Экономикалық теория
Сипаттама: Экономикалық теория тұтас ғылым кешенінің әдіснамалық негізі болып табылады: салалық (өнеркәсіп, сауда, құрылыс және т.б. экономикасы); функционалдық (қаржы, кредит, маркетинг, менеджмент және т. б.); салааралық және т. б. Құрылымдық экономикалық теория экономика қызметінің іргелі мәселелерін, қоғамның әлеуметтік экономикалық дамуының эволюциясын, ұлттық экономика деңгейінде ұдайы өндіріс заңдылықтарын қамтиды.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- География. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Экономикалық жүйенің даму заңдылықтарын қарастыру. Экономикалық категориялармен заңдарды оқып үйрену. Нарықтық қатынастардың заңдылықтарын танып білу.
Міндет
- Экономиканың не екенін ұғып білу. Негізгі экономикалық категориялар мен түсініктерді үйрену. Болашақ мамандықтардың экономикалық сауаттылығын арттыру және олардың болашақта шаруашылық басқарудағы білімін көтеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Негізгі экономикалық категориялар мен заңдарды біледі. Экономикалық ілімнің үлгілерін біліп түсінеді. Мемлекеттің экономикалық саясатын түсінеді.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Өзінің еңбек жасау процестерінде экономикалық ұғымдар мен заңдарды пайдаланады. Экономикалық әдістерді қолданады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Экономикалық терминдерді дұрыс орнымен пайдалану және өзінің көзқарасын дұрыс жеткізу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Ұжымда бір-бірімен қатынас жолын дұрыс жүргізу ерекшелігі және өз ортасында жақсы тіл табысу мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Өзінің көзқарасын дәлелдеу, өздігінен экономикалық ақпараттарды дұрыс пайдалану.
Оқыту әдістері
1 оқу-зерттеу қызметінің технологиясы; 2 коммуникативтік технологиялар (дискуссия, пресс-конференция, ми шабуылы, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді формалар мен әдістер)); 3 ақпараттық-коммуникациялық (соның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | 2,3 -ші тақырып бойынша тапсырмалар | 0-100 |
4-ші тақырып бойынша тапсырма | ||
6-шы тақырып бойынша тапсырма | ||
7-ші тақырып бойынша тапсырма | ||
8-ші тақырып бойынша тапсырма | ||
11-шы тақырып бойынша тапсырмалар | ||
12-ші тақырып бойынша тапсырмалар | ||
2 рейтинг | Рубеждік бақылау 1 | 0-100 |
9-шы тақырып бойынша тапсырма | ||
10-ші тақырып бойынша тапсырмалар | ||
13-ші тақырып бойынша тапсырмалар | ||
14-ші тақырып бойынша тапсырмалар | ||
Рубеждік бақылау 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Семинар моделі бойынша сабақтарды бағалау критерийлері: | семинар сұрақтарына толық және дұрыс жауап берген, логикалық құрылымдалған және материалды ұсынған студент. Бұл жағдайда студент арнайы әдебиеттерді білуі керек. Өте жақсы баға алу үшін тиісті саладағы проблемалық мәселелерді анықтау, оларды талдау және шешу жолдарын ұсыну, қосымша сұрақтарға нақтылау және толық жауап беру қабілетін көрсету керек; | студент семинардың сұрақтарына Материалды ұсыну логикасын сақтай отырып, дұрыс жауап берді, бірақ жауап беру кезінде принципті емес, студентке жеке дәлсіздіктерге жол беріледі. Егер студент нақтылау және қосымша сұрақтарға нақты және толық жауап бере алмаса," жақсы " көрсетілуі мүмкін; | семинар сұрақтарына жауап беру кезінде қателіктер мен дәлсіздіктер жіберген, жауап материалын логикалық түрде құра алмайтындығын және проблемалық мәселелер бойынша өз ұстанымын тұжырымдай алмайтындығын көрсеткен студент толық білім бермеген студентке тапсырылады. Бұл жағдайда міндеттердің кем дегенде біріндегі қателіктер түбегейлі болмауы керек; | студент семинар сұрақтарына жауап бермейді; нақты қателіктері бар барлық сұрақтарға қате жауаптар береді; Егер сіз қосымша және нақтылау сұрақтарына жауап бере алмасаңыз |
Практикалық тапсырманы (жұмысты) бағалау критерийлері. | студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша оқу материалын терең біледі, жұмыста қолданылатын негізгі ұғымдардың өзара байланысын көрсетеді және барлық нақтылайтын және қосымша сұрақтарға жауап бере алады. Студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша теориялық және практикалық материал туралы білімдерін көрсетеді, есеп көрсеткіштері арасындағы байланысты анықтайды, дұрыс шешім алгоритмін береді, есептің шарттарына сәйкес пәнаралық байланыстарды анықтайды. | студент оқу материалын біледі, негізгі әдебиеттерді үйренді және барлық қосымша және нақтылау сұрақтарына толық жауап бере алады. Студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша теориялық және практикалық материалды білетіндігін көрсетеді, есептерді шешуде кішігірім дәлсіздіктерге жол береді, есепті шешудің дұрыс алгоритмін таңдағанда пәнаралық байланыстарды толық түсінбейді. | студент практикалық жұмыстың жалпы материалын игерді және барлық нақтылайтын және қосымша сұрақтарға жауап бермеді. Студент ұсынылған тапсырманы дұрыс бағалауда қиындықтарға тап болады, егер мұғалімнің жетекші сұрақтарында мәселені шешу алгоритмін таңдау мүмкін болмаса, мұғалімнің жетекші сұрақтарын талап ететін толық емес жауап береді. | студенттің практикалық жұмыстың негізгі оқу материалын білуде елеулі олқылықтары бар, сұрақтардың мазмұнын толық ашпайды, нақтылайтын және қосымша сұрақтарға жауап бере алмайды. Оқушы оқиғаны дұрыс бағаламаса, дұрыс әрекет алгоритмін таңдамайды. Білім алушының кеңейтілген жауабы берілген тақырып бойынша үйлесімді, логикалық тұрғыдан дәйекті болуы керек, оның нақты жағдайларда анықтамалар мен ережелерді қолдану қабілетін көрсетуі керек. Бағалау көрсеткіштері: 1) жауаптың толықтығы мен дұрыстығы; 2) не зерттеліп жатқанын түсіну, түсіну дәрежесі; 3) жауапты лингвистикалық ресімдеу. |
Ауызша сұраудың бағалау критерийлері (талқылау): | - студент материалды толық түсіндіреді (сұраққа жауап береді), негізгі ұғымдарды дұрыс анықтайды; материалды түсінуді анықтайды, өз пікірін негіздей алады, білімді іс жүзінде қолдана алады, оқулықтан ғана емес, сонымен бірге өздігінен құрастырылған қажетті мысалдар келтіре алады; егер ол материалды әдеби тілдің нормалары тұрғысынан дәйекті және дұрыс жеткізе алса | студент "өте жақсы" типтегі талаптарға жауап береді, бірақ ол түзететін 1-2 қатесі бар және баяндаудың реттілігі мен тілдік дизайнында 1-2 ақауға жол беріледі | - студент осы тақырыптың негізгі ережелерін біледі және түсінеді, бірақ материалды толық көрсетпейді және ұғымдарды анықтауда немесе ережелерді тұжырымдауда дәлсіздіктерге жол бермейді; өз пікірлерін негіздеу және өз мысалдарын келтіру үшін жеткілікті терең және сенімді білмейді; материалды сәйкессіз сипаттайды (F; 0; 0-49%) және лингвистикалық формализацияда қателіктер жібереді | студент тиісті сұрақтың көп бөлігін білмейді," қанағаттанарлықсыз", анықтамалар мен ережелерді тұжырымдауда қателіктер жібереді, олардың мағынасын бұрмалайды, материалды ретсіз және дұрыс емес түрде баяндайды. |
Тест тапсырмаларын бағалау критерийлері: | тест сұрақтарына дұрыс жауап берген студент тест сұрақтарының жалпы санынан -100 – 90% алады; - "өте жақсы" (90-100%) студентке қойылады, егер: презентация түпнұсқа жұмыстың тақырыбына сәйкес келсе; тақырыптық слайдпен (тақырып, мақсаттар, жоспар және т. б.) безендірілген; тұжырымдалған тақырып нақты баяндалған және құрылымдалған; графикалық слайдтар қолданылған болса тақырыпқа сәйкес келетін суреттер (фотосуреттер, суреттер және т.б.); егер стиль, түс, схема сақталса, анимация, дыбыс қолданылады; егер жұмыс көрсетілген мерзімде өңделсе және тапсырылса. | берілген тест сұрақтарының жалпы санының 89-75% - на дұрыс жауаптар саны бар студенттер; | тест сұрақтарына жауаптардың дұрыс саны бар студенттер тест сұрақтарының жалпы көлемінің 74-50% алады; | берілген тест сұрақтарының жалпы санының 50% - дан азын білім алушылар тест сұрақтарына жауаптардың дұрыс санымен алды. |
Аралық кешенді тестілеуде пәндік құзыреттіліктерді меңгеру деңгейін бағалау критерийлері: | студент тест тапсырмасын толық көлемде орындады, оқыған оқу материалы аясында тамаша білім мен дағдыларды көрсетті, бақылау жұмысы ұқыпты орындалды. және белгіленген талаптарға сәйкес. | студент тест тапсырмасын толығымен орындады, жақсы білім мен дағдыларды көрсетті, бірақ ұсынылған шешімнің оңтайлылығын негіздей алмады, тест жұмысын жобалауда кемшіліктер бар | студент тест тапсырмасын толығымен орындады, бірақ айтарлықтай қателіктер жіберді, нәтижелерді дұрыс түсіндіре алмады, тест сапасы жеткіліксіз. | студент елеулі дәлсіздіктерге жол берді, бақылау жұмысының сапасы жеткіліксіз. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Экономикалық теорияны зерттеу пәні мен әдістері
- Қоғамдық өндіріс негіздері
- Қоғамдық шаруашылық нысандары
- Меншік қатынастары және олардың экономикадағы рөлі
- Нарық экономикалық қатынастар жүйесі ретінде
- Капитал: мәні мен формалары
- Еңбек және капитал нарығы
- Жер ренті және кәсіпкердің табысы
- Ұлттық экономика жүйе ретінде
- Экономика дамуының циклділігі
- Жұмыссыздық және оның түрлері
- Инфляция және оның түрлері
- Ақша-кредит және қаржы жүйелері
- Экономикалық өсу
- Әлемдік экономика
Негізгі әдебиет
- 1 Абишев А. Экономикалық теория: Оқулық// Алматы: Экономика. 2016 ж 2 Курс экономической теории: учебник 6-ое издание. Под общ. ред. проф. М.Н. Чепурина и проф. Е.А. Киселевой. - Киров: "АСА", 2016. 3 Курс экономической теории. Общие основы экономической теории, микроэкономика, макроэкономика, переходная экономика: Учебное пособие, 2015. 4 Политическая экономия: Учебно-методическое пособие для преподавателей. Под ред. Сидоровича А.В. М.: Изд-во МГУ, 2013. 5 Теоретическая экономика. Политэкономия: Учебник для вузов /Под ред. Г.П. Журавлевой и Н.Н. Мильчаковой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2014. 6 Экономическая теория: Учебник//Под общей ред. Абишева А.А., проф. Колесова Н.Д,, Алматы: Экономика. 2015г. 7 Экономическая теория: Практикум// Н.И. Базылев, М.н, Базылева, А.В. Бондарь и др. Под ред. Н.И.Базылева, Л. Воробьевой. 2-издание; _Мн.: БГЭУ, 2015. 8 Экономическ1. Басовская Е.Н., Экономическая теория. Учебное пособие.- М.: ИНФРА-М, 2017г, 375с. 9 Баликоев В.З., Общая экономическая теория. Учебник. - М.: : ИНФРА-М, 2017г, 528с.
Қосымша әдебиеттер
- 1. IPS SMART http://www.iprbooksshop.ru 2. ScienceDirect - http://wwwsciensedirect.com 3. EBSCO Discovery Service (EDS)- http://search.ebscohost.com 4. http://stat.gov.kz/