инфра-М, 2018. — 64 c.
  • Мэнкью, Н. Макроэкономика. / Н. Мэнкью. - СПб.: Питер, 2013. - 560 c.