Медиа-жоспарлау негіздері
Сипаттама: Брендтің, өнімнің немесе қызметтің жарнамалық қызметін дамытудың стратегиялық процесі зерттеледі, соның нәтижесінде ең дұрыс байланыс арналары таңдалып алынды, бюджет оңтайландырылды, маркалы байланыс жоспары жасалды; Бұл аудиторияның брендпен байланысын тиімді басқаруға мүмкіндік беретін процесс.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Маркетинг негіздері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер