Инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалау

Варавин Евгений Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Инвестициялық қызметтің тиімділігін бағалау қолданылатын тәсілдер мен әдістердің спектрі бойынша жеке, өте бай, инвестициялық талдаудан әлдеқайда асып түсетін экономикалық білім саласы болып табылады. Пән белгісіздік пен жоғары тәуекелдер жағдайында инвестициялық жобаларды іске асырудың орындылығын негіздеу тәртібін, олардың тиімділігін талдау әдістерін, оларды қаржыландыру көздері мен әдістерін таңдау тәсілдерін зерттейді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Қаржыға кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Студенттердің кәсіпорынның инвестициялық қызметі , аталған сферада басқарушылық шешімдер қабылдауы, сонымен қатар инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалау және жобалау бойынша, қаржыландыру тәсілдерін таңдауда тәжірибелік дағдылар алу, аумағында кешенді экономикалық білім алулары.
Міндет
  • студенттердің барлық инвестициялық - қаржылық категориялар мен ұғымдар туралы теориялық дайындығын қамтамасыз ету, оларға әлеуметтік-экономикалық мазмұны мен мәнін түсіндіру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • кәсіпорынның инвестициялық қызметінің негізгі категорияларын; кәсіпорынның инвестициялық қызметін тұрақтандырушы заңды және нормативтік актілерді; «инвестициялық жоба» ұғымын және инвестициялық жобаның өмірлік цикілінің мазмұнын; инвестицияны экономикалық бағалау әдістерінің мазмұнын білулері керек.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1. Тиімді экономикалық жобаны таңдау бойынша шешімдер қабылдай білуі. 2. инвестициялық жоба құра білуі немесе оны жасауда қатысуы. 3. инвестициялар тиімділігінің бағасы үшін ақпараттық және компьютерлік техникаларды қолдануы. .
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Арнайы экономикалық терминдерді, кәсіпорынның инвестициялық қызметінің тәуекелін талдау әдістемесін, инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалау әдістемесін меңгерулері керек. Белгісіздік жағдайында шешімдерді қабылдауға қабілеттілігі және оған деген жауапкершлік.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Методологиялық принциптерді талдау тәсілдерін қолданумен инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалауды жүргізу; бизнесті жүргізу тиімділігін бағалау үшін , сонымен қатар басқару шешімдерін қолдану мақсатында талдау нәтижесін қолдану туралы объективті аналитикалық қорытындылар.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - академиялық адалдық ережелерін қатаң сақтау; - сабаққа кешікпеу; - сабақтан қалмаңыз (ауруға байланысты келмеген жағдайда - дәрігердің анықтамасын ұсыну); - сыныптағы киім үлгісі - іскерлік; - үй тапсырмасын дербес және уақытында орындауға; - студенттерге, оқытушыларға және университет қызметкерлеріне төзімді, ашық және мейірімді болыңыз; - командалық жұмысты ынталандыру және пікірталастарға қатысу; - уақытында және міндетті болу (кеш келу, жіберіп алу, мінез -құлық, тапсырмаларды кеш тапсыру, емтиханға келмеу); - ШҚТУ студенттерінің академиялық адалдық кодексін сақтау.
Оқыту әдістері

1) проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиялары; Жоба әдісі бойынша оқытуды ұйымдастыру оқытушының алдына барлық білім алушыларды проблемалық жағдайға және әрбір сабаққа тартуды қамтамасыз ету міндетін қояды. Яғни, құрылымдалған және жүйеленген түрде проблемалық жағдайды шешу үшін ақпарат бере отырып, сабақ мазмұнының проблемалық-бағытталған сценарийін құру міндеті. 2) кейстер әдісі (жағдайды талдау); Кейс-технология білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді, шағын топтарда күрделі тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастырады, мамандарға күтпеген жағдайларды талдау қабілеттерін табысты меңгеруге, шешім қабылдау алгоритмдерін өз бетінше әзірлеуге көмектеседі. 3) ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар. Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану оқыту нәтижесіне қол жеткізу мақсатында студент пен оқытушы арасындағы оңтайлы өзара іс-қимылды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. 4) коммуникативтік технологиялар (дискуссия, ми шабуылы қойылған мәселелерді шешу үшін шығармашылық, ұжымдық жұмыс формасы ретінде).

Использование личностно-ориентированного развивающего обучения.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Дәрістер конспектісі 1 0-100
Эссе
1-блоктың есептерін шешу
Тексеру жұмысы
2  рейтинг Дәрістер конспектісі 2 0-100
Эссе
2-блоктың есептерін шешу
Тексеру жұмысы
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Жазбаша емтихан 3 сұрақтан тұрады: 2 теориялық сұрақ (60 мин) және бір практикалық тапсырма (40 мин). Емтиханның ұзақтығы 1 сағат 40 мин. емтихан материалы 60% теориялық материалдан тұрады 40% практикалық материал егер қорытынды баға 50% - дан жоғары болса, Студент модульді тапсырды. Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, бос орындарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын балл санымен бағаланды. Курстың теориялық мазмұны толығымен игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасқан, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалған, олардың ешқайсысының орындалу сапасы минималды балл санымен бағаланбаған, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалған. Курстың теориялық мазмұны ішінара игерілген, бірақ олқылықтар маңызды емес, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары негізінен қалыптасады, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, кейбір орындалған тапсырмаларда қателер болуы мүмкін Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателіктер бар, Курс материалында қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасының айтарлықтай артуына әкелмейді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Инвестициялық жобамен байланысты негізгі ұғымдар
  • Тиімділік ұғымы және оның түрлері
  • Өндірістің экономикалық тиімділігі
  • Басқару шешімінің критерийлері мен тиімділігін өлшеу
  • Инвестициялық тауарлар және оларды бағалау
  • Инвестициялық жоба
  • Инвестициялық жобаның қаржылық көрсеткіштерін қалыптастыру
  • Инвестициялардың өтелу мерзімін есептеу
  • Орташа кірістілік
  • Инвестицияларды экономикалық бағалау
  • Инвестицияларды бағалаудың динамикалық әдістері
  • Қаржыландыру көздері (қаржы құралдары) ақшалай түсімдер мен кірістер: қатынас мәселесі
  • Инвестициялық жобаның бизнес-жоспарын әзірлеудің тұжырымдамалық негіздері
  • Инвестициялық жобаның бизнес-жоспарын әзірлеудің тұжырымдамалық негіздері
  • Инвестициялық жобаның бизнес-жоспарын әзірлеудің тұжырымдамалық негіздері
Негізгі әдебиет
  • Куатова Д.Я. Экономика предприятия: Учебное пособие. - Алматы: Экономика, 2018.
  • Куатова Д.Я. Экономика предприятия: практический курс: Учебное пособие. - Алматы: ТОО PПИК «Дәуір», 2017.
  • Окаев К.О., Дюкова Е.Л. Экономика промышленного предприятия в условиях рынка. - Алматы: Экономика, 2018.
  • Сейтказиева А.М. и др. Инвестиционная деятельность предприятия: Учебное пособие / А.М. Сейтказиева, А.Б. Байкадамова, Ж.И. Сариева. - Алматы: Экономика, 2018.
  • Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік Кодексі (11.02.2024 ж. жағдай бойынша өзгерістер мен толықтырулармен)
  • Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі (11.02.2024 ж. жағдай бойынша өзгерістермен және толықтырулармен)
  • Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі) Қазақстан Республикасының Кодексі (12.02.2024 ж. жағдай бойынша өзгерістер мен толықтырулармен)
  • Вейс, Ю. В. Оценка экономической эффективности инвестиционных проектов : учебно-методическое пособие / Ю. В. Вейс, К. С. Баловнева. — 3-е изд. — Самара : Самарский государственный технический университет, ЭБС АСВ, 2020. — 59 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/111398.html
  • Минько Э.В. Оценка эффективности коммерческих проектов : учебное пособие / Минько Э.В., Завьялов О.В., Минько А.Э.. — Саратов : Ай Пи Эр Медиа, 2017. — 553 c. — ISBN 978-5-4486-0015-9. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/74230.html
  • Кисова А.Е. Оценка эффективности инновационных проектов : учебное пособие / Кисова А.Е.. — Липецк : Липецкий государственный технический университет, ЭБС АСВ, 2021. — 136 c. — ISBN 978-5-00175-090-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/118442.html
  • Сироткин, С. А. Экономическая оценка инвестиционных проектов : учебник для студентов вузов, обучающихся по специальности «Экономика и управление на предприятиях (по отраслям)» / С. А. Сироткин, Н. Р. Кельчевская. — 3-е изд. — Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2023. — 311 c. — ISBN 978-5-238-01944-4. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/141812.html
Қосымша әдебиеттер
  • Турежанов С.У. Инвестиционная деятельность предприятия: Учебное пособие по специальности 5В050600 – Экономика. – Костанай, 2016. – 126 с.
  • Финансирование и управление инвестиционным проектом. Часть 1: учебное пособие/В.Годунов. – Костанай, 2022. – 75 с.
  • Касьяненко, Т. Г. Экономическая оценка инвестиций : учебник и практикум / Т. Г. Касьяненко, Г. А. Маховикова. — Москва : Издательство Юрайт, 2023. — 559 с.