Кроссплатформалық бағдарламалау

Вайс Юрий Андреевич

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән әртүрлі платформаларда бағдарламалау негіздерін түсіну үшін негіз қалыптастыруға бағытталған. Кроссплатформалық бағдарламалық қамтамасыз етуді анықтайды, орындалу деңгейінде және компиляция деңгейінде кроссплатформа нұсқалары қарастырылады және технологияларға шолу беріледі.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Алгоритмдер, деректер құрылымы және программалау

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Әр түрлі архитектура мен платформаларға арналған заманауи бағдарламалау технологияларын зерттеу
Міндет
  • Жүйелік базалық көріністі қалыптастыру, платформалық бағдарламалау негіздері бойынша алғашқы білім, білік және дағдыларды қалыптастыру
  • Интеграцияланған әзірлеу орталарында қосымшаларды құру қадамдарын зерттеңіз
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • основные аспекты концепции кроссплатформенного программирования; основы объектно-ориентированного программирования; основы языка Java.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • разрабатывать простейшие программы для работы в различных операционных системах; создавать кроссплатформенные программы на уровне выполнения; создавать программы на кроссплатформенных интерпретируемых языках.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • формировать суждения в сфере кроссплаформенного программирования.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Планировать работу в группе при разработке кроссплатформенных решений. Умение работать в группе при разработке одного приложения на различных языка, участниками группы. Развивать коммуникационные способности при разработке кроссплатформенных приложений.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • работы с объектно-ориентированными языками программирования; навыками создания простейших кроссплатформенных приложений.
Оқыту әдістері

1. интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); 2. информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием различных операционных систем и профессиональных пакетов прикладных программ); 3. поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Основы Java. Базовый синтаксис Java. 0-100
Обработка ошибок, исключения, отладка.
Ввод-вывод, доступ к файловой системе.
Объекты, классы и пакеты в Java.
Рубежный контроль 1
2  рейтинг Типы данных и алгоритмизация. 0-100
Многопоточность программирование.
Generics, коллекции.
Рубежный контроль 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Вводная лекция: принципы Кроссплатформенного программирования, введение в язык программирования Java
  • Основы языка программирования Java
  • История развития
  • Дефолтные методы
  • Итерация в Java
  • Работа с памятью
  • Объектно-ориентированное программирование
  • Модификаторы
  • Зависимости класса
  • Исключения
  • Интерфейсы
  • Абстрактные классы
  • Сериализация
  • Типы данных в Java
  • Многопоточность в Java
Негізгі әдебиет
  • 3.1.1 Марк, Саммерфилд Qt. Профессиональное программирование. Разработка кроссплатформенных приложений на С++ / Саммерфилд Марк. - М.: Символ-плюс, 2011. - 1603 c. 3.1.2 Гарнаев, Андрей WEB-программирование на Java и JavaScript / Андрей Гарнаев , Сергей Гарнаев. - Москва: СПб. [и др.] : Питер, 2017. - 718 c. 3.1.3 Эккель, Брюс Философия Java / Брюс Эккель. - М.: Питер, 2016. - 809 c. 3.1.4 Савитч, Уолтер Язык Java. Курс программирования / Уолтер Савитч. - М.: Вильямс, 2015. - 928 c.
Қосымша әдебиеттер
  • 3.2.1 Хабибуллин, Ильдар Самоучитель Java / Ильдар Хабибуллин. - М.: БХВПетербург, 2014. - 768 c. 3.2.2 Джошуа, Блох Java. Эффективное программирование / Блох Джошуа. - М.: ЛОРИ, 2014. - 292 c. 3.2.3 Машнин Т. С. Современные Java-технологии на практике. ? СПб.: БХВПетербург, 2010. 560 с. (Профессиональное программирование). - ISBN 978-5-9775-0561-1.