Ақпаратты қорғау
Сипаттама: Пән қорғау объектілерінің жіктелуін, ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын, ақпаратты қорғаудың бағдарламалық құралдарын (вирустардан қорғау, рұқсат етілмеген кіруден қорғау, ашық желілерде ақпаратты қорғау), қорғау жүйелерін құрудың негізгі принциптерін қарастырады. Ақпаратты қорғау үшін криптографиялық алгоритмдерді қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Бағдарламалау технологиясы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Пәннің мақсаты ақпаратты қорғау саласында білімі бар және мәліметтерді өңдеу жүйелерінде ақпаратты қорғау үшін әдістер мен құралдарды практикада қолдануға қабілетті мамандарды даярлау болып табылады.
Міндет
- 1. ақпаратты қорғау саласындағы стандарттармен, әдістермен және технологиялармен танысу;
- 2. ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру;
- 3. ақпаратты қорғаудың қазіргі заманғы бағдарламалық-аппараттық құралдарын пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- ақпаратты қорғау саласындағы заманауи әдістер мен құралдар бойынша білімді көрсету;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- тәжірибеде ақпаратты қорғаудың бағдарламалық-аппараттық құралдарын қолдану;
- қауіптерді талдау негізінде ақпаратты қорғау құралдарын таңдау кезінде шешімдер қабылдау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- деректерді өңдеу жүйелерінде ақпаратты қорғау мәселелері бойынша пікірлерді қалыптастыру;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- кәсіби қызметте жеке қасиеттер мен көшбасшылық дағдыларды жүзеге асыру, команда мүшесі ретінде және жеке тиімді жұмыс істеу қабілетін көрсету;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- кәсіби өсуге ұмтылу және ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдыларын алу, коммуникативтік тапсырмаларды шешу үшін пайдалану.
Оқыту әдістері
интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекші (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу);
ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, түрлі операциялық жүйелер мен қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар);
іздестіру-зерттеу (Оқу процесіндегі студенттердің өзіндік зерттеу қызметі).
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Лабораторная работа 1 | 0-100 |
Лабораторная работа 2 | ||
Лабораторная работа 3 | ||
Лабораторная работа 4 | ||
Тест рубежного контроля 1 | ||
2 рейтинг | Лабораторная работа 5 | 0-100 |
Лабораторная работа 6 | ||
Лабораторная работа 7 | ||
Лабораторная работа 8 | ||
Тест рубежного контроля 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Защита информации в компьютерных системах
- Потенциальные угрозы информационной безопасности
- Стандарты информационной безопасности и защиты информации
- Методы и средства защиты информации
- Криптографические средства защиты информации
- Криптографические средства защиты информации
- Электронная цифровая подпись
- Криптографические протоколы
- Технические средства защиты информации
- Программные средства защиты информации
- Защита информации от вирусов
- Средства защиты информации в сети
- Парольные системы защиты
- Технологии обнаружения атак
- Системы предотвращения утечек данных (DLPсистемы)
Негізгі әдебиет
- Прохорова О.В. Информационная безопасность и защита информации: учебник – Самара.: Самарский государственный архитектурно-строительный университет, 2014. – 113 с.
- Шаньгин В. Ф. Защита компьютерной информации. Эффективные методы и средства / Шаньгин В. Ф. - М. : ДМК Пресс, 2010. - 544 с.
- Шаньгин, В.Ф. Информационная безопасность и защита информации / В.Ф. Шаньгин. - М.: ДМК, 2014. - 702 c.
- Мельников В.П., Клейменов С.А., Петраков А.М. Информационная безопасность и защита информации: Учебное пособие. - Москва, Изд.центр "Академия", 2008, 336 с.
- Денисова Н.Ф., Котлярова И.А., Вайс Ю.А., Касымханова Д.Ж. Системный администратор: Учеб.-метод. пособие. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2017. – 944 с.
Қосымша әдебиеттер
- Галатенко В.А. Основы информационной безопасности: Курс лекций. – М.: Национальный открытый университет «Интуит».-, 2016. – 205 с.
- Кияев В.И., Граничин О.Н. Безопасность информационных систем: Учебное пособие. — М.: Национальный открытый университет «Интуит».- 2016.