Деректерді талдаудың статистикалық әдістері
Сипаттама: Оқытылады: іріктеу әдісі, статистикалық қатарлар және олардың графикалық бейнеленуі, статистикалық сипаттамалар, таңдамалы мәліметтер негізінде шешім қабылдау әдістері, сонымен қатар дисперсияны талдау, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Математика 2
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- студенттерді мәліметтерді талдаудың негізгі статистикалық әдістерімен таныстыру, сонымен қатар зерттеулер мен деректерді талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Міндет
- мәліметтерді талдаудың негізгі статистикалық әдістерін зерттеу;
- деректерді талдаудың және нәтижелерді интерпретациялаудың практикалық әдістерін меңгеру;
- статистикалық деректерді талдау үшін бағдарламалық құралдарды (Microsoft Excel) пайдалану дағдыларын дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- деректерді талдаудың әр түрлі статистикалық әдістерін білетінін көрсету, жүргізілген зерттеулер барысында алынған нәтижелерді түсіндіру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- практикалық тапсырмаларды шешу үшін білімін пайдалану, зерттеу жүргізу, деректерді талдау үшін қолданбалы бағдарламаларды қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- қойылған міндеттерді өз бетінше шешу, талдау, қорытынды жасау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- топтық жұмыс істеуге қажетті коммуникациялық қабілеттерді дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- кәсіби қызметте қажетті жаңа білімді игере алады және деректерді талдау саласында жетілдіре алады.
Оқыту әдістері
проблемалық және жобалық-бағдарланған оқыту технологиялары;
ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялары.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Зертханалық жұмыс 1 | 0-100 |
Зертханалық жұмыс 2 | ||
Зертханалық жұмыс 3 | ||
Аралық тест 1 | ||
2 рейтинг | Зертханалық жұмыс 4 | 0-100 |
Зертханалық жұмыс 5 | ||
Зертханалық жұмыс 6 | ||
Аралық тест 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бақылау сұрақтары бойынша әңгімелесу | теориялық білімді көрсетеді, сөйлеуді еркін меңгереді, терминологияны қолданады, нақтылау сұрақтарына жауап береді | теориялық білімді көрсетеді, сөйлеуді еркін меңгереді, терминологияны қолданады, жауап беру кезінде елеусіз қателіктер жібереді | ол таяз теориялық білімді көрсетеді, сөйлеуді еркін меңгермейді, терминологияда шатастырады, өздігінен түзете алмайтын қателіктер жібереді | теориялық білім жоқ, терминологияны білмейді, өрескел қателіктер жібереді |
Зертханалық жұмыстарды орындау | зертханалық жұмысты толық көлемде және талаптарға сәйкес орындады, оқытушы жұмыстарды орындауға байланысты барлық сұрақтарға жауап береді | жұмысты толығымен аяқтады, бірақ қатемен немесе кемшіліктермен, оны өзі немесе мұғалімнің ұсыныстары арқылы түзете алады | жұмыстың 50% - дан астамын орындады, бірақ барлық зертханалық жұмыстың мәнін түсінеді. Орындалған жұмысқа байланысты оқытушының сұрақтарына жауап береді | жұмысты толық орындамады, мұғалімнің сұрақтарына жауап беру қиынға соғады, көптеген қателіктер мен кемшіліктер жіберілді |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Деректерді талдаудың статистикалық әдістеріне кіріспе
- Таңдамалы әдіс
- Статистикалық сипаттамалар
- Статистикалық гипотезаларды тексеру
- Дисперсиялық талдау
- Корреляциялық талдау
- Регрессиялық талдау
Негізгі әдебиет
- Шорохова И.С. Статистические методы анализа: [учеб. пособие] / И.С. Шорохова, Н.В. Кисляк, О.С. Мариев; М-во образования и науки рос. Федерации, Урал. федер. ун-т. - Екатеринбург: изд-во Урал. ун-та, 2015. - 300 с.
- Козлов А.Ю. Статистический анализ данных в MS Excel: Учебное пособие / А.Ю. Козлов, В.С. Мхитарян, В.Ф. Шишов. – М.: Инфра-М, 2018. – 80 c.
- Ниворожкина Л.И. Статистические методы анализа данных: Учебник / Л.И. Ниворожкина, С.В. Арженовский, А.А. Рудяга. – М.: Риор, 2018. –320 c.
- Клячкин В.Н. Сборник заданий по статистическим методам анализа данных: учебное пособие / В.Н. Клячкин, Ю.Е. Кувайскова, В.А. Алексеева. – Ульяновск: УлГТУ, 2016. – 123 с.
- Айзек М.П. Графика, формулы, анализ данных в Excel. Пошаговые примеры / М.П. Айзек. – СПб.: Наука и техника, 2019. – 384 c.
- Брусенцев А.Г. Анализ данных и процессов. Ч.1. Методы статистического анализа данных: учебное пособие / А. Г. Брусенцев. – Белгород: Белгородский государственный технологический университет им. В.Г. Шухова, ЭБС АСВ, 2017. – 63 c. – ISBN 978-5-361-00540-6. – Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. – URL: https://www.iprbookshop.ru/92237.html
Қосымша әдебиеттер
- Александровская, Ю. П. Информационные технологии статистического анализа данных : учебно-методическое пособие / Ю. П. Александровская. – Казань: Казанский национальный исследовательский технологический университет, 2019. – 152 c. – ISBN 978-5-7882-2636-1. – Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. – URL: https://www.iprbookshop.ru/100535.html
- Программные системы статистического анализа. Обнаружение закономерностей в данных с использованием системы R и языка Python: учебное пособие / В. М. Волкова, М. А. Семёнова, Е. С. Четвертакова, С. С. Вожов. – Новосибирск: Новосибирский государственный технический университет, 2017. – 74 c. – ISBN 978-5-7782-3183-2. – Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/91682.html