Стратегиялық менеджмент

Жасарова Риза Амангельдиновна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән стратегиялық басқару теориясы мен практикасының мазмұнын ашады. Пәнді оқу барысында білім алушы Стратегиялық жоспарлау негіздерін үйренеді, корпоративтік стратегияны құру, жетілдіру және экономикалық негіздеу дағдыларына ие болады, нақты бизнес-бірлік деңгейінде Стратегиялық менеджмент құралдарын практикада қолдана алатын болады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Менеджмент негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты – теориялық негіздерді, түсініктерді және категорияларды осы заманғы нарыққа сай күйінде стратегиялық менеджменттік тәжірибені қалыптастыру.
Міндет
  • Пәннің міндеті – стратегиялық менеджменттің негізгі түсініктерін меңгеру, жеке тұлғаның ұйымда өзін ұстаудың, оның өзге адамдармен қарым қатынасының теориясы, тиімді менеджердің әлеуметтік-экономикалық қатынастардағы ролі, ұйымдағы басшылықтың мағынасын ашу, жұмысшылар тәжірибесінде кездесетін арнайы жағдайлардың шешімін табу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білім алушылар білуге тиіс: стратегиялық жоспарлауды жетілдіру мақсатын және міндеттерін; басқару шешімдерін қабылдауға даярлау мақсатында компанияның қызметтік стратегияларының арасында өзарақатынасты таладудағы әдіс – тәсілдерді үйрету.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - басқару шешімдерін қабылдауға даярлау мақсатында компанияның қызметтік стратегияларының арасында өзарақатынасты таладудағы әдіс – тәсілдерді талдау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - кәсіпорында дағдарысқа қарсы стратегияларды орындауға қатысты стратегиялық мақсаттар мен практикалық міндеттерді қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Пәнді үйрену барысында, алынған білім, білік, дағды, икем, машық лайықты мамандық бойынша қорытынды мемлекеттік аттестацияға дайындалу үшін және диплом жұмысын орындау барысында қажет болып саналады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Стратегиялық менеджменттің негізгі тұжырымдамаларымен таныстыру, нақты экономикалық секторда жұмыс істеген кезде қажет болатын стратегиялық анализдің тәжірибелік машықтарын қалыптастыру.
Оқыту әдістері

При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); - построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий; - информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность магистрантов в процессе обучения); - решение учебных задач

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • ТЕМА 1
  • Тема 1
  • Тема 3
  • Тема 4
  • Тема 5
  • Тема 6
  • Тема 7
  • Тема 8
  • Тема 9
  • Тема 10
  • Тема 11
  • Тема 12
  • Тема 13 Роль культуры в реализации стратегии организации
  • Тема 14
  • Тема 15
Негізгі әдебиет
  • 1 Ансофф И. Стратегическое управление. - М.: Прогресс, 2007. 2 Белошапка В.А., Загорий Г.В. Стратегическое управление. Принципы и международная практика.- К.: Абсолют-В.- 2008.- 351с. 3 Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник.- 2-е изд., перераб. И доп.-М.: Гардарика, 2008.- 296с. 4 Маркова В.Д., Кузнецова С.А. Стратегический менеджмент: Курс лекций.- М.: ИНФРА-М; Новосибирск: Сибирское соглашение, 2009.- 288с. 5 Попов С.А. Стратегическое управление: 17-модульная программа для менеджеров «Управление развитием организации». Модуль 4.-М.: «ИНФРА», 2009.- 344с. 6 Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов /Пер. с англ. Под. Ред. Л.Г.Зайцева, М.И.Соколовой.- М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2008.- 576с. 7 Фахутдинов Р. Стратегический менеджмент. М.: 2011. 8 Стратегиялық менеджмент негіздері. Бәсекелік артықшылыққа ұмтылу [Текст] : оқу құралы / Джон Э. Гэмбл, Маргарет А. Питереф, Артур А. Томпсон. - 5 басылым. - Алматы : Ұлттық аударма бюросы, 2019. - 536 б.