Кәсіпорын экономикасы

Сорокина Людмила Ивановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Кәсіпорын экономикасын білу мамандардың құзыреттілігінің негізі, олардың кәсіпорынның экономикалық даму бағытын анықтай алуы. Бәсекелестік нарықтық ортадағы кәсіпорындардың қызметі, шектеулі ресурстар жағдайында тиімді шешімдерді әзірлеу және қабылдау процестері зерттеледі. Студенттер негізгі және айналым капиталы, адам ресурстары, еңбекақы жүйесі, өзіндік құн, қаржылық нәтиже және инвестицияны бағалау туралы білім алады.

Кредиттер саны: 4

Пререквизиты:

  • Экономикалық теория

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 60
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Нарықтық экономика жағдайындағы кәсіпорынның экономикасын басқару саласында қолданбалы білім алу, сонымен қатар өндіріс тиімділігін арттыру мақсатында теориялық білімдерін практикалық қызметте өз бетінше пайдалану дағдыларын алу.
Міндет
  • Кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында резервтерді анықтау әдістерін, экономикалық мәселелерді шешудің оңтайлы жолдарын білу; кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметінің тиімділігін есептеудің көрсеткіштер жүйесі мен әдістерін қолдана білу, кәсіпорын ресурстарын тиімді пайдалана білу, өндірісті дамытуға инвестицияларды негіздей білу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Кәсіпорынның өндірістік ресурстарын, өзіндік құнның қалыптасу процесін, өндірісті дамытуға инвестициялық салымдарды бағалаудың халықаралық көрсеткіштері жүйесін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Кәсіпорынның қызметінің тиімділігін арттыру үшін ресурстарды ұтымды пайдалана білу, сонымен қатар инвестициялық инвестициялардың экономикалық тиімділігін есептей білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Кәсіпорынның өндірістік қызметінің экономикалық категориялары бойынша кәсіби білімі болуы.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Кәсіпорынның шаруашылық қызметі туралы ақпаратты қоғаммен байланыс үшін пайдалану, өндіріс құралдарын басқаруда сауатты болу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Арнайы білім беруді әдістемелік және ғылыми негізде жетілдіру, кәсіби қабілеттілік деңгейін жүйелі түрде көтеру.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді: - проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиялары; - оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің технологиялары; - коммуникациялық технологиялар (пікірталас, пресс-конференция, миға шабуыл, білім беру дебаттары және басқа да белсенді әдістер мен формалар).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Устный опрос 0-100
On-line course. Реализация теоретического материала при принятии экономического решения
Решение задач
Контрольная работа
2  рейтинг Устный опрос 0-100
Реализация теоретического материала при принятии экономического решения
Решение задач
Контрольная работа
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Письменный экзамен состоит из 3 вопросов: 2 теоретических вопроса (60 мин) и одна практическая задача (40 мин). Продолжительность экзамена 1 час 40 мин. Экзаменационный материал состоит 60% теоретического материала 40% практического материала Студент сдал модуль, если итоговая оценка выше 50%. Теоретическое содержание курса освоено полностью, без пробелов необходимые практические навыки работы с освоенным материалом сформированы, все предусмотренные программой обучения учебные задания выполнены, качество их выполнения оценено числом баллов, близким к максимальному. Теоретическое содержание курса освоено полностью, без пробелов, некоторые практические навыки работы с освоенным материалом сформированы недостаточно, все предусмотренные программой обучения учебные задания выполнены, качество выполнения ни одного из них не оценено минимальным числом баллов, некоторые виды заданий выполнены с ошибками. Теоретическое содержание курса освоено частично, но пробелы не носят существенного характера, необходимые практические навыки работы с освоенным материалом в основном сформированы, большинство предусмотренных программой обучения учебных заданий выполнено, некоторые из выполненных заданий, возможно, содержат ошибки Теоретическое содержание курса не освоено, необходимые практические навыки работы не сформированы, выполненные учебные задания содержат грубые ошибки, дополнительная самостоятельная работа над материалом курса не приведет к существенному повышению качества выполнения учебных заданий.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Предприятие как объект хозяйствования, основное звено экономической системы
  • Основной капитал предприятия
  • Методы оценки основных средств (основного капитала) предприятия в Республике Казахстан
  • Оборотный капитал предприятия
  • Основные направления улучшения использования оборотных средств (оборотного капитала) предприятия
  • Трудовые ресурсы предприятия
  • Производительность труда: сущность, роль в развитии предприятия, методы ее измерения
  • Оплата труда на предприятии
  • Инвестиционная деятельность предприятия: инвестиционная активность и привлекательность предприятия - методика оценки
  • Инновационная деятельность предприятия: инновационная деятельность предприятия - сущность, задачи и управление нововведениями
  • Издержки производства и реализации продукции
  • Казахстанская практика формирования затрат предприятий на производство и реализацию продукции
  • Планирование производственной деятельности предприятия
  • Конкурентоспособность продукции и предприятия
  • Финансовые результаты деятельности предприятии
Негізгі әдебиет
  • Қуатова Д.Я. Кәсіпорын экономикасы: Оқулық. – Алматы: Экономика, 2018 ж.
  • Қуатова Д.Я. Кәсіпорын экономикасы: практикалық курс: Оқулық. - Алматы: ЖШС РПИК «Дәуір», 2017 ж.
  • Окаев Қ.О., Дюкова Е.Л. Нарық жағдайындағы өнеркәсіптік кәсіпорынның экономикасы. – Алматы: Экономика, 2018 ж.
  • Сейтқазиева А.М., Бекназарова А.Т. Кәсіпорын экономикасы және кәсіпкерлік: Оқу құралы / Алматы: Тұран университеті, 2018 ж.
  • Сейтқазиева А.М. және т.б.Кәсіпорынның инвестициялық қызметі: Оқу құралы / А.М. Сейітқазиев, А.Б. Байқадамова, Ж.И. Сариев. – Алматы: Экономика, 2018 ж
  • Прикина Л.В. Кәсіпорын экономикасы. - М.: БІРЛІК-ДАНА, 2019 ж.
  • Грузинов В.П. Кәсіпорын экономикасы: Жоғары мектептерге арналған оқулық. - М.: ЮНИТИ, 2018 ж.
  • Чалдаева Л.А. Кәсіпорын экономикасы: оқу құралы / Л.А. Чалдаева. Мәскеу: Юрайт, 2018 ж.
  • Адамов В.Е. Фирмалардың экономикасы және статистикасы. - М.: Қаржы және статистика, 2019 ж.
  • Грибов В.Д., Грузинов В.П. Кәсіпорын экономикасы: Оқулық. – М.: Қаржы және статистика, 2018 ж.
  • Сергеев И.В. Кәсіпорын экономикасы: Оқулық. - М.Қаржы және статистика, 2018 ж.
  • Кәсіпорын экономикасы: Оқулық / Ред. О.И. Волкова - М.: ИНФРА, 2018 ж.
  • Кәсіпорын экономикасы: Жоғары мектептерге арналған оқулық / Ред. В.Я. Горфинкель, В.А. Швандар. - М.: БІРЛІК-ДАНА, 2017 ж.
  • Кәсіпорын экономикасы: Оқулық / Ред. А.Е. Карлика, М.Л. Шуххальтер. - М.: INFRA-M, 2017 ж.
Қосымша әдебиеттер
  • Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі (жалпы бөлім).
  • Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі.
  • «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)» Қазақстан Республикасының Кодексі.
  • Гранатуров В.М. Экономикалық тәуекел: мәні, өзгерту әдістері, төмендету жолдары: Оқулық. – М.: Бизнес және қызмет көрсету, 2017 ж.
  • ГГрузинов В.П. Кәсіпорын және кәсіпкерлік экономикасы. – М.: СОФИТ, 2017 ж.
  • Кейлер В.А. Кәсіпорын экономикасы: дәрістер курсы. Мәскеу: INFRA-M; Новосибирск: NGAEiU, 2018 ж.
  • Ковалев В.В. Қаржылық талдау бойынша тапсырмалар жинағы. - М.: Қаржы және статистика, 2017 ж.
  • Ковалев В.В. Қаржылық талдау: Ақшаны басқару. Инвестицияларды таңдау. Есепті талдау. - М.: Қаржы және статистика, 2017 ж.
  • Раицкий Қ.А. Кәсіпорын экономикасы: Жоғары мектептерге арналған оқулық. – М.: Хабарлаңыз. «Маркетинг» енгізу орталығы, 2018 ж.
  • Райзберг Б.А., Фатхутдинов Р.А. Экономикалық менеджмент: Оқу құралы. М.: «Intel-sintez» бизнес мектебі, 2018 ж.
  • Тренев Н.Н. Кәсіпорын және оның құрылымы: Диагностика. Бақылау. Жақсарту: ЖОО-ға арналған оқулық. М.: АЛДЫНДА, 2018 ж.