Бағдарламалық қамтаманы верификациялау және тестілеу
Вайс Юрий Андреевич
Сипаттама: Верификация саласында қолданылатын әртүрлі тәсілдер мен әдістер қарастырылады, атап айтқанда, бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу: Тестілеу және верификациялау процестерінің түрлері, бағдарламалық кодты тестілеу әдістері, тестілердің қайталануы, верификация және тестілеу процесін қоса жүретін құжаттама
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Бағдарламалау технологиясы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- студенттерде бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу бойынша кәсіби білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру
Міндет
- студенттердің бағдарламалық жасақтаманы тестілеудің теориялық негіздері туралы білім алуы
- студенттердің өздерінің тест-кейстерін құру дағдыларын игеруі
- тестілеуді автоматтандыру құралдарын қолдану дағдылары.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- өмір циклінің модельдерін; бағдарламалық қамтамасыз етуді верификациялау және тестілеудің түрлі әдістерін білуін көрсету
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- владеть 1) основными техниками тестирования программного обеспечения; 2) прикладными программами для автоматизации тестирования программного продукта
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- әлеуметтік, кәсіби және этикалық ұстанымдарды ескере отырып, өзінің кәсіби қызметінің мәні мен салдары туралы пайымдауларды қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- өзінің кәсіби қызметінде іскерлік өзара іс-қимыл үшін тұлғааралық және топтық қарым-қатынас дағдыларын дамыту
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Ақпараттық технологиялар саласында кәсіби және жеке дамуына, біліктілігін арттыруға ықпал ететін оқыту дағдыларын дамыту
Оқыту әдістері
интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; демонстрация слайдов; мозговой штурм); - информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения); - решение учебных задач.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Лабораторная работа 1 | 0-100 |
Лабораторная работа 2 | ||
Рубежный тест 1 | ||
2 рейтинг | Лабораторная работа 3 | 0-100 |
Лабораторная работа 4 | ||
Рубежный тест 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Введение в тестирование программного обеспечения (ПО)
- Техники тест дизайна
- Виды тестирования, применяющиеся на различных этапах разработки ПО
- Автоматизированное тестирование
- Тестирование интернет приложений
- Верификация программного обеспечения
- Процесс разработки ПО и тестирование
- Обеспечение качества ПС
Негізгі әдебиет
- Старолетов С.М. Основы тестирования и верификации программного обеспечения : учебное пособие. Санкт-Петербург : Лань, 2020
- Карпович Е.Е. Методы тестирования и отладки программного обеспечения : учебник. Москва : МИСИС, 2020
- Майерс Г., Баджетт Т., Сандлер К. Искусство тестирование программ, 3 издание. ООО "И.Д.Вильямс", 2012
Қосымша әдебиеттер
- Персиваль Г.Python. Разработка на основе тестирования. Повинуйся Билли-тестировщику, используя Django, Selenium и JavaScript / перевод с английского А. В. Логунов.:Москва : ДМК Пресс, 2018
- Казарин, О. В. Надежность и безопасность программного обеспечения [Электронный ресурс]: учебное пособие для бакалавриата и магистратуры / О. В. Казарин, И. Б. Шубинский. —Москва : Издательство Юрайт, 2018. — 342 с.