Ақпараттық жүйелер сенімділігі
Сипаттама: АЖ бағдарламалық және техникалық қамтамасыз етудің істен шығуы зерделенеді; істен шығулар бағынатын заңдылықтар, сенімділіктің сандық өлшеу тәсілдері, бағдарламалық қамтамасыз етудің сенімділігін арттыру жолдары мен құралдарын әзірлеу
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Математика 1
- Алгоритмдер, деректер құрылымы және программалау
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Пәннің мақсаты студенттерде ақпараттық жүйелердің сенімділігін және олардың жеке компоненттерін қамтамасыз етудің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Міндет
- Сенімділіктің негізгі көрсеткіштерін білу Сенімділік көрсеткіштерін есептеуді игеру Сенімділігін арттыру әдістерін қолдану
- Освоение расчета показателей надежности
- Применение методов повышения надежности
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- АЖ сенімділігінің негізгі көрсеткіштерін және оларды есептеу әдістерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- сенімділігін арттыруды қамтамасыз ету және берілген деңгейге дейін бағдарламалық қамтамасыз етудің істен шығуына
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- әлеуметтік, кәсіби және этикалық ұстанымдарды ескере отырып, өзінің кәсіби қызметінің мәні мен салдары туралы пайымдауларды қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- өзінің кәсіби қызметінде іскерлік өзара іс-қимыл үшін тұлғааралық және топтық қарым-қатынас дағдыларын дамыту
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Ақпараттық технологиялар саласында кәсіби және жеке дамуына, біліктілігін арттыруға ықпал ететін қажетті ақпаратты жинауды, синтездеуді және талдауды жүзеге асыру
Оқыту әдістері
- интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; демонстрация слайдов; мозговой штурм); - информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения); - решение учебных задач.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Лабораторная работа 1 | 0-100 |
Лабораторная работа 2 | ||
Лабораторная работа 3 | ||
Рубежный тест | ||
2 рейтинг | Лабораторная работа 4 | 0-100 |
Лабораторная работа 5 | ||
Лабораторная работа 6 | ||
Рубежный тест | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Основные понятия теории надежности
- Надежность невосстанавливаемого элемента (НВЭ)
- Надежность мгновенно восстанавливаемого элемента (МВЭ)
- Надежность систем: основные термины и определения
- Резервирование систем как метод повышения надежности
- Оценка риска технических систем
- Надёжность программного обеспечения, алгоритмическая, информационная надёжность ИС
- Показатели качества ПО, спецификация программы
- Тестирование программного обеспечения
- Математические модели надёжность комплексов программ
- Влияние человека-оператора на надежность ИС
Негізгі әдебиет
- Долгин В. П. Надежность технических систем: Учебное пособие / В. П. Долгин, А. О. Харченко. – М.: Вузовский учебник; М.: ООО "Научно-издательский центр ИНФРА- М", 2015 - 167 с.
- 1 Антонов А. В. Теория надежности. Статистические модели: Учебное пособие / А. В. Антонов, М. С. Никулин, А. М. Никулин, В. А. Чепурко. - Нальчик: ООО "Научно- издательский центр ИНФРА-М", 2015 - 528 с.
Қосымша әдебиеттер
- Основы теории надежности информационных систем: Учебное пособие / С.А. Мартишин, В.Л. Симонов, М.В. Храпченко. – М.: Изд. Дом "ФОРУМ"; М.: ООО "Научно- издательский центр ИНФРА-М", 2013 - 256 с http://znanium.com/go.php?id=419574