Бұқаралық коммуникация құралдары
Сипаттама: Жаһандық ақпараттық кеңістік жағдайында тиімді бұқаралық коммуникация құралдарын иелену нарықтың үлесін және бизнестің тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Курстың мәні медиасүйелердің қызмет ету ерекшеліктерін, қазіргі жағдайдағы бұқаралық коммуникациялық үрдістің ерекшелігін және бұқаралық коммуникацияның үш негізгі теориясын оқыту болып табылады: нормативтік, ақпараттық-технологиялық және манипулятивті.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Маркетинг негіздері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер